Gå til innhold

Dagens middag

*NORGE*

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ny dag der det ikke ble mulighet for skikkelig middag i mellom aktivitetene så da ble det foodora middag på far på kveldstid. Ble sabi i dag og en ‘bento box’. Nyter den mens jeg dagdrømmer om å sette seg på Shinkansen for nye eventyr(for de som tar den referansen;) )

IMG_3135.jpeg

• Liker 2
  • Hjerte 3
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ble en ny one-pot I riskokeren i dag. Ikke så mye krydderier i fra østen i dag for å tilpasse barn:p men falt i smak for både store og små! Med kylling lår i dag.

IMG_3137.jpeg

• Liker 1
  • Hjerte 2
Skrevet
Salvesen. skrev (20 timer siden):

Ny dag der det ikke ble mulighet for skikkelig middag i mellom aktivitetene så da ble det foodora middag på far på kveldstid. Ble sabi i dag og en ‘bento box’. Nyter den mens jeg dagdrømmer om å sette seg på Shinkansen for nye eventyr(for de som tar den referansen;) )

IMG_3135.jpeg

Uuuf det så sykt digg ut! 🤩🤤

Ble stekt okselever i fløtesaus med sopp og stekt løk i tillegg til kokte poteter her i dag. Må si jeg foretrekker den litt saftigere saueleveren men var ganske så godt det her også. 

• Liker 1
Skrevet (endret)
Iterion skrev (29 minutter siden):

Så veldig godt ut! Litt snaut med mat bare, hvis det er lov å si? 😆

Lov å si det. To vårruller, to kyllingspyd og to kyllingvinger + ris.  Helt grei dagen derpåmåltid, og det var meget godt

Endret av oddeh
  • Liker 3
Skrevet
Iterion skrev (12 timer siden):

Så veldig godt ut! Litt snaut med mat bare, hvis det er lov å si? 😆

Det er helt lov å si, men så kommer det også an på hva en sammenligner med. For mitt vedkommende er den daglige middagen litt mindre enn den på bildet, så for meg ser det litt motsatt ut.

I går ble det 3 stk. buffalo wings stekt i airfryer og en liten dæsj med kokt ris. Det er ikke så mye, og litt magert, men tilstrekkelig for min del. Julemiddagene derimot, da sitter jeg stinn av metthet i timer etterpå. Men det betyr mer for helsa hva man spiser mellom nyttår og jul, enn hva en spiser mellom jul og nyttår. :)

• Liker 3
Skrevet (endret)

Gårsdagens riktignok. men er igjen rester så blir dagens og.

Taco med langtidsstekt kylling, med inspirasjoner fra de asiatiske kjøkkenet, div grønnsaker, bønner og en dæsj lime over det heller

11/10. Lages nok igjen

PXL_20260112_181356704.thumb.jpg.7995501b24119f3c29f421e6a1ecb19e.jpg

Endret av Hansien
  • Hjerte 2
Skrevet (endret)

På tide med fisk igjen. 😻🐟 Thai torskegryte med litt mindre red curry paste enn vanlig. Kruttsterk thaimat er godt, men farlig hvis man svelger feil. 🔥

Med kokosmelk, sopp, amerikansk blanding, bønner, red curry paste og torskefilet.
Da jeg kjøpte red cyrry paste visste jeg ikke hvor mye glede jeg skulle få av den, eller hvor god holdbarhet den viste seg å ha. Blir mye god middag av den i kombinasjon med kokosmelk.

Gd1HvdB.jpeg

Endret av Mannen med ljåen
Skrevet
Salvesen. skrev (7 minutter siden):

Kylling og ris. Prøver å finne den perfekte balansen på ris med god smak. Så det blir mye ris fremover😅

IMG_3153.jpeg

Si fra om du vil ha oppskrift på kokt ris med karve aroma og ris med kikerter.

• Liker 2
  • Innsiktsfullt 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...