Gå til innhold

Diskusjon rundt Battlefield V


Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-x7D6du0Hjb
Tror dere jeg klarer å kjøre betaen i det hele tatt med dette? 

 

- MSI GEFORCE GTX 980 TI GAMING 6GB

- INTEL CORE I5 3570K 3.4GHZ 6MB

 

Sliter med å kjøre BF 5, men det gikk nokså bra i betaen... CPUen er klokka til 4.4 ghz. 

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

For meg ble dette et lite gjesp. Dette er jo helt likt BF1, bare nye våpen og baner? Kan nesten ikke høre forskjell på lyden, og grafikken er omtrent lik den også. Mulig jeg har falt av BF lasset, jeg har nok et arbeidsår eller to tilsammen i BF over årene, men dette ble litt same-old same-old for meg.

 

Jeg venter ihvertfall til full release med å spille noe mer. 
 

Ytelsesmessig virket det veldig bra, jeg ser ikke store forskjellen på dette og BF1 for å være helt ærlig. Med medium innstillinger og 1080p får man fint 60 fps med et 1050ti, omtrent det samme jeg hadde i BF1. 

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

For meg ble dette et lite gjesp. Dette er jo helt likt BF1, bare nye våpen og baner? Kan nesten ikke høre forskjell på lyden, og grafikken er omtrent lik den også. Mulig jeg har falt av BF lasset, jeg har nok et arbeidsår eller to tilsammen i BF over årene, men dette ble litt same-old same-old for meg.

 

Synes de nye kartene virker veeeldig mye bedre enn skvipet vi fikk i BF1. Spesielt rotterdam ser helt fantastisk ut! 

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

Lastet men ser at det er grået ut alt utenom options for meg, er det pga problemer med Matchmaking eller er det pga at jeg egentlig ikke skal kunne spille før 6 September, har ikke forhåndsbestilt eller Premier Origin

 

Play the Battlefield V Open Beta on Xbox One, PlayStation 4, and PC on September 6.

 

Du må forhåndsbestille om du vil game det før den tid ser det ut som. 

Lenke til kommentar

Play the Battlefield V Open Beta on Xbox One, PlayStation 4, and PC on September 6.

 

Du må forhåndsbestille om du vil game det før den tid ser det ut som. 

Du kan også ha origin access eller premium, bare stusset på at jeg faktisk kom innpå. Men får ikke trykt play, ser at det står noe om matchmaking problemer så trodde kanskje spillet var nede men dere andre spiller? Får vel en måned med Origin access, skal nå teste litt Fifa også så passer fint det!

Endret av Johannes Entenmann
Lenke til kommentar

 

Tror dere jeg klarer å kjøre betaen i det hele tatt med dette? 
 
- MSI GEFORCE GTX 980 TI GAMING 6GB
- INTEL CORE I5 3570K 3.4GHZ 6MB
 
Sliter med å kjøre BF 5, men det gikk nokså bra i betaen... CPUen er klokka til 4.4 ghz. 

 

Jeg klarte fint å kjøre den første Alphaen med samme CPU og en 980. Måtte justere litt ned på grafikken da.

Lenke til kommentar

Står ganske tydelig at vi hvis man har origin access altså den til 30kr i måneden eller hva det er så får man tilgang, mulig man ikke kan kjøpe seg inn nå? Kjøpte iallefall Origin Access nå men får likevel ikke tilgang til early beta, jaja får vel vente et par dager da.

 

Nå fikk jeg tilgang, tok bare litt tid.

Endret av Johannes Entenmann
Lenke til kommentar

For meg ble dette et lite gjesp. Dette er jo helt likt BF1, bare nye våpen og baner? Kan nesten ikke høre forskjell på lyden, og grafikken er omtrent lik den også. Mulig jeg har falt av BF lasset, jeg har nok et arbeidsår eller to tilsammen i BF over årene, men dette ble litt same-old same-old for meg.

 

Jeg venter ihvertfall til full release med å spille noe mer. 

 

Ytelsesmessig virket det veldig bra, jeg ser ikke store forskjellen på dette og BF1 for å være helt ærlig. Med medium innstillinger og 1080p får man fint 60 fps med et 1050ti, omtrent det samme jeg hadde i BF1. 

Er ikke voldsom stor forskjell i grafikk føler jeg heller. mer detaljer bare. Syntes BF1 så jævlig bra ut, så krever ikke allverden mer av dette for å være fornøyd.

 

gameplay derimot føltes imo veldig forskjellig ut.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...