Gå til innhold

Slik ser PlayStation 5 ut


Anbefalte innlegg

PS5 ser helt fantastisk ut og kontrollen er drit nice. Rent og pent.

Resident Evil 8 village blir eneste kjøp foreløbig, 7ern var riktig bra. Skytespillet så litt fett ut også.

Blir selvsagt med blu-ray utgaven. Kjøper jo full pakke, har noen blu-ray liggende pluss at man kan

spille av 4k Uhd blu-ray

 

Men hvorfor i alle dager lanserer ikke Sony en Last Of Us 2 utgave på PS5 ved lansering ?? Hadde jo solgt konsoller som smågodis !

Endret av Centy88
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Centy88 skrev (39 minutter siden):

Men hvorfor i alle dager lanserer ikke Sony en Last Of Us 2 utgave på PS5 ved lansering ?? Hadde jo solgt konsoller som smågodis !

Det er veldig sannsynlig at de gjør det, men velger å ikke si noe for øyeblikket, slik at folk kjøper det til ps4.

 

Da kan de også legge frem noe lignende det Xbox har, om gratis oppdatering til ps5 versjonen, om de har lyst til dette.

Noe som ville gitt ganske god pr på dette tidspunktet.

Lenke til kommentar
Mala skrev (5 timer siden):

Kan faktisk ikke fordra Apple TV 4K kontrollen. En slippery jævel som bare lurer seg bort når den kan og ikke faen om den ligger godt i hånda heller. Bruker Sony fjernkontrollen så mye som mulig. ALDRI vært fan av touch overflater på fjernkontroller heller, syns det føles helt mongo ut å bruke. Husker jeg fikk med 2. stk typer kontrollere til min gamle Samsung TV nede i stua, én smekker liten sak med touch interface og en kjedelig ordinær med vanlig knapp input. Lenge leve det gamle ?

Bruker et silikondeksel. ?

Lenke til kommentar

Jo større jo bedre? :)

Mer plass til hardware, forhåpentligvis mindre varmgang.

Ellers var designet helt greit på den, så gjør ingenting om den må stå vedsiden av TVen eller TV-benken.

Kan sikkert legges på siden også for de som vil ha den over feks tuner eller noe i tv-skapet.

▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬Signatur▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
-
Merko // Innlegget nyttig? Gjerne p%2FcCekIt6%2Fs%2Fc0055d5e8159ef002082002d4fdd957ea3f2f700997d71680fac236d7f76f2b8.png?alt=media&token=a4212806-1e92-4f27-8088-4e0a236dfdaceller p%2FcCekIt6%2Fs%2F8fad5e0eaf8e56c53a0435975507da422a2720d27948ca7425cfdaa539ce43fa.png?alt=media&token=65357791-b322-43bc-b72a-c0712e285364 innlegget!
Mine Anbefalte Chrome / Edge Plugins
Den store 3D-print tråden - Printer du?

Lenke til kommentar
Mala skrev (9 timer siden):

Kan faktisk ikke fordra Apple TV 4K kontrollen. En slippery jævel som bare lurer seg bort når den kan og ikke faen om den ligger godt i hånda heller. Bruker Sony fjernkontrollen så mye som mulig. ALDRI vært fan av touch overflater på fjernkontroller heller, syns det føles helt mongo ut å bruke. Husker jeg fikk med 2. stk typer kontrollere til min gamle Samsung TV nede i stua, én smekker liten sak med touch interface og en kjedelig ordinær med vanlig knapp input. Lenge leve det gamle ?

Har nylig handlet en Apple tv 4k og sliter med å venne meg til fjernkontrollen, jeg lurer på om den ikke er "ond". Kanskje prøve med hvitløk og kors eller noe.... ?

 

Lenke til kommentar
Merko skrev (3 timer siden):

Jo større jo bedre? :)

Mer plass til hardware, forhåpentligvis mindre varmgang.

Ellers var designet helt greit på den, så gjør ingenting om den må stå vedsiden av TVen eller TV-benken.

Kan sikkert legges på siden også for de som vil ha den over feks tuner eller noe i tv-skapet.

 

▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬Signatur▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
-
Merko // Innlegget nyttig? Gjerne p%2FcCekIt6%2Fs%2Fc0055d5e8159ef002082002d4fdd957ea3f2f700997d71680fac236d7f76f2b8.png?alt=media&token=a4212806-1e92-4f27-8088-4e0a236dfdaceller p%2FcCekIt6%2Fs%2F8fad5e0eaf8e56c53a0435975507da422a2720d27948ca7425cfdaa539ce43fa.png?alt=media&token=65357791-b322-43bc-b72a-c0712e285364 innlegget!
Mine Anbefalte Chrome / Edge Plugins
Den store 3D-print tråden - Printer du?

Ja den kan legges ned men blir for bred da for å få god nok kjøling regner jeg med det blir ved siden av benken. PS3en får så vidt plass på sidene, så den sto for det meste utenfor benken når den var i bruk. 

Lenke til kommentar
barezell skrev (1 time siden):

for å bite, hva har vært så elendig med den? 

Nå var det mest et svar på Xbox trollet sin kommentar om at Sony hadde en tabbe lansering.

Om Sony gjorde det dårlig så må Xbox ha gjort det elendig da deres lansering så langt har vært litt dårligere.

 

Men jeg mener det var feil av dem å vise tredjeparts spill først, og da nesten ikke noe gameplay.

De burde vist noe som gjør at folk får lyst på en Xbox, gitt folk en grunn til å kjøpe en series X, men det ser ikke ut som det er så viktig for dem.

Den skal jo ikke ha et eneste eksklusivt spill det første året.

Lenke til kommentar

Dårlig går til elendig for den har vært litt dårligere? ? man kan jo lure på definisjonene til folk.

Enig ang 3. Parts traileren, men litt tidlig å dømme før alle "e3" showene har vært imo. 

Ettersom MS satser på tilbakekompabilitet på alt og alle spill på pc så blir det vel neppe noen spill som er helt eksklusive for xsx. Til tross for at dette stadig brukes mot MS så er jo dette imo noe av det beste med de. Valgfrihet for oss forbrukere er veldig positivt. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
barezell skrev (10 minutter siden):

Dårlig går til elendig for den har vært litt dårligere? ? man kan jo lure på definisjonene til folk.

Dårligere enn dårlig er elendig.

barezell skrev (12 minutter siden):

Enig ang 3. Parts traileren, men litt tidlig å dømme før alle "e3" showene har vært imo. 

Jeg er enig i at man ikke skal bedømme for tidlig, men så langt har vi vel kun hørt om halo som førstepartsspill?

barezell skrev (14 minutter siden):

Ettersom MS satser på tilbakekompabilitet på alt og alle spill på pc så blir det vel neppe noen spill som er helt eksklusive for xsx. Til tross for at dette stadig brukes mot MS så er jo dette imo noe av det beste med de. Valgfrihet for oss forbrukere er veldig positivt. 

Valgfrihet er positivt for forbrukerne, men det er ikke positivt om man ønsker å selge en enkelt av produktene de da får velge mellom.

Jeg synes også det er dumt at de skal sette en sperre for utvikling av spill.

Om studio fikk lov å designe med SSD lagring som en selvfølge ville vi endelig sett et ordentlig hopp i grafikk og gameplay.

Lenke til kommentar
Iki skrev (6 timer siden):

Nå var det mest et svar på Xbox trollet sin kommentar om at Sony hadde en tabbe lansering.

Om Sony gjorde det dårlig så må Xbox ha gjort det elendig da deres lansering så langt har vært litt dårligere.

 

Men jeg mener det var feil av dem å vise tredjeparts spill først, og da nesten ikke noe gameplay.

De burde vist noe som gjør at folk får lyst på en Xbox, gitt folk en grunn til å kjøpe en series X, men det ser ikke ut som det er så viktig for dem.

Den skal jo ikke ha et eneste eksklusivt spill det første året.

Xbox eventen er jo i Juli. Kanskje det bygger litt hype

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...