Gå til innhold

Slik ser PlayStation 5 ut


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
slæsk skrev (16 timer siden):

Nå er det den aller første utgaven av ps4, men nei.. Den er ikke full av støv da jeg renser den innvendig 2-3 ganger i måneden.
Alle jeg kjenner med ps4 har samme problem. Snakker da ikke om pro eller slim versjon.

Merkelig. For ingen jeg kjenner har dette problemet. Jeg har hatt både vanlig og Pro siden launch, og har bare sporadisk merket støy (på veldig varme dager f.eks), og jeg har aldri renset noen av dem innvendig. Og det er forøvrig sjelden jeg renser dem utvendig. Min gjetning er at du og "alle du kjenner" enten har renset bort kjølepastaen uten å erstatte den, eller rett og slett ikke sørger for god nok lufting. Jeg vil anbefale å sørge for åpning på nærmere en halvmeter bak maskina og 20 cm på hver side. Skader ikke om det er luftig over og foran heller. Evt henge maskina på veggen slik jeg har den for tiden og akter å gjøre med PS5.
 

ism_InnleggNO skrev (10 timer siden):

Det kommer nok ikke enda. Jeg synes å huske å ha lest en plass at de har hintet at de holder på med PSVR2, men at dette vil komme på et seinere tidspunkt.

De har hintet om det ja, men ikke bekreftet noe enda. Likevel tyder alt på at det er på vei (men ikke før et par år inn i PS5). Fargene på PS5 er prikk lik PSVR, f.eks. Og de har de senere årene tatt haugevis med patenter som hinter om hvilken teknologi det nye utstyret vil ha (finger tracking, inside-out headset tracking, mm.). Men den største indikatoren er når man ser hvor hardt de andre aktørene satser, til tross for at de har solgt latterlig mye mindre enn Sony. (Er vel først det siste året at Quest har begynt å selge særlig mengde enheter.) Det tyder på at det er god fortjeneste, selv med "de få" som kjøper. Jeg mistenker også at Sony har størst fortjenestemargin, samt at eierne kjøper flere spill, men det er ren spekulasjon.

Endret av Gringorilla
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Groundbreaking-Maize skrev (3 timer siden):

Jesus Kristensen for et tv-møbel du må ha.

Standard for en åpning i media møbler er vel 48 cm i bredden, og 40-60 cm dypt.

Høyden varierer en del basert på hvor mange hyller du stikker inn, men et standard rom i en tv-benk blir nok mellom 30 og 50 cm.

 

Du skulle fint få en ps5 inn i det, om så stående.

Lenke til kommentar
Leflus skrev (6 minutter siden):

Blir nok den digitale versjonen dersom dersom jeg kjøper PS5 ved lansering. Jeg er allerede heldigital på Xbox One og Switch, og jeg ser ingen grunn til å ikke gjøre det samme på Sony sin maskin.

Den eneste fordelen må være å kunne kjøpe spill på salg fra butikker, men de fleste butikkene har jo nesten ikke spill lengre.

Med den digitale modellen slipper du også en god del bevegelige deler som kan bli ødelagte.

 

Raul07 skrev (7 minutter siden):

Jeg kjøper ikke nye møbler fordi Sony ikke klarer å lage en skikkelig vifteløsning.

Du blir nok mer nødt til å kjøpe nye møbler om du skal ha Xbox inni, da den kun tar inn luft fra en side, og dytter denne ut i motsatt ende.

Får du ikke plass til Playstation, så vil du slite med Xbox.

Lenke til kommentar

Må hive meg på som ein av dei som synes at designet er litt i overkant futuristisk, med kvit plast og blå LED.

Eg hadde trudd at konsollen ville vært lettare å selge dersom den var litt meir diskre, ikkje at den må sjå ut som ei svart boks, men den hadde heller ikkje trengt å skille seg så veldig mykje ut.
Eg vil tru at enkelte ikkje kjøper konsollen fordi den ikkje er "wife approved" til å stå i TV-benken.
Når ein sikter seg inn på "casual gamers" som ikkje har eiga kjellarstove for gaming så trur eg det vil vært lurare å tenkt litt meir tradisjonelt.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
TheDarkSapling - SCM skrev (12 minutter siden):

Er du gal, aldri i verden i den prisen der. Jeg venter til den har dotte ned i pris.

Den prisen?

For øyeblikket har den ingen pris.

Det beste estimatet vi har er for tiden 4.500,- for den med Blu-ray leser.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...