Gå til innhold

Playstation 5 - Generell diskusjon


LarZen

Blir Playstation 5 en større suksess enn sin forgjenger?  

718 stemmer

  1. 1. Blir Playstation 5 en større suksess enn sin forgjenger?

    • Ja.
      420
    • Nei.
      96
    • Like stor.
      64
    • Altfor tidlig å si noe om.
      114
    • Vet ikke.
      25


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Selvin skrev (1 minutt siden):

Vil klassifisere dette som en meget enkel Platinum. Klikker du deg inn på de "skjulte" trofeene og så trykker på Options-knappen kan du velge å se den gjemte informasjonen. Noe som jo gjør det hele mye enklere.

D'oh - har ikke tenkt på det! Ikke det at jeg pleier å kjøre Platinum (har faktisk bare en - God Of War...), men tenkte at dette var en ganske enkel en ja. Da får jeg sjekke litt senere - takk for tipset!

Lenke til kommentar

Stayclassy.no hevder at du kan vinne en PS5 ved å spinne lykkehjulet deres på nettsiden. Jeg har kjørt en test og rullet hjulet på 10 forskjellige email kontoer, og alle lander enten på 100kr, eller 200kr gavekort. Den havner aldri på noen andre felt. Det står også at 70% av dagens premier er gitt ut, noe som har vært uendret i 3 dager. 

Er dette lov?

Lenke til kommentar
SirreStrikk skrev (6 minutter siden):

Stayclassy.no hevder at du kan vinne en PS5 ved å spinne lykkehjulet deres på nettsiden. Jeg har kjørt en test og rullet hjulet på 10 forskjellige email kontoer, og alle lander enten på 100kr, eller 200kr gavekort. Den havner aldri på noen andre felt. Det står også at 70% av dagens premier er gitt ut, noe som har vært uendret i 3 dager. 

Er dette lov?

Stayclassy er vel firmaet til diverse Paradise Hotel-"kjendiser", som har vært i media flere ganger etter heller tvilsomme stunt, så dette ville jeg holdt meg langt unna.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
11 minutes ago, Comma Chameleon said:

Ikke stol et sekund på de på StayClassy. Lang historikk med shady praksis helt fra starten. Amatørfirma. 

De prøvde å overtale meg til å kjøpe en scooter med usperra hastighet og at det ikke ville by på noe problemer om politiet stoppet meg.

Folk som "kler på seg" slike navn er som regel strake motsetningen.

Endret av Theo343
  • Liker 1
Lenke til kommentar
2 minutes ago, RaptorStrike said:

Har du skjermdump du kan levere til politiet?

Dessverre var det i sommer og har ingenting nå men var på chat på deres nettside. Jeg bare droppet å kjøpe.

EDIT:
Nei vent, epost faktisk. Men dessverre slettet. Gadd ikke bruke tid på noen som er såpass useriøse.

 

Endret av Theo343
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Selvin skrev (2 timer siden):

Merkelig hele denne konsollkrigen, hva er greia? Fanboys klikker jo helt, drapstrusler på Twitter og helt vilt. Akkurat som om det skulle bety noe? Man må heller kose seg med det man har og nyte at ting fungerer som det skal, og at dette er et stort løft fra forrige generasjon for både PS5 og XSX :)

Når man var 13 år og måtte trygle mamma og pappa om å kjøpe konsoll til seg så fikk man ofte bare én, og da var det veldig viktig for selvfølelsen at man valgte "riktig".

Så var det mange som bare aldri la fra seg den barnslige mentaliteten når de vokste opp.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
henrikwl skrev (52 minutter siden):

Når man var 13 år og måtte trygle mamma og pappa om å kjøpe konsoll til seg så fikk man ofte bare én, og da var det veldig viktig for selvfølelsen at man valgte "riktig".

Så var det mange som bare aldri la fra seg den barnslige mentaliteten når de vokste opp.

Plausibelt. Eller at de bare er 13 og i førstnevnte situasjon.

Okke som så bærer det ned samme linja som du beskriver: ute av stand til å velge alt, og må derfor rettferdiggjøre valget sitt ved å rakke ned på motparten for å hevde seg selv.

Lenke til kommentar
3 hours ago, Nissenakke said:

Måtte du slite mye for å finne de siste skjulte troféene? Rundet spillet i går - alle puslebrikker og artifacts og komplett PS Labo - og tenkte at nå gjenstår det vel bare å fullføre de åtte speedrun challengene for å få Platinum. Men når jeg kikket på trofé-listen så jeg at jeg bare hadde ca 60% og det var mange skjulte troféer som gjensto. Husker at det var noen troféer som dukket opp underveis når jeg utførte diverse "random" ting (bli truffet i hodet av ting, stuping fra stupebrett o.l) - er det slike jeg har misset tro? 🤔

Var speedrun delen som var vanskelig for min del. Alle baner under 7 minutter 🙂

  • Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar

https://www.finn.no/bap/forsale/ad.html?finnkode=199519785

De går jaggu for høye beløp enda! 13 500 for denne. Jeg er mildt sagt - eh, forbauset 😅

(OBS: ikke meningen å henge ut selger på noen måte her - synes det er positivt at noen satte fastpris og kjørte først til mølla i motsetning til alle andre lureannonser med lav utsalgspris og tekst som sier: Bud begynner på 12...)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...