Gå til innhold

Playstation 5 - Generell diskusjon


LarZen

Blir Playstation 5 en større suksess enn sin forgjenger?  

717 stemmer

  1. 1. Blir Playstation 5 en større suksess enn sin forgjenger?

    • Ja.
      420
    • Nei.
      95
    • Like stor.
      64
    • Altfor tidlig å si noe om.
      114
    • Vet ikke.
      25


Anbefalte innlegg

Må man søke opp hvert enklelt spill manuelt og legge til? Det virker som de har tatt bort alt som stod om PS Plus Collection.

Sidene til Sony er elendige og selv om man har vært medlem i flere år står det stadig Join PS Plus og å finne noe man leter etter er som ei gåte.

Endret av BadCat
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Nimrad skrev (8 minutter siden):

Går PS5 på FINN.no fortsatt som varmt hvetebrød om dagen? Vurderer å selge unna, da jeg knapt har tid til spilling på den for tida.

Ser at folk har begynt å legge ut PS5 m diskdrev for 7000,- og den uten for 6500,- og det er langt mellom salgene. Har nok vært slik en stund nå all den tid det hyppigere og hyppigere kommer ut nye forsendelser i butikkene:
Disse har vært på lager siden mandag:
https://cdon.no/elektronikk/playstation-5-standard-god-of-war-ragnarok-digital-code-p110132168
https://cdon.no/elektronikk/sony-playstation-5-standard-2x-dualsense-white-p117196240
https://cdon.no/elektronikk/sony-playstation-5-standard-ps5-825gb-p54876367

Senest i slutten av januar var det PS5'er tilgjengelig hos Elkjøp og Komplett. Det tok litt tid før de ble utsolgt, men jeg mistenker at mange brenner seg på tanken om å videreselge med fortjeneste i disse dager.

Endret av Retroman
Lenke til kommentar
Nimrad skrev (5 minutter siden):

Jeg har ikke lyst på noe fortjeneste, kun å få solgt uten noe veldig tap. Men høres ut som om det ikke er umulig altså.

Er jo bare å prøve seg. Er jo gratis å legge ut så nest beste svaret du får er nei :)

leifeinar skrev (4 minutter siden):

Ble litt paranoid av disse ryktene om kjølepasta som lekker når konsoll står, byttet posisjon. Syns den ble stillere da.

Min har stått siden desember 2020 (jada jada), og ikke hatt noen problemer ennå med lyd/varme. Fikk visst den beste vifta med på kjøpet. Har demontert den en gang for rengjøring, og da var det heller ikke spesielt mye støv inni.

Lenke til kommentar
leifeinar skrev (8 minutter siden):

Ble litt paranoid av disse ryktene om kjølepasta som lekker når konsoll står, byttet posisjon. Syns den ble stillere da.

Ikke noe å tenke på. Oppblåst misforståtte greier. Uansett har du 5 år reklamasjon skulle det skje noe.

Endret av Mala
Lenke til kommentar
2 hours ago, leifeinar said:

Ble litt paranoid av disse ryktene om kjølepasta som lekker når konsoll står, byttet posisjon. Syns den ble stillere da.

Det skal nok mye til for at konsoller som ikke har vært åpnet og tuklet med har problemer, men de som tukler med konsollene og roter med forseglingen som holder liquid metal (PS5 har ikke kjølepasta på APU) på plass får seg som regel ubehagelige overraskelser. Mest sannsynlig dem som hyler om dette som har laget ryktet tipper jeg.

Lenke til kommentar
It's always sunny in Philadelphia skrev (Akkurat nå):

Gikk inn på Finn bare for å sjekke hva prisen er nå. Jeg trodde den skulle koste ca. 4000-5000 kr. At folk fortsatt kjøper den på Finn til 6000kr eller mer skjønner jeg ikke med tanke på at den så og si hver måned nå kommer på lager et par dager omgangen før det er utsolgt til ca. 6500kr.

Den ligger forresten ute på lager nå også på Komplett (50+), men med litt dyrere pris pga. den selges med to kontroller. Pris: 7390kr

Lenke til kommentar

Det er for dyrt for et impulskjøp, så om det skal bli aktuelt må det komme en tittel som Half-Life: Alyx eller lignende for å friste.

Har lekt meg litt med Mobil-VR og en Sony Xperia Z5 Premium som har 4K skjerm, men greia med PSVR er jo integreringen og komplettheten.

Kjøpte V2 av PSVR med Move-kontrollere til PS4 for sikkert godt over et halvt år siden bare for å teste litt (Astro og Moss er jo greie titler), men har enda ikke giddet å koble opp greiene, men har fått sett oppkoblingsvideo for noen dager siden ...

Lenke til kommentar
12 hours ago, MacBain said:

Mange som har planer om å kjøpe PS VR2?

Har forhåndsbestilt ja.

Hvis en har en PS5 fra før så er det et åpenbart kjøp etter min mening. Jeg har tidligere mye erfaring med VR og det en får i denne pakken er faktisk en god pris for all teknologien. Det er ingen store nedsider med PSVR2 slik som ofte har vært tilfelle tidligere. Teknologien har blitt moden her.

 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...