Gå til innhold

Samsung Galaxy S10/S10+ tråden


Avstemming  

150 stemmer

  1. 1. Kommer du til å kjøpe deg en Samsung Galaxy S10/S10+?

    • Ja, jeg oppgraderer fra S9/S9+/Note 9
      22
    • Ja, jeg oppgraderer fra S8/S8+/Note 8
      21
    • Ja, jeg oppgraderer fra eldre Samsung
      20
    • Ja, jeg bytter fra iPhone
      11
    • Ja, jeg bytter fra Huawei
      9
    • Nei, jeg står over i år
      25
    • Nei, årets modeller er for dyre
      17
    • Jeg avventer og ser hva annet som kommer på markedet
      25


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

12

 

Hvilken lagringsplass har dere gått for? 128/512 eller 1TB? har minne noe og si eller bare skryte faktor?

128GB.

Skal du ha mer må det være for å ta opp film med 4k?

Bruker google photos og dropbox til å ta backup av bilder.
Sletter lokal bilder og film med gjevnemellomrom via google photo appen.

Klarte meg fint med 64gb sist.
Har tatt ca 50 000 bilder med mobilene de siste 10 årene.
Aldri hatt problemer med full mobil. 

Men skal du lage en lang 4K film, så er det greit med 1TB og noen ekstra batterier. 
 

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Er det plass til Panzer Curved Film under Led View-dekselet, uten at det blir "krøll" av noe slag?

 

Jeg liker å ha både cover og beskyttelsesglass for maksimal beskyttelse.

 

Dersom det er andre anbefalinger enn den skjermbeskytteren jeg lenker til, er jeg interessert i å høre om det også. Jeg forstår det følger med en slags beskyttelse som kan brukes mens jeg eventuelt venter på noe som er bestilt annetsteds fra.

Endret av lysbryter
Lenke til kommentar

Dersom det er andre anbefalinger enn den skjermbeskytteren jeg lenker til, er jeg interessert i å høre om det også. Jeg forstår det følger med en slags beskyttelse som kan brukes mens jeg eventuelt venter på noe som er bestilt annetsteds fra.

 

Jeg syns den beskyttelsen som sitter på er helt topp, og kommer ikke til å fjerne den med det første.

Jeg er ganske forsiktig med telefonen, så det har ikke kommet noen riper i den ennå, men den er litt "hardere" enn film jeg har brukt før, så det kan tenkes det kan skje. Jeg har bestilt en 2-pk. med skjermbeskyttelse fra Samsung til bruk når den må byttes en gang, og jeg regner nesten med at det er samme type som allerede sitter på.

Så du har god tid på å kikke rundt og lese reviews etterhver vil jeg tro. Kanskje holder den for deg også?

Endret av virea
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg syns den beskyttelsen som sitter på er helt topp, og kommer ikke til å fjerne den med det første.

Jeg er ganske forsiktig med telefonen, så det har ikke kommet noen riper i den ennå, men den er litt "hardere" enn film jeg har brukt før, så det kan tenkes det kan skje. Jeg har bestilt en 2-pk. med skjermbeskyttelse fra Samsung til bruk når den må byttes en gang, og jeg regner nesten med at det er samme type som allerede sitter på.

Så du har god tid på å kikke rundt og lese reviews etterhver vil jeg tro. Kanskje holder den for deg også?

Helt enig i at den er god sammenlignet masse der ute som enten blir bulkete eller mangler den fine glatte overflaten..

 

Skriv gjerne her om den du har bestilt er av samme kvalitet når du mottar den.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...