Gå til innhold

Samsung Galaxy Note 9 tråden

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Spiller ikke Fortnite selv og kommer nok ikke å gjøre det heller..

Men etter et mas fra en kompis så måtte jeg laste det ned for så å logge innpå hans konto slik at han kunne få de spesielle Galaxy skins'a som finnes i Note 9  :rofl:

Skrevet

Woah! Barna mine ønsker seg Note 9 til jul for å få galaxy skin, men er ikke aktuelt å kjøpe ny tlf bare for det og 1500,- er også altfor drøyt  :eek:

Skrevet

Hva gjør man for å få tak i slike skins, og hva gjør man for å få de gitt bort/solgt?

Du må finne noen som vil kjøpe før du logger inn og spiller noen kamper på hans konto. Finn egentlig kjøper først før du gjør noe som helst :) 

Skrevet

Du må finne noen som vil kjøpe før du logger inn og spiller noen kamper på hans konto. Finn egentlig kjøper først før du gjør noe som helst :)

Tenkte mest på å gi bort gratis til Eulogy jeg, så slipper han å kjøpe julegave til ungene sine.

Er det så enkelt, at jeg faktisk slipper å gjøre noe som helst annet enn å spille et par kamper skal nok det la seg gjøre å fikse.

• Liker 1
Skrevet

Tenkte mest på å gi bort gratis til Eulogy jeg, så slipper han å kjøpe julegave til ungene sine.

Er det så enkelt, at jeg faktisk slipper å gjøre noe som helst annet enn å spille et par kamper skal nok det la seg gjøre å fikse.

Aha. Ja da må du snakke med han først og få login til den som skal ha skinnet. Han som kjøpte min endret passord på kontoen og lot meg logge inn for å spille noen kamper på hans konto. Det er gjort på 5-10min siden du ikke trenger å spille lenge. 

Snilt gjort :) 

Skrevet

Hvor fant du personen som var villig til å betale 1500kr for denne skinen?

La ut en Note 9 til salg på finn, fikk vel rundt 10 personer som ville kjøpe bare skin...

Skrevet

Blir det iphone nå?  :xmas:

Neida, blir mer gal av iOS enn android ;)

Driver med/har alltid drevet med litt kjøp og salg på finn dersom jeg ser gode muligheter til å tjene litt penger :)

Skrevet

Neida, blir mer gal av iOS enn android ;)

Driver med/har alltid drevet med litt kjøp og salg på finn dersom jeg ser gode muligheter til å tjene litt penger :)

Hehe var ment som en spøk ;)

Noen som har sammenlignet Noten med Mate 20 pro? Den mangler jo s penn selvfølgelig, men utover det?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...