Gå til innhold

Diskusjon rundt Battlefield V


Anbefalte innlegg

Må ærligt si at eg trudde utsettelsen var et markets stunts, men etter å ha spilt betaen er det ganske tydeligt at dette spillet langt fra er klart, så må innrømme at eg hadde feil.

 

Hehe, ønsker selvsagt en best mulig start for spillet. Slik det er nå i betaen er det faktisk så mye bugs og rare ting at det er helt forståelig å utsette :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Når man er innpå "my company" så bytter jeg skins og sight på våpen men ingenting blir lagret, neste match så har jeg bare default skin og sight igjen. Er dette en bug som alle sliter med? Går jeg ut og inn av spillet uten og joine en match så er ting lagret, men får nå ikke med meg noe inn i en match

 

Edit: Finne nå faktisk ikke en artikkel på google om at loadout ikke lagres.

Endret av Johannes Entenmann
Lenke til kommentar

Når man er innpå "my company" så bytter jeg skins og sight på våpen men ingenting blir lagret, neste match så har jeg bare default skin og sight igjen. Er dette en bug som alle sliter med? Går jeg ut og inn av spillet uten og joine en match så er ting lagret, men får nå ikke med meg noe inn i en match

 

Edit: Finne nå faktisk ikke en artikkel på google om at loadout ikke lagres.

Du har altså en Equip knapp der? Jeg antar jeg ikke har spilt nok til å ha låst opp..

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

Irriterende at man ikke bare kan dobbeltklikke, men man må altså trykke equip ja.

 

In-game bytte skal være pålitelig.

 

Du må trykke flere ganger enn to ganger, så går det igjennom. :p

Lenke til kommentar

Gjennomsyret av bugs denne versjonen her i hvert fall. Ny versjon er jo rett rundt hjørnet! Revive/spawn timingen er jo helt mongo :p Man kan bli revivet ved critical death, og risikerer da og bare havne ved deploy meny, uten menyen tilgjengelig. Noen ganger kan man rett og slett ikke spawne noen steder og annet knask. I dag har jeg blitt kastet ut av spillet 3 ganger eller noe, samt mye annet surr. Noen av disse siktene man kan sette på er jo bare søppel, og virker å være slengt inn for innholdet sin skyld. Ellers syns jeg soldater og slikt ser ganske mongo ut med disse pilotmaskene og de ekle hodeplaggene sine.

 

Og ingen hakekors å se så langt :( Synd alle skal være så pinglete i disse politisk korrekte dager altsååå.

Beta trengs :D

Når det er sagt så syns jeg dette likevel har gitt ett godt førsteinntrykk. Det er en helt annet pacing her enn i tidligere spill. Men dette her tror jeg blir bra med en del fixes og balansering etter hvert.

Endret av Mala
  • Liker 3
Lenke til kommentar

Irriterende at man ikke bare kan dobbeltklikke, men man må altså trykke equip ja.

 

In-game bytte skal være pålitelig.

Det har jeg gjort hver eneste gang og det blir ikke lagret i menyen. Ingame blir ting lagret akkurat den matchen man er i. Så dette er nok en bug. Får også masse Purchase failed på oppgradering av klassen. Endret av Johannes Entenmann
Lenke til kommentar

Det har jeg gjort hver eneste gang og det blir ikke lagret i menyen. Ingame blir ting lagret akkurat den matchen man er i. Så dette er nok en bug. Får også masse Purchase failed på oppgradering av klassen.

Den har jeg også vært borti, men så går det 5 min så har jeg upgraden. 

 

Merket meg også i går at når jeg valgte høyre side med upgrades til STG. så kunne jeg bare drite i å unlocke noe på venstre side :p 

 

Antar det må gå ann å låse opp alle upgrades og velge hvilke "sti" man vil ha aktiv. 

Lenke til kommentar

Bugs i en Beta?? Det kan ikke stemme :p

Det er heilt sant, lover deg. Er forsjell på Beta og Alpha, dette er ein Alpha di har klistra Beta på.

 

Seffølgeligt har ikkje antal bugs noe med om det er Alpha eller Beta, men skjeldent eg har møtt så mange bugs, selv i ein beta.

Endret av Noiz
Lenke til kommentar

PRoblemet med dette er at epoken og kartene er gråe og triste. Våpnene er begrenset og kjipe. Likeså med kjøretøyene.

Kan ikke se for meg at Bf5 blir det helt store, pent å se på, men det man ser på er jo så trist å kjedelig bygninger osv.

Rotterdam er jaggu ikke mye grått og trist. Der er det nesten for mye av det gode når det gjelder kontraster og lys :p

Lenke til kommentar

Det er heilt sant, lover deg. Er forsjell på Beta og Alpha, dette er ein Alpha di har klistra Beta på.

 

Seffølgeligt har ikkje antal bugs noe med om det er Alpha eller Beta, men skjeldent eg har møtt så mange bugs, selv i ein beta.

Jeg fikk noen morsomme grafiske feil i sted, så ikke en dritt hva som skjedde rundt meg. Store rektangulære greier.

Litt senere så forsvant nesten hele Rotterdam, som om draw distancen plutselig var 10 meter  :confused:

Denne builden synes jeg er bedre en alphaen, bedre ytelse synes jeg, og lettere å se fienden.

Endret av Uderzo
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...