Gå til innhold

Playstation 5 - Generell diskusjon


LarZen

Blir Playstation 5 en større suksess enn sin forgjenger?  

717 stemmer

  1. 1. Blir Playstation 5 en større suksess enn sin forgjenger?

    • Ja.
      420
    • Nei.
      95
    • Like stor.
      64
    • Altfor tidlig å si noe om.
      114
    • Vet ikke.
      25


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
TheDarkSycamore - SCM skrev (30 minutter siden):

 

@MR SPEED,

@SprengeMobil,

@Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) , og eventuelt resten av gjengen her inne på Diskusjon.no, nå har jeg ordnet meg Ps5, fikk den i dag i posten. :new_woot::new_woot::new_woot: Tenkte å ordne bedre SSD kort til den før bruk. :yes:

 

Gratulerer! Ikke noe poeng i å vente med å ta den i bruk sånn sett, nvme kortet som sitter i maskinen er ett råskinn! Og den du kjøper senere er det en enkel sak å montere, husk å kjøpe en med kjøleribbe egnet for PS5.

Lenke til kommentar
Mala skrev (14 minutter siden):

Gratulerer! Ikke noe poeng i å vente med å ta den i bruk sånn sett, nvme kortet som sitter i maskinen er ett råskinn! Og den du kjøper senere er det en enkel sak å montere, husk å kjøpe en med kjøleribbe egnet for PS5.

Jeg åpnet opp Ps5'en for å sjekke om jeg fikk til å åpne den, det gjorde jeg. Så fant jeg ut med en gang at det ikke følgte med SSD kort med den. Så, jeg har ikke noe valg,...vil jeg tro. Med mindre, det ikke er en innebygd SSD chip av en eller annen slag, da. 🙄

Endret av TheDarkSycamore - SCM
Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM skrev (1 time siden):

Jeg åpnet opp Ps5'en for å sjekke om jeg fikk til å åpne den, det gjorde jeg. Så fant jeg ut med en gang at det ikke følgte med SSD kort med den. Så, jeg har ikke noe valg,...vil jeg tro. Med mindre, det ikke er en innebygd SSD chip av en eller annen slag, da. 🙄

Det er selvsagt innebygget lagring så det et bare til å sette opp konsollen.

Lenke til kommentar
2 hours ago, ps5finderpls said:

Kjøpte en PS5 GOW rangarok bundle fra coolshop.no                                                                  Kommer jeg til å få den 9 november som annonsert eller må jeg vente lengre?               Bruker postnord som shipping.

 

Coolshop sender vel fra utlandet så det kommer vel an på når du bestilte/betalte den.

Lenke til kommentar
1 minute ago, ps5finderpls said:

Kjøpte den med engang det ble mulig for å pre-ordere den. Var en av de første. Kommer den da 9 november?

Jeg hadde nok sjekket om de gir fra seg sporingsnummer og bare fulgt med på det. Ellers er det nok bare Coolshop som vet detaljene bortsett fra det de har gått ut med.

Lenke til kommentar
3 hours ago, ps5finderpls said:

Kjøpte en PS5 GOW rangarok bundle fra coolshop.no                                                                  Kommer jeg til å få den 9 november som annonsert eller må jeg vente lengre?               Bruker postnord som shipping.

 

Jeg antar at de sender den fra lageret sitt den 09.11, uten at jeg vet det 100%. Var i alle fall det Komplett gjorde med PS5 + Fifa 23 bundle i september mener jeg :)

Lenke til kommentar
SkyMarshall Arts skrev (På 10.10.2022 den 16.43):

Nei. Overhodet ikke. Da kommer du til å hate det.

Men det er et 10/10 spill for min del. Et av de peneste på PS5 er det også.

Takker for denne 😀 hadde ikke prøvd spillet uten. Demons souls er jo mye slik rpg var i gamle dager. Istedet for å ha mulighet å justere vanskelighet, så er det områder og ting man skal holde seg unna før gear og lvl er på stell. Nydelig spill

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...