Gå til innhold

Tesla - kaféen

bshagen

Anbefalte innlegg

Skrevet
Nimrad skrev (2 minutter siden):

Burde ikke være det. 

Og snart er det ikke det, eller ryktene sier jo at AP skal inn i FSD stack på V14 som de fleste har nå. Dog har jeg kun sitt rykter, ingen tester. Jeg krysser fingrene iallefall! Er så lei av AP koden. Har ikke blitt gjort noe vesentlig på årevis 😕

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Kahuna skrev (På 1.12.2025 den 21.18):

Om jeg bare husker det skal jeg ta en titt og se om det står noe fornuftig der. 

Da har jeg tittet på den minnepinnen som fulgte med bilen(TMY-22) og der sto det skuffende lite. Utseendet er identisk med Samsung Bar, bortsatt fra Tesla-logo og teksten 'not covered under vehicle warranty 128GB USB3.1'. Ingen øvrige specs. Jeg hadde noe software et sted som kunne hente ut info fra minnepinner osv, skal se om den kan få ut noe fornuftig.

Skrevet
Salvesen. skrev (18 minutter siden):

Og snart er det ikke det, eller ryktene sier jo at AP skal inn i FSD stack på V14 som de fleste har nå. Dog har jeg kun sitt rykter, ingen tester. Jeg krysser fingrene iallefall! Er så lei av AP koden. Har ikke blitt gjort noe vesentlig på årevis 😕

Det hadde vært helt tipp topp, men tviler sterkt på det. FSD har vært en betydelig investering og de kommer nesten garantert til å ta betalt. De sitter med en gigantpost i bøkene sine på en håndfull milliarder dollar uopptjent inntekt, så man kan jo bare tenke seg hvor stor denne inntekten kan bli når FSD faktisk blir reelt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...