Gå til innhold

Blizzard pusser opp Warcraft III


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det er et rart spill. Jeg har spilt det av og på siden det kom ut, bare for moro skyld i single player. Men det har en gjenspillingsverdi som er vanskelig å forklare. Artig at de gidder å oppgradere litt, håper bare ikke man trenger et romskip av en pc for å spille det!

 

Warcraft 1 og 2 var liksom helt revolusjonerende når de kom ut. 3'ern føler jeg ikke var like revolusjonerende, men som skrevet føler jeg gjenspillingsverdien er større. Har spilt litt Wc 2, og i og med at det fremdeles er gøy, så er det begrenset hvor lenge jeg gidder å spille det gang på gang.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Gode nyheter dette. Håper de også har begynt å utvikle wc4. Noe som er meget godt mulig. Teamet som utviklet SC2 lanserte wc4 som en mulig kandidat for neste spill teamet skulle jobbe med. Men ingenting er bekreftet selvfølgelig. Heller ikke hva dette teamet jobber med nå.

 

https://www.cinemablend.com/games/Blizzard-Reveals-We-Can-Expect-Warcraft-4-78167.html

Endret av Kron
Lenke til kommentar

Det er et rart spill. Jeg har spilt det av og på siden det kom ut, bare for moro skyld i single player. Men det har en gjenspillingsverdi som er vanskelig å forklare. Artig at de gidder å oppgradere litt, håper bare ikke man trenger et romskip av en pc for å spille det!

 

Warcraft 1 og 2 var liksom helt revolusjonerende når de kom ut. 3'ern føler jeg ikke var like revolusjonerende, men som skrevet føler jeg gjenspillingsverdien er større. Har spilt litt Wc 2, og i og med at det fremdeles er gøy, så er det begrenset hvor lenge jeg gidder å spille det gang på gang.

 

Trenger nok ikke super pc for å spille dette, er jo blizzard så :)

Lenke til kommentar

fin trailer, men spillet ser super janky ut.
"nye" grafikken gir meg en sånn clash of clans feeling.(ikke en god ting)

men at det blir lettere å spille sammen uten å drive med port forwarding og russisk Rulett når man skal finne custom maps er ett pluss.

Endret av TomKjeks
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Kan ikke kjøre Sc2 ^^

 

fin trailer, men spillet ser super janky ut.

"nye" grafikken gir meg en sånn clash of clans feeling.(ikke en god ting)

men at det blir lettere å spille sammen uten å drive med port forwarding og russisk Rulett når man skal finne custom maps er ett pluss.

Fortell hva du mener med "janky"? ^^

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...