Gå til innhold

Den store iPhone Xs / Xr tråden (2018)


Lami

  

107 stemmer

  1. 1. Hvilken iPhone skal du kjøpe?



Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Sitter med klokke og iPhone i handlevogn hos Apple. Datoene har blitt utsatt to ganger nå når jeg har oppdatert handlevognen.

 

Takk for argumenter :) bortsett fra skjermstørrelse så er det vel ingen merkbare forskjeller fra 10 til 10s ... eller ?

Vil tro at kamera blir bedre og så blir telefonen raskere, men iPhone X slår vel det meste på markedet selv i dag et år etterpå så den er på ingen måte treg den heller.
Lenke til kommentar

Ikke utover de sedvanlige tingene som hakket raskere, hakket mer strømeffektivt (bedre batteri), hakket bedre kontrast, fargegjengivelse og lysstyrke på skjermen, hakket bedre kamera, hakket raskere trådløs lading osv..

Ikke utover de sedvanlige tingene som hakket raskere, hakket mer strømeffektivt (bedre batteri), hakket bedre kontrast, fargegjengivelse og lysstyrke på skjermen, hakket bedre kamera, hakket raskere trådløs lading osv..

Så si man får 8000 kr for å selge 10 med 256 og kjøper da den nye store med 256 Da bruker man 6500 kroner på bittelitt her og der ... Det er mye penger for «så lite» eller ? Spesielt når vi også synes prisene er blitt bra stiv.

 

Hadde jeg hatt en iPhone 6 7 8 hadde jeg ikke stusset, men nå sitter jeg og vipper på denne eller hoppe over en s modell og kun kjøre «hele» oppdateringer.

Endret av Smultring77
Lenke til kommentar

Første gangen jeg ikke bestiller iPhone på lanseringsdagen på noen år.

 

Årsaken er manglende støtte for dualsim med de norske operatørene, jeg trenger dualsim og er veldig fornøyd med Samsung Note 9 i så henseende men liker å ha en iPhone liggende også for variasjonen sin skyld og å ha en fot i hver leir når det gjelder Android vs iOs.

 

Så ble ikke bestilling i dag men når Telia og Telenor får eSim på plass så jeg kan bruke dualsim er det ikke umulig det blir en Xs Max 512 GB.

Lenke til kommentar

eSIM på iPhone, eSIM på Galaxy Watch, Apple Watch osv.. Gjør nok at norske operatører blir pent nødt til å ta eSIM litt mer på alvor.

 

Jeg hadde håpet de hadde klart å komme med det innen lanseringen i dag eller ihvertfall at de kan levere det innen nærmeste fremtid. Leste på Facebook at Telenor tenker å komme med eSim til Galaxy Watch om litt så det er nok ikke langt unna. Og OneCall har jo levert det en stund allerede men da kun til smartklokker.

 

Inntil de får dette på plass så venter jeg ihvertfall med å bestille ny iPhone.

Lenke til kommentar

Kun skjermstørrelse for min del, var heletiden planen planen å ha x i ett år til xs Max kom som har perfekt størrelse å ha den noen år. Jeg hadde aldri byttet fra x til XS.

Tror jeg lander på dette også. Jeg har såpass små hender at jeg ikke alltid rekker over skjermen på min iPhone x så spørs om ikke jeg vil føle det litt som et handikap med XS Max ?

 

Så for første gang lurer jeg på om jeg skal kjøre på med en swap avtale da jeg uansett alltid har byttet tlf en gang PR år. Alltid bare kjøpt telefon.

 

Noen som har tanker rundt det?

 

( flere av utgavene har nå 2 til 3 uker levering fra Apple )

Endret av Smultring77
Lenke til kommentar

yo iphonex plus den gullfargen ser ut som rosagull for meg på apple siden?

er dette den gullfargen man får eller er det annerledes .. hva tenkte å bestille den men ser litt femi ut den rosagull..

hva mener dere eksperter?

 

Håper inderlig at den er mer rose gold ellers så hadde jeg aldri valgt den fargen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...