Gå til innhold

Der røyk Komplett mobil...


Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+6132

Ble overført til ice på fredag. Morro med "kun nødanrop" melding på mobilen. Skal bytte før gratismnd er slutt, må bare finne ut hvilken telenor operatør jeg skal velge, ingen har jo like gode vilkår som komplett hadde.

Jøss, hva sier dekningskartet?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg er fullt klar over at det kun er telenordekning her, men er her kun noen helger/ferie, derfor jeg ikke har byttet enda. Er jo sur fordi jeg har blitt kastet over til ice to ganger på to år uten å ha bedt om det, derfor skal de ihvertfall få ha kostnaden med å gi meg en mnd gratis før jeg bytter til ny telenor leverandør.

post-3674-212500_thumb.png

Endret av OC-Freak
Lenke til kommentar

Ble portering til Chili her i dag så jeg slapp å være med over. Skulle egentlig ha telenor dekning, men fant at at siden så få operatører ser nytten i fri data abo så skal jeg støtte de som tilbyr det til konkurrentene får ut fingeren. Håper det blir mer konkurranse på fri data pakker fremover slik at man kan få det på Telenor dekning også.

Lenke til kommentar

Jeg har gått over til GE Mobil (Gudbrandsdal Energi). De virker ikke fullt så proffe som jeg syns Komplett var (antar det kommer seg), men så lenge Telenor står for det vesentligste fungerer det helt greit. Jeg måtte ringe de for å få aktivert "talepostkassen" og ingen app så langt. Jeg valgte de pga null overforbruksbetaling på data og bedre/stabilere dekning.. De sies å levere akkurat dss Telenor inkludert VoLTE.  

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Porterte fra Komplett til Ice på formiddagen i går. Her (og i nærområdet) er det faktisk bedre dekning nå (ice+) til og med dekning i garageanlegg/kjeller, noe det ikke har vært tidligere.

Så jeg beholder det sånn inntil videre.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...