Maskinfører Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden Iterion skrev (7 minutter siden): Spaghetti og kjøttdeig med tomatsaus, toppet med parmesan og cherrytomater idag Det er digg 😀
:utakt Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden Maskinfører skrev (53 minutter siden): Godt 😀 spagetti ? 😀 Nesten. Kjøpte sånne "skruer" i stedet for spaghetti. Er det fusilli det heter? Penne? Jeg husker aldri hva som er hva. Kjøttdeig og pastasaus over. 1 1
Maskinfører Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden :utakt skrev (Akkurat nå): Nesten. Kjøpte sånne "skruer" i stedet for spaghetti. Er det fusilli det heter? Penne? Jeg husker aldri hva som er hva. Kjøttdeig og pastasaus over. Pastaskruer ja godt det også 😀 aner ikke
Simen1 Skrevet 36 minutter siden Skrevet 36 minutter siden (endret) Jeg åt meg så mett av den biffen i går at jeg ikke orket å spise noe før middag i dag. I dag ble det ostesnitzel med ris og salat. Endret 22 minutter siden av Simen1 2
Salvesen. Skrevet 32 minutter siden Skrevet 32 minutter siden ‘Nattmat’, kom over en pakke bacon i datodisken i dag. Klarer ikke la det ligge… og siden jeg drar på jobbreise i morgen måtte det spises. Så da ble den en ‘bakt potet’ med pulver stappe, bacon og mais. Samt litt krydder😅 ser ikke ut, men godt var det:) 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå