Gå til innhold

Der røyk Komplett mobil...


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er det noen som har ca samme priser på ca samme data OG EU+(der Thailand og USA går med i "EU" pakken)?

Samme priser. Nei ikke nå lenger men om du må bruke data og ringe fra USA , Thailand og er under 28. så uhm telenor yng har en gode for det, der du får 13gb for 399 mot 15 for 399 oss komplett.. verdt å nevne vertfall

Endret av EmLeX
Lenke til kommentar

Chilimobil neste.

Er ikke umulig at du må igjennom samme greia igjen da.

Virker i mine øyne som at Chili ønsker å bygge seg opp en stor kundebase, for så å selge. Som f.eks Banzai, Hello og Telipol for å nevne noen.

Blir vel og merke bare synsing fra min side..

Lenke til kommentar

Kom gjerne med dine erfaringer her. 

Alt ifra bruk, kvalitet på linje, WiFI tale, kunde service, og ikje minst priser(hva du mener)

 

Jeg var Happybytes-kunde i litt under to måneder i fjor og det fungerte helt likt som et hvilket som helst abonnement med Telenor-dekning. 4G Tale/Wifi Tale fungerte fint med Samsung Note 9 som jeg brukte på tidspunktet, faktura var korrekt og da jeg kontaktet kundeservice via chat på Facebook om å endre porteringsdato så ordnet de det kjapt og greit.

 

"Mine sider" var ganske standard for greie som flere operatører jeg har benyttet før med Telenor-dekning også benytter, du kan vise foreløpig forbruk med noe forsinkelse, endre tjenester, aktivere/deaktivere simkort og finne PIN/PUK-kode. Mobilappen deres, som kun finnes til Android, var ikke stabil ved at man ble utlogget støtt og stadig så jeg holdt meg til nettsiden. Appen kan selvfølgelig være forbedret nå.

 

Det Happybytes er flinke på er lave priser på spesialnummer o.l. og bra utenlandspriser. Da jeg var kunde så var tvilling- og datasim helt gratis, nå koster det 30 kr å etablere men ingen månedspris. Der er det vel nesten kun Talkmore og Happybytes nå som har datasim uten månedskpris etter OneCall gikk bort i fra dette i fjor.

 

Edit:

Ser at appen deres ikke er oppdatert siden mai i fjor, så da ville jeg ikke brukt tid på den siden den egentlig bare er et skall for nettsiden og du må logge inn på nytt støtt og stadig uten at den husker mobilnummer/passord.

Endret av Hedonism
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Telipol 1GB vs Sagamobil 1GB

 

Hva er forskjellen ? vet at de skiller et par kroner...

 

Har noen av dem app for å følge med forbruk ?

 

Erfaringer med telipol eller saga mobil ?

 

Telipol er vel ikke mulig å bestille lenger med tanke på at de solgte kundene sine til Hudya i fjor :hmm: 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132

Telipol er vel ikke mulig å bestille lenger med tanke på at de solgte kundene sine til Hudya i fjor :hmm:

De har bestillingsknapp og viderefører kundeporteføljen. Jeg vil tro folk flest er mer interessert i hva Telipol tilbyr enn Hudya.

Lenke til kommentar

Kan sterkt fraråde å velge Telipol. Jeg ventet og ventet på at SIM-kortet skulle komme i posten, de sa det var sendt ut, men det kom aldri. De har svært begrensede kundeservice-åpningstider.

 

De satt overføringsdato for mitt abonnement i helgen, når de ikke var å få tak i på kundeservice når ting ikke gikk som det skulle. 

Jeg fikk aldri noe SIM-kort fra de og fikk aldri benyttet meg av deres tjenester, men regning hadde de ingen problemer med å sende ut. 

 

Hadde jeg vært deg ville jeg styrt klart unna.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Finnes det fortsatt operatører som driver med det tullet der?

Ja men leste på nettsidene til di som kjøpte telipol at man kan aktivere datakontrol inne på telipols min side. men hvem hvet hvor lenge di vill la folk fortsette og bestille abbenoment der.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...