Gå til innhold

EA letter på sløret om det neste Battlefield-spillet


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Meget spent på dette. BF1 er helt fantastisk, så dette her har jeg trua på.

Skal man høre på en del folk så er BF1 det verste skytespillet på flere tiår :p

 

Digget BF1 og har forhåpninger rundt dette. Men håper at det blir litt nyere. Håper på noe rundt 80-tallet,  nåtid eller framtiden. Men mtp hvor mye folk har mast om at de er lei moderne setting så kan det hende de kjører WW2 nå (Som alle ryktene sier).

Endret av Comma Chameleon
  • Liker 2
Lenke til kommentar

 

Meget spent på dette. BF1 er helt fantastisk, så dette her har jeg trua på.

Skal man høre på en del folk så er BF1 det verste skytespillet på flere tiår :p

Jeg bryr meg ikke om hva andre sier, når jeg greier å ha en positiv opplevelse - stort sett. Jeg skulle ønske det var en defacto standard med X antall snipere, på lik linje med at det er X antall kjøretøy og fly. Snipere yngler! Jeg har ikke noe imot at man kan spille som (eller mot) snipere, er bare antallet jeg kicker på.

Lenke til kommentar

Fantasi WW1 settingen var midt i blinken altså. Ikke mye historisk korrekt å skitmte over alt for å si det mildt, men DICE har valgt sin greie mtp. spillbarhet og settingen. Kan gjerne spare seg for disse superklassene i neste omgang altså, men regner med de har kontroll på tilbakemeldingene fra BF1 og forhåpentlivis forbedrer deretter.

Lenke til kommentar

De har nok gjort store endringer under utviklingen når det gjelder progresjon. Tipper de har måttet endre planlagt progresjonssystem i desember (fjernet mikrotransaksjoner) etter lanseringen av Battlefront 2.

Kanskje, men uttalelsene deres her sier ikke akkurat at de har tenkt å stoppe https://venturebeat.com/2018/05/08/ea-ceo-were-pushing-forward-with-loot-boxes-in-face-of-regulation/amp/?__twitter_impression=true

Lenke til kommentar

 

De har nok gjort store endringer under utviklingen når det gjelder progresjon. Tipper de har måttet endre planlagt progresjonssystem i desember (fjernet mikrotransaksjoner) etter lanseringen av Battlefront 2.

Kanskje, men uttalelsene deres her sier ikke akkurat at de har tenkt å stoppe https://venturebeat.com/2018/05/08/ea-ceo-were-pushing-forward-with-loot-boxes-in-face-of-regulation/amp/?__twitter_impression=true

Jeg tolker det slik at han sikter til sportsspill. I FIFA o.l. har spillerne godtatt lootbokser i flere år. I fps-sjangeren ble det imidlertid dårlig mottatt.

Lenke til kommentar

BF1 ble relativt raskt et stort gjesp for min del. Det halvhjertede progresjonssystemet hjalp lite på å holde meg gjennom kamper som føltes mer og mer like for hver gang. Få våpen, og kart som ikke holdt interressen frem til første DLC for min del.. Men det så pent ut da.

 

Personlig håper jeg på at de går for progresjon som minner mer om battlefield 4. Flere (brukbare) våpen med customization som lar deg ha en enda mer personlig spillestil gir det lille ekstra krydderet for å holde meg i sonen til neste drypp.

Lenke til kommentar

BF1 ble relativt raskt et stort gjesp for min del. Det halvhjertede progresjonssystemet hjalp lite på å holde meg gjennom kamper som føltes mer og mer like for hver gang. Få våpen, og kart som ikke holdt interressen frem til første DLC for min del.. Men det så pent ut da.

 

Personlig håper jeg på at de går for progresjon som minner mer om battlefield 4. Flere (brukbare) våpen med customization som lar deg ha en enda mer personlig spillestil gir det lille ekstra krydderet for å holde meg i sonen til neste drypp.

Er ikkje mangel på våpen akkurat :p

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Er jo så å si ingen som spiller bf1, prøvde den siste utvidelsen og det var ikke EN befolket server med de kartene.

Bruk quickplay, og velg hva du vil spille. Aldri mangel på folk da :)

 

Velg dlc du vil spille...

 

Dog ikkje lett å vite for dem som ikkje spiller så mye. Serverbrowser er å blir elendig. Spillet derimot er konge synes jeg.

Endret av Nizzen
Lenke til kommentar

Men det er vel ikke nok utstyr til de.

Jeg ser for meg Thompson med IR scope osv i dette spillet.

 

Det blir helt sikkert bedre enn COD WW2 på alle måter. Men lurer litt på hva de har "lært" av BF1. Nettopp fordi spillet var veldig polariserende.

Håper de holder seg unna elite klasser og behemoths. Gjør de det og holder seg unna Micro transaksjoner.

Vil jeg sikkert ha det gøy i 24-30 timer med spillet.

Lenke til kommentar

Er ikkje mangel på våpen akkurat :p

 

Som assault har vanilla BF1 4 SMG, 3 hagler og 3 pistoler. Assault i BF4 har 10+ assault rifles, + tilgang til 20+ våpen som ikke var låst till assault. Og hvor alt hadde sitt bruksområde. Uten at vi teller pistoler. Og alle våpnene har sine egne progresjonsbelønninger. Med warbondsystemet låser folk opp det som er objektivt best, og når jeg slutta å spille var det eneste hinderet det orket å spille lenge nok til å låse opp muligheten til å kjøpe Hellriegel; som alle assault spillere løp rundt med. Bare fordi de låste våpenoppgraderinger til faste sett, betyr det ikke at de er forskjellige våpen eller at progresjonssystemet er on par med hva de gjorde før

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...