Gå til innhold

Ny reklame i toppen av siden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Næh. For inngrodd i Chrome.

Chrome er tregere for meg på mobil enn opera er :S

 

Personlig har jeg ett ønske om at forumet skal ha nok inntekter til å faktisk kunne driftes slik det gjøres i dag, jeg kommer derfor til å hviteliste diskusjon.no i min adblocker. Vil oppfordre alle andre som aktivt bruker forumet og ønsker at det fortsatt skal eksistere i utallige år fremover å gjøre det samme. 

Har hvitelistet forumet, men med dymaisk-design på forumet kommer det såvidt noe reklame, litt 50/50 noen ganger.. Når det først kommer ser jeg kun "Lekeplassen" reklamer :S

 

 

Endret av Countryman
Lenke til kommentar

Personlig har jeg ett ønske om at forumet skal ha nok inntekter til å faktisk kunne driftes slik det gjøres i dag, jeg kommer derfor til å hviteliste diskusjon.no i min adblocker. Vil oppfordre alle andre som aktivt bruker forumet og ønsker at det fortsatt skal eksistere i utallige år fremover å gjøre det samme. 

I dag er de fleste vant til å se reklame. Jeg mener at reklame levert på riktig måte, til riktige tider til rette publikum er en bra ting. Det som er så sinnsykt irriterende er at noen få ødelegger for hele bransjen ved å spy ut reklame helt uten mål og mening. Man blir lurt til å delta på diverse ting for så og vinne ett eller annet, men det som syntes å være en enkel greie vikler deg inn i en lang rekke spørsmål og ting du må foreta deg. 

 

Etter endt innsendelse så bli du så klart bombadert med reklame resten av livet. Slike folk har jeg ingenting til overs for og tar ikke personvernet mitt på alvor. 

 

Det er nettopp slike folk som har gjort det populært for såkalte adblocckers. Vi blir allergisk mot reklame og blokkerer også alle de som gjør så godt dem kan for å overleve i en ganske hard verden med tanke på inntekter. 

 

Derfor er diskusjon.no med på og ødelegge for de som er seriøse der ute ved å spy ut reklame uten mål og mening og eneste intensjonen er å tjene penger. 

 

Det som er ekstra irriterende med noe av reklamen her inne er ikka bare det at dem ikke er målrettet, men selve annonsene minner meg om et sprettoppvindu i Windows og er ikke spesielt tiltalende. Sleng på skrivefeil i tillegg så har man den perfekte oppskrift på fiasko.

 

Jeg skjønner at det ikke er diskusjon.no som designer disse annonsene, men det er disksusjon.no som bestemmer hva som skal vises på forumet. 

 

Som nevnt... ta kontakt med noen som kan dette. Man trenger ikke å betale i dyre dommer for dette. Det sitter mange flinke rundt om som sikkert vil hjelpe til for litt "lommepenger". For dette er egentlig ganske basic. Selv mange rosabloggere og andre hobbybloggere vet dette. Da blir det litt flaut at et forum som diskusjon.no ikke skjølnner seg på slikt i det hele tatt. 

 

Dere har vel folk i staben som både publiserer tester av mobiler og en drøss andre ting så helt korka er dere vel ikke med tanke på teknologi. Jeg regner med at dere også har såpass med kontakter i bransjen at dette ikke burde være noe problem?

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Reklamen med video og lyd er håplaus på mobil. Eg lyttar til Spotify, men kvar gong eg lastar forumet justerer den ned volumet, sjølv om det ikkje kjem lyd frå nettlesaren.

Er det derfor det skjer!? Nå gikk det opp et lys her.

 

Det er ikke unikt for diskusjon.no da.. jeg ser samme effekt på nettaviser også. Jeg bruker Chrome + Android, vet ikke om det kan være relatert til nettleser.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Har overlevd uten adblock på mobil i årevis, men nå er det denne gigantiske reklamen i toppen som får meg til å revurdere dette. Triste greier.

 

I tillegg synd at det virker som den lastes inn litt tregt og dermed flytter på objekter, slik at folk skal trykke på reklamen ved uhell. Siden mister liksom en del seriøsitet med sånt lureri.

Endret av afterall
  • Liker 1
Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...