Gå til innhold

SNIKTITT: Battlefield V


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

Hva er galt med Origin?

 

Haha, er det et seriøst spørsmål? 

 

Er en forferdelig dårlig plattform ift. steam etter min mening. 

Lenke til kommentar

Haha, er det et seriøst spørsmål? Er en forferdelig dårlig plattform ift. steam etter min mening. 

Nå er jeg enig i at Steam er bedre enn Origin, men så må man huske at Steam er mye eldre og var dårlig i starten selv. Hva er det som er så forferdelig med Origin? Det eneste problemet jeg har møtt på er med parties og joining av Squad i Battlefield, men det tror jeg ikke bare er Origin. Foruten om det så gir Origin meg det jeg trenger.

 

Hadde man foretrukket å ha alt på en plattform, ja, men Origin er ikke så dårlig som folk sier.

Lenke til kommentar

Det er jo faktisk vinter og nordlys mesteparten av året i Narvik så det er ikke så overdrevet.

Hehe, nei det er det ikke. For all del, det er lov å prøve seg på et hofteskudd ut i det blå en gang iblant, en sjelden gang treffer man jo, men ikke denne gangen. Hilsen en Narviking.

Endret av DashFiss
Lenke til kommentar

Haha, er det et seriøst spørsmål? 

 

Er en forferdelig dårlig plattform ift. steam etter min mening. 

 

Ja? du kom med ingen argumenter på hvordan det er dårlig og jeg prøver her å forstå deg.

 

Det jeg forstår at det kan være irriterende med mange klienter på maskinen, det er jeg enig i men jeg klarer bare ikke å se hva som så jævla dårlig med Origin. 

 

Steam kan jeg heller ikke si noe særlig om i disse dager, det er jo direkte Indie platform og bare drit, 90%.

Lenke til kommentar

Hehe, nei det er det ikke. For all del, det er lov å prøve seg på et hofteskudd ut i det blå en gang iblant, en sjelden gang treffer man jo, men ikke denne gangen. Hilsen en Narviking.

Her i nærheten av Tromsø har vi nordlys nesten daglig i mørketiden. Og sne er det nok av.

 

Kjedelig om dere ikke har det slikt i Narvik da.. :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...