Gå til innhold

Diskusjon rundt Battlefield V


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Noen som får låst opp noe som helst når de spiller dette shock troops greiene? Har prøvd flere ganger å få til ting, men skjer lite progresjon :p Noe jeg gjør feil?

 

EDIT: Har tydeligvis unlocket det lol.

 

I dag har det jo vært ett helvete å finne spill, så selvsagt har jeg blitt kastet ut av runder der jeg gjør det bra :p Open beta kjøret er i gang gitt.

Endret av Mala
Lenke til kommentar

liker også veldig godt soundtracken i menyen. ikke hva jeg forventet fra BF. Veldig fin! Også enig at de gjorde det dødsbra med musikken in game i bf1. 

 

Snakka litt med en kompis om dette i går når vi spilte. Man skulle jo ikke tro det er samme folk som lager disse BF spilla. For de glemmer jo fra spill til spill hva som er bra og dårlig. Og bugs de har surra med før og patcha bort sist spill er tilbake i de nye. Helt krise :p

Lenke til kommentar

Grand Operations ga meg ufattelig feil inntrykk til å begynne med. Jeg ALT+F4 og ga spillet fingeren. Fy flate kor rushete det føltes. Heldigvis prøvde jeg Conquest etterpå og da fikk jeg rom for taktikk og ting fløt utrolig mye bedre enn BF1. Gjør langt mere skade og du auto healer ikke lenger. 

 

Liker spillet veldig bra sålangt. 

Lenke til kommentar

Mulig det kan bli noe bra ut av det her. Jeg startet først med Narvik og det var et veldig svakt kart. Rotete & kjipt. Rotterdam derimot virket som et *veldig* mye bedre kart, og man fikk litt tilbake den gode "pre BF1 feelingen". Skal teste dette videre etterhvert, men førsteinntrykket er hvertfall at dette er et *mye* bedre spill enn BF1.

Lenke til kommentar

Jeg er veldig fornøyd med Betaen så langt. Kommet over et par ting som jeg håper de fikser, som den hersens bipoden som henger seg fast i alt å gjør at aimen blir all over the place. Det andre er at det fortsatt er alt for mye røyk, snø og andre partikler som gjør det vanskelig å se noe som helst.

Lenke til kommentar

Jeg er veldig fornøyd med Betaen så langt. Kommet over et par ting som jeg håper de fikser, som den hersens bipoden som henger seg fast i alt å gjør at aimen blir all over the place. Det andre er at det fortsatt er alt for mye røyk, snø og andre partikler som gjør det vanskelig å se noe som helst.

 

Få deg  :cool:

Lenke til kommentar

Veldig enig i ganske så mye han sier i den videoen der ja. Det er så utrolig mye rom for forbedring her at de gjerne kan utsette spillet enda lengre for min del. Har også opplevd flesteparten av bugs han remser opp i fleng, opptil flere ganger. Det føles rett og slett veldig uferdig og lite polert ( og ja, er selvsagt klar over at dette er en beta, og forventer selvsagt ikke ett ferdig produkt her.)

 

Og igjen, soldat modellene ser helt..helt forbannet latterlige ut...ikke én eneste Brodie hjelm å se. Sikkert bevist i betaen, å vise frem annet fjas og piss man kan kaste på soldaten sin.

Endret av Mala
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...