Gå til innhold

Playstation 5 - Generell diskusjon


LarZen

Blir Playstation 5 en større suksess enn sin forgjenger?  

717 stemmer

  1. 1. Blir Playstation 5 en større suksess enn sin forgjenger?

    • Ja.
      420
    • Nei.
      95
    • Like stor.
      64
    • Altfor tidlig å si noe om.
      114
    • Vet ikke.
      25


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
1 hour ago, Pallehysa said:

Jaija. Eg fekk no tilsendt kontrolleren fra Komplett. Blir som å sende rattet i forkant, månader før, når ein har bestilt seg bil. 

Faen skal eg med det? Kan no ikkje sitte her som ei møse og leike at eg spela på den.

De burde jo hatt stadia alternativet klart i controlleren spør du meg 😛

  • Liker 1
Lenke til kommentar
27 minutes ago, Evil-Duck said:

Takker :D Fint å ha verdens beste kompis som solgte sin til meg for innkjøpspris, da det ikke var noen spill på  PS5 som han var interessert i enda. 

Ta vare på han og så håper jeg at du gjør han en solid tjeneste en annen gang
grattis, kos deg 😃

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Kittel2 skrev (16 minutter siden):

Hvor lenge tror folket det vil være nye ps5er til salgs på Finn? Og vil de noensinne få en mer fornuftig pris?

Det ser ut som at de synker fort i pris nå som flere får tak i dem. Det er forventet at mange som bestilte forrige uke kommer til å få konsollene i midten av desember, så da synker nok prisen enda mer. PS5 er ikke som en ekslusiv sneaker, den synker i pris siden det produseres mer og mer. Det ligger også ute ~200 PS5 på Finn, og jeg tviler på at alle klarer å selge dem til blodpris. Med en gang man kan gå i butikken og kjøpe en konsoll så er de verdt mindre enn originalprisen. De fleste gambler nok på å holde ut til jul, men etter jul synker nok prisen.

Lenke til kommentar

Da er det store spørsmålet om jeg skal hive meg på demon's souls etterhvert eller om jeg skal spare de pengene.. Det ser jo så umåtelig pent ut, men jeg har ikke hatt noen særlig suksess med Dark Souls serien tidligere 😅. Blir vertfall å pløye seg gjennom Spider man Miles Morales nå i første omgang så for en se om jeg samler mot nok til å starte på demon's souls.

Lenke til kommentar
Mala skrev (6 timer siden):

200 konsoller...hvor mange fikk Norge på lansering igjen? Elkjøp fikk 500?

Tror det var snakk om 700 på lanseringsdagen.

I tillegg kommer de som forhåndsbestilte fra Elkjøp, komplett, osv.

På et tidligere tidspunkt var det vel snakk om rundt 20.000 til Elkjøp.

Lenke til kommentar
Evil-Duck skrev (3 timer siden):

Da er det store spørsmålet om jeg skal hive meg på demon's souls etterhvert eller om jeg skal spare de pengene.. Det ser jo så umåtelig pent ut, men jeg har ikke hatt noen særlig suksess med Dark Souls serien tidligere 😅. Blir vertfall å pløye seg gjennom Spider man Miles Morales nå i første omgang så for en se om jeg samler mot nok til å starte på demon's souls.

Demons souls er det letteste i serien da, og pga måten verden er bygget opp så kan man alltid reise til en annen del om den plassen man er blir for vanskelig eller kjedelig.

Starter man som en av klassene med magi (helst royalty) så vil man ikke ha noe problem i det heletatt.

Mala skrev (1 minutt siden):

Ja riktig ja. Gode odds.

Om man ser for seg en 25-30.000 konsoller til lanseringen i Norge så er det vel ganske positivt at bare 200 er til salgs på finn?

Lenke til kommentar
OrangeGiraffe skrev (5 minutter siden):

Akkurat slik kunne jeg tenkt meg at kontrollen er, men for min del blir det altfor dyrt å betale 169,45$ + toll/moms for noe slikt. Da avventer jeg heller til noe skulle dukke opp andre plasser og/eller i butikkhyllene her hjemme.

Sony sier jo selv de skal komme med flere farger, så det blir nok ikke så veldig lenge å vente.

Blir spennende å se hvilke farger / mønster de går for nå.

Likte veldig godt dualshock 4 i blå kamuflasje...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...