Gå til innhold

Samsung Galaxy S10/S10+ tråden


Avstemming  

150 stemmer

  1. 1. Kommer du til å kjøpe deg en Samsung Galaxy S10/S10+?

    • Ja, jeg oppgraderer fra S9/S9+/Note 9
      22
    • Ja, jeg oppgraderer fra S8/S8+/Note 8
      21
    • Ja, jeg oppgraderer fra eldre Samsung
      20
    • Ja, jeg bytter fra iPhone
      11
    • Ja, jeg bytter fra Huawei
      9
    • Nei, jeg står over i år
      25
    • Nei, årets modeller er for dyre
      17
    • Jeg avventer og ser hva annet som kommer på markedet
      25


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Solgte min fortnite skin som kom på note9. Tror ikke det kan reverseres.. Hadde lett gjort det igjen siden jeg ikke spiller. Tjente egentlig penger på note9 pga av dette og samsung sin deal med at man fikk igjen et par tusen selv for haugamle galaxy telefoner. Hadde en gammel totalt utslitt S5 som var verdt 0kr som de ga igjen 2000kr eller noe sånt for. Har de sånt enda er det verdt å bruke det :p

Samme her, fikk først telenor sin superpris på Note 9 512GB, så litt rabatt på den igjen, så fikk jeg 2000kr for en knust Samsung S2, så fikk jeg 1500kr for Fortnite skin, gikk jo nesten i pluss på å kjøpe den telefonen... (også fikk jeg jo iconx i tillegg).

Lenke til kommentar

Sendte mail til Epic Games og spurte. Det var ulovlig. Fanken så dårlig samvittighet jeg har. Forsøker å kjøpe den tilbake, og hvis han ikke godtar det så vippser jeg pokkern meg pengene tilbake til ham.

 

Forøvrig, har blitt Android-frelst. S10 er en flott telefon.

Det er i mot regelverket til Epic Games, det strider ikke i mot noen "Norsk lov".

Salg av virtuelle gjenstander mot ekte penger er imot reglene på de fleste spill.

"Folk flest" bryr seg ikke om sånt uansett, så ikke bruk noen kalorier på det..

 

I mine yngre dager tjente jeg $200-500 pr dag for virtuelle penger. Sover godt om natta jeg altså.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Det er i mot regelverket til Epic Games, det strider ikke i mot noen "Norsk lov".

Salg av virtuelle gjenstander mot ekte penger er imot reglene på de fleste spill.

"Folk flest" bryr seg ikke om sånt uansett, så ikke bruk noen kalorier på det..

 

I mine yngre dager tjente jeg $200-500 pr dag for virtuelle penger. Sover godt om natta jeg altså.

*Salg av virtuelle gjenstander mot ekte penger av tredjeparter er imot reglene på de fleste spill.*

 

 

Forøvrig er det nok tilnærmet ingen som ble bannet pga det, muligens noen av de som var frekke nok til å spille på utstillingsmodellene i butikker....

Endret av MariusJS
Lenke til kommentar

Dere snakker til den samme "nissen" som solgte mobilen sin med tap istedenfor å returnere på åpent kjøp til Komplett for å få igjen hele beløpet. Samvittigheten...?.

Men skal kjøpe en ny S10e tenker jeg ettersom størrelsen passer meg perfekt. Håper jeg ikke merker for mye på skjermoppløsningen.

Endret av torbjornhb
Lenke til kommentar

Skummet igjennom teksten nå, det virker ikke som Snapdragon er så overlegen totalt sett. Den har litt bedre farger og kontrast, men bruker for mye sharpening og har dårligere detaljer, og dårligere skyggedeltaljer i mørke omgivelser. Den kan heller ikke konvertere HDR10+ filmer (ennå). Jeg hadde vært helt fornøyd med Exynos, spesielt ettersom de bekrefter at begge er et steg opp fra S9. De er også mye nærmere i generell ytelse enn i fjor. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Men når Snapdragon jevnt over er bedre på hastighet, batteri og kamera, da er det litt irriterende. Hadde nå Exynos vært bedre på NOE (som betyr noe)...

Skjønner ikke over at du klager, som nevnt 100x tidligere så er alternativet motsatt, altså Exynos i USA også, så lenge exynos eksisterer vil det være exynos der de kan bruke exynos.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Noen som har fått Buds, enda?

I så fall, hvor lang tid tok det fra det var registrert pakke hos posten, til du mottok proppene?

 

Fikk mail for 48h+ siden om at de var på veg, med sporingsnummer men står fortsatt bare "mottatt beskjed om at pakke er på veg blablabla" hos posten.

 

-B

Lenke til kommentar

Noen som har fått Buds, enda?

I så fall, hvor lang tid tok det fra det var registrert pakke hos posten, til du mottok proppene?

 

Fikk mail for 48h+ siden om at de var på veg, med sporingsnummer men står fortsatt bare "mottatt beskjed om at pakke er på veg blablabla" hos posten.

 

-B

Mine har vært på postkontoret 1 ukes tid. får hente de i morgen.

De blir sendt fra sverige, så tar en stund før de dukker opp på Bring.

 

 

Kommer S10 5G til Norge?

Nei

Lenke til kommentar

Noen som har fått Buds, enda?

I så fall, hvor lang tid tok det fra det var registrert pakke hos posten, til du mottok proppene?

 

Fikk mail for 48h+ siden om at de var på veg, med sporingsnummer men står fortsatt bare "mottatt beskjed om at pakke er på veg blablabla" hos posten.

Samme her. Håper på bevegelse i morgen!

Lenke til kommentar

Har ikke hørt fra Bring om Buds ennå, så i ren og skjær forventning gikk jeg ut og oppgraderte jeg klokka istedet. Nå har jeg blitt motstander av at Google kalte telefonen sin for Pixel, for det er klin umulig å google etter pixelfeil på klokka, får utelukkende brukerveiledning om bruk av Watch Active sammen med telefonen Pixel. Eventuelt så er det bare jeg i hele verden som har denne feilen. 

Lenke til kommentar

Noen som har fått buds og kan komme med litt kritikk av dem? Hva er bra/dårlig og har dere sammenlignet mot airpods eller andre?

Har ikke hentet mine enda, men mine går rett på Finn.

 

Har IconX fra før av (forrige generasjon), gode nok for mitt lille bruk.

 

Men tipper det er flust av reviews av dem. Tror tek.no også hadde en review av de.

Lenke til kommentar

Da var de plutselig klare til henting på posten!

Så langt, er jeg veldig fornøyd.

Synes både lyd, design av selve proppene, passform og funksjoner er bedre enn Airpods.

 

Hadde en 1t lang samtale nå - veldig fornøyd ?

 

Eneste jeg liker bedre med Apple sine, er at casen til selve proppene er lettere å åpne med 1 hånd ?

 

-B

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...