Gå til innhold

Den store iPhone Xs / Xr tråden (2018)


Lami

  

107 stemmer

  1. 1. Hvilken iPhone skal du kjøpe?



Anbefalte innlegg

Ble til at S9+en pensjoneres for en gold xs max 256gb her.

 

Forrige iphone var en 6s plus, så blir vel en grei oppdatering.

 

S9 er fin den, men savner icloud og imessage med synkroniseringen som fungere sømløst med mac :)

 

 

Vurderer klokken også :hmm:

Faktisk et av de store savnene jeg har med Note9 også så det blir trolig tilbake til Xs. Har ihvertfall bestilt :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ble til at S9+en pensjoneres for en gold xs max 256gb her.

 

Forrige iphone var en 6s plus, så blir vel en grei oppdatering.

 

S9 er fin den, men savner icloud og imessage med synkroniseringen som fungere sømløst med mac :)

 

 

Vurderer klokken også :hmm:

Skal også ha klokken men i den nye gull fargen, som ikke finnes i Norge, vi har bare alu klokkene, og de er ikke noe fine syntes jeg

 

 

Syntes denne er fin med sort bånd. Irriterer meg sånn at ikke stainless steel ikke kommer til Norge.

Lenke til kommentar

Skal også ha klokken men i den nye gull fargen, som ikke finnes i Norge, vi har bare alu klokkene, og de er ikke noe fine syntes jeg

 

 

Syntes denne er fin med sort bånd. Irriterer meg sånn at ikke stainless steel ikke kommer til Norge.

 

Den var jo helt klart snasen ja!

 

Hvorfor blir de ikke lansert i rustfritt stål her i landet?

Lenke til kommentar

Skal også ha klokken men i den nye gull fargen, som ikke finnes i Norge, vi har bare alu klokkene, og de er ikke noe fine syntes jeg

 

https://www.youtube.com/watch?v=QQ9fCK4oWdg

 

Syntes denne er fin med sort bånd. Irriterer meg sånn at ikke stainless steel ikke kommer til Norge.

Syns generelt ikke noe om apple watch utseende messig. Jeg har en 3er og det er helt genialt funksjonsmessig med smartklokke, men den ofres ofte til fordel for en gammel Submariner da jeg syns den tar seg mye bedre ut.

Lenke til kommentar

Fordi de i rustfritt stål selges utelukkende med 4G/LTE/eSIM og ettersom norske operatører ikke tilbyr esim til forbrukere enda så selger ikke Apple disse her på berget...

 

Sier du nå at norske operatører ikke støtter eSIM? Hvilken versjon er det som selges i Norge? Jeg har bestilt min her i USA, og heller ikke min Amerikanske operatør har bekreftet eSIM enda, så jeg vet ikke helt hva jeg skal gjøre...

Lenke til kommentar

Sier du nå at norske operatører ikke støtter eSIM? Hvilken versjon er det som selges i Norge? Jeg har bestilt min her i USA, og heller ikke min Amerikanske operatør har bekreftet eSIM enda, så jeg vet ikke helt hva jeg skal gjøre...

 

Det stemmer. Per dags dato så er det vel kun OneCall som har solgt eSIM til privatpersoner her i landet i forbindelse med Galaxy Gear S2 LTE. Sies jo at både Telenor og Telia skal komme med eSIM i slutten av året / starten av neste.

Lenke til kommentar

Dvs, den i resten av verden har eSim og nanoSIM.



Fordi de i rustfritt stål selges utelukkende med 4G/LTE/eSIM og ettersom norske operatører ikke tilbyr esim til forbrukere enda så selger ikke Apple disse her på berget...

Relativt teit måte å gjøre det på imo, de klokkene Samsung har lansert med eSIM har jo fått støtte, ser ikke noen grunn til at de ikke skulle gjøre det samme for Apple.



Endret av Countryman
Lenke til kommentar

Det kan du jo spørre alle de andre eSIM- og smartklokke-leverandørene om også? Alle skriver jo her at dette er opp til operatørene, mens du må skylde på Apple. Skulle tro Apple hadde liggi med søstera di eller noe :D

 

La oss si du ønsker å selge en bil til Norge. Denne går på bensin. Men i Norge selger KUN diesel. Hva gjør du da? Jo, du driter i der, fordi det vil kun føre til en merkost for deg, da volumet av salget ditt ikke en gang skraper overflaten om denne bilen ble solgt i Norge en gang

 

Apple er store nok til å droppe dette. Husk, vi pleide ikke en gang å være blant landene som fikk iPhone i første runde en gang. De har råd til å vente på at operatørene får ut fingeren sin

Endret av bshagen
Lenke til kommentar

Har Apple skyldt på noen? De gjør jo ikke det, de bare velger å ikke lansere LTE-modellen sin her. Verken mer eller mindre. Hvordan du *må* lage et leven over dette, når du ikke engang hadde kjøpt klokka, er meg en gåte

 

Apropos kunden. Se hva som skjer med Hydrogen i Norge. Ser du greia nå?

 

Apple kan ikke si: «hei, her er et produkt du ikke får brukt». Det er jo en PR-katastrofe

 

Nei, det er opp til operatørene å lansere eSIM. Ikke Apple.

Endret av bshagen
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...