Nei, det gjeld ikkje alle, og alle er heller ikkje skilta. T.d. gjeld det ikkje Magnus Barfots gate eller Lille Øvregaten stykket mot Domkirken.
Mitt inntrykk som syklist og bilist i Bergen er at det gjeld der det er liten trafikk og i praksis heilt ubetenkelig å tillate det.
Jo, hindringer i fotgjengerfelt er påregneleg. Formuleringa er forøvrig "Kjørende må kunne stanse på den vegstrekning som den kjørende har oversikt over, og foran enhver påregnelig hindring."
Da snakker du ikkje energibærer som du bruker for å frakte energi frå A til B, slik som fossile drivstoff i dag, men om enerilagring. Hydrogen kan ha roller som energilagring og reduksjonsagent i t.d. stålproduksjon.
Du kan ikkje det. G-M rør er enkle, men gir ingen info om energinivå eller strålingstype. Det reagerer på ioniserande stråling, og vil ikkje gi deg meir info enn det.
Om det er skadeverk begått etter at bustaden er tvangsselt kan det vel i teorien vere den som har begått skadeverk som må erstatte det.
Men om folk har fått kåken seld på tvangssal er det ofte ikkje så veldig mykje poeng i å gå etter dei; dei har ikkje meir penger - med mindre kåken var større verdi enn kravet med god margin...
Pant er ikkje eit problem ved tvangssal. Dei forsvinn. Det er liksom litt av poenget: den vert seld mot viljen til eigar, på grunn av pant i eigedommen. Del av det er jo at panthaver får salssummen (eller nok til å fylle kravet), og pantet forsvinn.
Det er jo nesten litt rart at dei ikkje har greid å dekke opp felleskost for dei 6 som ikkje betaler i perioden fram til tvangssal gitt kor mykje som ligg i potten ved konkurs i laget.
Om dei bruker ørepropp eller høgtaler på terminalutstyret er vel avhengig av type bruk og oppdrag. Eg trur ikkje du kan tolke meir utav det enn at dei ikkje brukte ørepropp.