Gå til innhold

Der røyk Komplett mobil...


Anbefalte innlegg

Happy bytes på tlf tjenester og hvilken bruker du på MBB?

Ser du noe forskjell i strømforbruk på å bruke 2 vs 1 sim?

Er du fortsatt på Note 9?

Har Telia bedrift på MBB atm, men har hatt Ice, Telenor osv.. tidligere

 

Bruker ikke ringing/SMS så mye, så merker ingen stor forskjell, nei.

 

Er fortsatt på Note 9, ja

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har gått over til GE Mobil (Gudbrandsdal Energi). De virker ikke fullt så proffe som jeg syns Komplett var (antar det kommer seg), men så lenge Telenor står for det vesentligste fungerer det helt greit. Jeg måtte ringe de for å få aktivert "talepostkassen" og ingen app så langt. Jeg valgte de pga null overforbruksbetaling på data og bedre/stabilere dekning.. De sies å levere akkurat dss Telenor inkludert VoLTE.  

 

Vurderte GE sammen med sponz og Saga Mobil. Gikk for Saga og alt fungerer uten problemer. Volte og Wi-Fi tale er tilbake med bedre lyd på samtaler. 

Lenke til kommentar
  • 5 uker senere...

Er det noen som har fått tilgang eller info om hvordan utnytte 50% rabatt på mobiltilbehør som komplett lovte.

Nope, fikk varsel om portering til ICE, samt SIM, men komplett nektet å levere ut rabattkoder uansett, så da bytta jeg begge de aboene over til Talkmore som forøvrig ble en del billigere.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Er da over på ICE. Hadde tidligere Telia der jeg bor, som ga meg gode hastigheter. Og maks dekning hele tida (masta til Telia er 200m unna, og synlig fra huset). Med ICE har jeg 2-3 streker og 4-5Mbps. Tror kanskje ikke dette er noe blivende sted. Får også feilmelding på rabattkoden på komplett, men de kjører jo uansett opphørssalg på de iiglo-produktene, ser det ut til.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...