Gå til innhold

Tesla - kaféen


bshagen

Anbefalte innlegg

11 minutes ago, Complexity said:

Var nylig 36 minus her. Du bor kansje i varmere deler av Norge.

Er utrolig digg med elbil da, for Diesel er noe mareritt når det er kaldt.

Jeg bor nok i varmere deler av Norge ja, vi hadde ikke kaldere enn 35 minus sist vinter.

Hittil i vinter har temperaturen aldri vært lavere enn ca 15 minus.

Både RÆV4ene og AMGen funker fint, dørene lar seg lett åpne og AMGen varmer seg fint opp også i kulda.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
2 minutes ago, Snylter said:

Jeg bor nok i varmere deler av Norge ja, vi hadde ikke kaldere enn 35 minus sist vinter.

Hittil i vinter har temperaturen aldri vært lavere enn ca 15 minus.

Både RÆV4ene og AMGen funker fint, dørene lar seg lett åpne og AMGen varmer seg fint opp også i kulda.

Så bra da :)

Må tilstadighet hjelpe naboer med å rive opp dørene deres her da de ikke har hørt om silikonstift engang. 

Lenke til kommentar

Har time i morgen, skal bytte ut en lykt som var ripet opp på overlevering. Men nå fikk jeg mail om å også godkjenne:
Bekymring: Replace Statutory Plate
Del: LBL, BLANK MFD CERTIFICATION (1462927-00-C)

Noen som har fått noe lignende og hørt noe om bakgrunnen til dette? Om det er det jeg tror det er, så er det altså denne, men synd det rart den må byttes:

Labels

 

Lenke til kommentar
Nimrad skrev (3 minutter siden):

Åh? Hva slags service har de gjort? Noen som har erfaringer?

Jeg hadde de hjemme hos meg tidlig i sommer da ryggekamera ikke virket ved utlevering. Så blir brukt der det er ting som enkelt kan byttes/repareres uten at bilen trenger verksted eller mer avansert utstyr for reperasjon. Virket som han som var her hadde nok å gjøre da jeg spurte han.

Endret av archongamer
Lenke til kommentar
Complexity skrev (1 time siden):

Kansje de har en batch med biler hvor de har en skrivefeil eller noe? eller noe som ikke stemmer?
Kan vel bli mye plage i ettertid for Tesla om det står noe feil på noe slikt..

Undres på hva der er som er nytt. Skal prøve å huske på og ta bilde før/etter. Kanskje kan dekktrykk være revidert feks :)

Lenke til kommentar
Nimrad skrev (1 time siden):

Åh? Hva slags service har de gjort? Noen som har erfaringer?

De kan gjøre veldig lite, de venter vist på godkjenning på å gjøre mer og har gjort dette lenge(ref ranger som har vært hos meg ett par ganger). For min del har jeg fått byttet ett batteri(12V) og montert/demontert spoiler to ganger(den første var ikke "bakt" i rett form så slapp litt i kantene).

Lenke til kommentar
phax skrev (11 minutter siden):

Så veldig konsept-bil aktig ut den cybertrucken. Det er jo veldig ulikt Tesla å vise frem biler som ikke ser ut som den endelige produksjonsmodellen, men jeg kan ikke skjønne hvordan denne skal bli lovlig her til lands med det designet?

Hva er det som ulovlig med designet?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...