Gå til innhold

Der røyk Komplett mobil...


Anbefalte innlegg

Og igjen har kundene blitt overført til ICE, som det ble forrige gang selskapet jeg brukte ble lagt ned! Drittnett som ikke fungerer verken på hytta eller i Mandal sentrum, der huset mitt er. Så da blir det å jakte på en ny tilbyder som bruker Telenors nett, men har fornuftige priser. Hvem er det igjen?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Talkmore. Billig og flott Telenordekning.

 

Kan godt verve deg om ønskelig så får du 2mnd gratis.

 

Kan folk slutte å anbefale talkmore som er langt dyrere enn komplett mobil?

 

Så vidt jeg har funnet ut så  er saga privat+, telipol fri og sponz alternativene som er igjen med lav pris og telenornett, skal sjekke litt og se om noen av disse er aktuelle, sponz hadde svært mangelfull info så de utgår.

Endret av OC-Freak
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Har man mange venner som skal bytte (som f.eks nå nor komplett gikk adundas) kan Talkmore bli skikkelig billig ved at man verver flere. Så bare bytter man selskapet man når man ikke lever gratis lenger.

 

Levde ett helt år gratis hos talkmore ved å verve hele familien min. Når vervingen min gikk ut bytta jeg til OneCall og vervet hele familien på nytt igjen og levde enda ett år gratis.

 

Men nå er det vel bare talkmore som fortsatt har verving så det funker ikke helt lenger.

Endret av Complexity
Lenke til kommentar

Telipol er det billigste nå  med telenor dekning. Talkmore har priset seg selv ut. Jeg har hatt dem i mange år tidligere. Men når dem ikke kunne komme med bedre priser og kundeservice ble bare dårligere og dårligere. Så blir det aldre mer å bytte til dem igjen.

Lenke til kommentar

Telipol sine mobilkunder ble oppkjøpt av Hudya i fjor, jeg er usikker på om du fortsatt får prisene de selger på nettsien til Telipol og om en bestilling i det hele tatt går igjennom:

https://telipol.no/hudya/

 

Edit:

 

 

 

https://www.tek.no/artikler/nok-et-mobilselskap-gar-dukken-hudya-kjoper-telipol/450357

 

Det drives videre på samme måte under samme navn, men noe der gjør meg skeptisk

Endret av Hedonism
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg skal ikke verve noen til Talkmore, bare nevne at de som er lei av at operatører hele tiden kjøpes opp av ICE eller Telia kan være obs på at Talkmore eies av Telenor.

Sjansen for at Telenor selger datterselskapet Talkmore er derfor ekstremt lav i forhold til de fleste andre operatører som har som forretningsmodell å før eller siden selge alle kundene sine. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar

EmLeX, det tror jeg faktisk kan være midt i blinken og hakket bedre enn det jeg egentlig skulle inn på! De fleste måneder kommer jeg ikke opp i en halv gig engang, og de har faktisk gratis tvilling-SIM, med bare 30 i etaberingsgebyr. Den der er verd å prøve, takk!

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

Moderatormelding

Der forsvant en del innlegg som handlet om verving. Vi skal ikke ha verving i denne tråden. Det skal skje andre steder.

 

Dette innlegget skal ikke kommenteres her, men i en PM, eller i tilbakemeldingsfourmet.

Endret av Slettet-x7D6du0Hjb
Lenke til kommentar

Er det noen som har ca samme priser på ca samme data OG EU+(der Thailand og USA går med i "EU" pakken)?

Dessverre er det ingen andre som har hatt noe som tilsvarer EU+. Du finner andre operatører med Telenor-dekning og lignende priser men ingen har inkludert bruk i USA eller Thailand.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Dessverre er det ingen andre som har hatt noe som tilsvarer EU+. Du finner andre operatører med Telenor-dekning og lignende priser men ingen har inkludert bruk i USA eller Thailand.

EU+ var vel langt mer enn det?

 

 

 

Som kunde av Komplett Mobil kan du allerede benytte data, MMS, SMS og tale innad i EU/EØS, til samme pris som i Norge. Nå utvider vi tilbudet med landene USA, Sveits, Serbia, Montenegro, Thailand, Malaysia, Bangladesh, Pakistan og Myanmar, så du kan føle deg som hjemme når du er borte.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...