Gå til innhold

Samsung Galaxy S10/S10+ tråden


Avstemming  

150 stemmer

  1. 1. Kommer du til å kjøpe deg en Samsung Galaxy S10/S10+?

    • Ja, jeg oppgraderer fra S9/S9+/Note 9
      22
    • Ja, jeg oppgraderer fra S8/S8+/Note 8
      21
    • Ja, jeg oppgraderer fra eldre Samsung
      20
    • Ja, jeg bytter fra iPhone
      11
    • Ja, jeg bytter fra Huawei
      9
    • Nei, jeg står over i år
      25
    • Nei, årets modeller er for dyre
      17
    • Jeg avventer og ser hva annet som kommer på markedet
      25


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Fikk denne fra Samsung nå.

Det tok Samsung 10 dager å godkjenne registreringen av Buds (fikk mail om vellykket registrering 10. mars), så jeg antar de ikke kommer så innmari lenge før 30. april. for å si det sånn.

 

Ingen som har fått noe sporing?

Samme her, fikk epost på onsdag.

De har nok millioner av buds som skal ut over hele verden.

 

De burde funnet en enklere løsning.

Regner med de kommer når de kommer ?

Lenke til kommentar

Hvor lang tid bruker det å gå før de begynner å gi med slike freebies igjen? Med noten så fikk man jo med stort minnekort hos power noen uler etter lanseringen og det varte vel en stund. Noen som gir freebies med s10+ nå?

Jeg hadde kanskje heller handla en uåpna telefon på finn til et par tusen mindre og kjøpt det ekstra jeg trenger. Bare en tanke.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

To ting jeg fikk til å rote til. Bruker Nova Launcher, og plutselig er ikonet for "alle programmer" borte. Aner ikke hvordan. Vet ikke om det er mulig å forstå hvilket ikon jeg mener, men det som bruker å være i midten nede derdet nå er tomt.

 

En annen ting er aktivering av Onedrive. Drøyde med å takke ja til aktivering av dette første gang, og siden den gang har jeg ikke funnet ut hvordan jeg skal få gjort det.

Lenke til kommentar

Veit noen hvordan man slår av knipse/shutter lyden? Har vært inne på kamera innstillinger, men ikke funnet det der. På s9 så var det helt nederst på kamera inndtillinger.

På mine 3 (minst) siste Galaxy har jeg ikke hatt lov til å skru av kameralyd. Jeg kjører alltid systemlyder helt til 0, det er én løsning. I tillegg finnes det noe man kan laste ned og installere, tror det het Silent Stream Enforcer. Men usikker på om jeg fikk denne til å virke på S9+. Jeg har den stort sett på lydløs uansett, så trenger ikke lydvarsel på batteri og lading etc. Hence systemlyder.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Hva er en Tasker task?

Tasker er en App som gjør at du kan gjøre alt mulig rart med telefonen din.

 

Feks at når du åpner en spesifikk app (Kamera appen i dette tilfellet) så kan du gjøre slik at telefonen gjør en "handling". Dvs skrur ned volumet på Systemlyder.

 

Man kan gjøre utrolig mye rart med Tasker, så her må man nesten få inspirasjon fra Youtube :) 

Lenke til kommentar

Når jeg åpner kamera-appen/kameraet i Messenger/Snapchat-appen så lager kamera(ene) mine en ganske markant "klikkelyd", som om de aktiveres, eller som om det hadde vært automatiske linselokk som ble åpent.

Er det flere som har denne litt høye lyden?

Lenke til kommentar

Når jeg åpner kamera-appen/kameraet i Messenger/Snapchat-appen så lager kamera(ene) mine en ganske markant "klikkelyd", som om de aktiveres, eller som om det hadde vært automatiske linselokk som ble åpent.

Er det flere som har denne litt høye lyden?

 Lyden kommer av at den åpner / lukker kameralinsen. Hvorfor den gjør det aner jeg ikke, muligens pga justering av fokus?

 

Tok et filmopptak som viser

stot6Dd.gif

Lenke til kommentar

 Lyden kommer av at den åpner / lukker kameralinsen. Hvorfor den gjør det aner jeg ikke, muligens pga justering av fokus?

 

Tok et filmopptak som viser

stot6Dd.gif

 

Ja, jeg så dette! Er kanskje for at normalkameraet skal være standard.

Men da antar jeg at du har samme lyden :)

Lenke til kommentar

Testet en S10+ på Telia. Nydelig telefon, men rammen føltes ut som plast? Antar den ikke er det, men den føltes veldig lite premium.

 

Gleder meg til å kjøpe den om noen år når den får en mer saklig pris (ca 3000kr)

Er aluminum. Kunne fint vært børsta stål syns jeg, både for kvalitet og fingermerker. S9+ var like fin da jeg solgte den som da jeg kjøpte den.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...