Jump to content

virea

Medlemmer
  • Content Count

    173
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

20 :)

About virea

  • Birthday 05/08/1983

Profile Information

  • Kjønn
    Kvinne

Recent Profile Visitors

1319 profile views
  1. Registrerte meg for Samsung duolader, etter at jeg kjøpte (og har fått tilsendt) klokke fra Elkjøp. Veddesta godtok ikke kvitteringen min fra Elkjøp, fordi de oppgir kjøpsdato 27.08 pga slippdato. Lengre ned på kvitteringen står det Betalingsdato 18.08. Kontaktet Samsung på chat, som foregikk over 3 timer, da de hele tiden sluttet å svare meg. Men de sa jeg selv måtte kontakte Veddesta. Veddesta har kun mulighet til å legge inn en ny "ticket" via et skjema, ingen support i den forstand. Ingen epost å kontakte, ingen å ringe. Det ene valget i dette skjemaet er at tidligere registrering har blitt underkjent. Nå ser jeg at min nye "ticket" har blitt behandlet og "slutfört", men jeg har ikke fått noe bekreftelse på mail, hverken i positiv eller negativ retning. Så, vær nøye med å laste opp noe med bestillingsdato tydelig på, ikke bare kvitteringen fra Elkjøp. Sett isåfall sammen flere sider i PDF. Og her er linken for å klage på avslaget, om du havna i samme båt som meg: https://vda.sumsys.se/forms/default.aspx?WK=MMMBVSA42CS6V78 (Jeg skrev 4x0(null) før S/N, siden dette skjemaet fortsatt er laget for en TV, mer amatørmessig gjennomføring av Samsung skal du lete lenge etter)
  2. Samsung virker å konsekvent sende ut enheter lenge før sin egen slippdato (i Norge i alle fall, Reddit sier at det ikke er tilfelle andre steder), jeg hadde bestilt der om de ikke hadde vært utsolgt for 46mm BT i sølv. Samsung tjener vel på at folk vil bestille fra de for å få klokka først, så en del av markedsføringen dette vil jeg påstå. Endte med å forhåndsbestille på Elkjøp den 18. august, og har fått sporing nå på antatt levering på døra i morgen, på slippdato. Det hele tiden mens Elkjøp sine sider har satt bekreftet lagerdato 07.09-21.09 (på ett tidspunkt så jeg også Oktober). Men jeg tror klokkene sendes fra Elkjøp-lageret i Sverige, så lagerdato i Norge er trolig irrelevant.
  3. Min irriterer livet av meg, men jeg har fortsatt 2 skjermbeskyttere på, så jeg ville ikke klage før jeg tok at den ytterste plasten i alle fall Men opplever egentlig at det er like ille på både opplåsing og bank, og noen dager har jeg ikke problemer i det hele tatt. Det er trolig dager da jeg har sminket meg, slik at ansiktsopplåsinga virker
  4. Akkurat der er det jo den syltynne høyttaler-slissen er da. Jeg har også et innhakk akkurat der. Men det er mulig den er noe bredere hos deg, eller har blitt bøyd. Jeg får i alle fall ikke til å se den med mindre jeg jeg kikker på langs med kanten veldig nærme. Det kan jo gå som små avvik i produksjonen, men jeg ville sjekket ja.
  5. Hei! Dette har ikke kommet opp i tråden. Er det mulig å ta bilder av det? Høres ikke bra ut, men du kan jo sende bilder til butikk og høre. Har du kjøpt den i vanlig butikk ville jeg bare troppet opp og bedt de se på det (så fremt butikkene er åpne der du bor). Butikkene bruker å ha lav terskel for å sende de inn etter min vurdering. Bare si "sånn skal det vel ikke være når det koster 15.000" for en dings".
  6. Telenor har nå sitt eget tilbud på hele 21-serien, får med Buds Pro. Bedre enn lanseringstilbudet i tilfellet man ønsker noe annet enn Ultra.
  7. Ja, tror ikke de ble "utsolgt" i den forstand at man ikke fikk tilbudet, for da hadde Forbrukerrådet hatt noen saker på nakken! De var tom på lager en stund der, det var de. En ganske lang stund 😂
  8. Alle denne ventetiden for så å skjønne at Buds Pro ikke passer ørene mine i det hele tatt... 😂 Vanlige Buds passa utmerket, så den klumpen de har lagt til var en dårlig deal for meg. Har google og funnet ut at noen har hell med å bruke silikon-tuppene til vanlige Buds, så jeg har bestilt nye via eBay. Men vurderer tips SpinFit CP360, noen sier at de skal sikre et bedre feste. Andre som har problemer, og råd?
  9. Status endret til Dispatched nå nettopp, men bare forhåndsmeldt til DHL regner jeg med, da sporinga ikke inneholder annet enn registreringa. Regner med mandag isåfall. Men det HYSTERISKE er at bekreftelse om shipping (fra Samsung-mail) kom til en ANNEN e-post enn den eposten/Samsung Accounten jeg til slutt måtte bestille budsa fra - siden den originale kontoen min er satt som svensk av en eller annen grunn. Ingen tegn til shippingbekreftelse på eposten jeg brukte for å kjøpe. Jeg skjønner meg virkelig ikke på hva de driver med😂
  10. I forrige uke var jeg misfornøyd med Ultra, som var nede på 17 timer anslått bruk. Mulig de gjorde noe i siste oppdatering likevel, men det kan fortsatt bli bedre da. 😂
  11. Det virker ikke som de sorte eller blå er på lager, så jeg har sendt de forespørsel om mine som skulle sendes 5. februar nå ble utsatt til 5. mars også, selv om de har byttet statur til "Preparing dispatch" i mellomtiden. De sølvfargede er på lager da, og jeg har spurt om jeg ikke bare kan få de (jeg har sølvfarget telefon også), men det var de ikke villige til siden de allerede var bestilt. Ikke veldig fleksibelt system når de ikke en gang er sendt da.
  12. Begge mine bytta fra Processing til Preparing Dispatch i går, men det skjer i alle fall noe. De er bak skjema sier de selv.
  13. Kanskje vente litt og se om det dukker opp en sporing fra DHL ja!
  14. Haha, den var ny. Ville kanskje ringt og stått 50 minutter i kø for å høre akkurat på denne.
×
×
  • Create New...