Gå til innhold

EA letter på sløret om det neste Battlefield-spillet


Anbefalte innlegg

 

Er ikkje mangel på våpen akkurat :p

Som assault har vanilla BF1 4 SMG, 3 hagler og 3 pistoler. Assault i BF4 har 10+ assault rifles, + tilgang til 20+ våpen som ikke var låst till assault. Og hvor alt hadde sitt bruksområde. Uten at vi teller pistoler. Og alle våpnene har sine egne progresjonsbelønninger. Med warbondsystemet låser folk opp det som er objektivt best, og når jeg slutta å spille var det eneste hinderet det orket å spille lenge nok til å låse opp muligheten til å kjøpe Hellriegel; som alle assault spillere løp rundt med. Bare fordi de låste våpenoppgraderinger til faste sett, betyr det ikke at de er forskjellige våpen eller at progresjonssystemet er on par med hva de gjorde før

33 våpen bare på assult som main mener jeg på.

 

14 ekstra ting som granater, rocket etc.

Altså nok å velge imellom. God at man må unlocke, ellers hadde det vært kjedelig. Måtte jo unlocke i bf2 også :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg lurer virkelig hvordan unlock systemet blir.

 

Jeg regner med at alle kan bruke alles våpen fordi Dice har glemt hvordan man balanserer et spill skikkelig.

 

Men hva slags SMG skal man begynne med? MP40? Thompson? Sten?

Hva med rifler. Skal bolt rifler igjen være på sniper klassen? Så om man vil gå med en Enfield må man være sniper?

 

Skal semi auto rifler igjen være på medic klassen?

 

Hva slags tulle attachments skal de dra frem for at folk skal ha noe å låse opp.

 

Thompson er jo vennlig sånn sett. Går fra 20 skudds magasin til 30 til 50.

Også front great osv osv.

 

Men hva skal de gjøre med sten? (Om dei det hele tatt har med briter)

Lenke til kommentar

Jeg lurer virkelig hvordan unlock systemet blir.

Jeg regner med at alle kan bruke alles våpen fordi Dice har glemt hvordan man balanserer et spill skikkelig.

Men hva slags SMG skal man begynne med? MP40? Thompson? Sten?

Hva med rifler. Skal bolt rifler igjen være på sniper klassen? Så om man vil gå med en Enfield må man være sniper?

Skal semi auto rifler igjen være på medic klassen?

Hva slags tulle attachments skal de dra frem for at folk skal ha noe å låse opp.

Thompson er jo vennlig sånn sett. Går fra 20 skudds magasin til 30 til 50.

Også front great osv osv.

Men hva skal de gjøre med sten? (Om dei det hele tatt har med briter)

Rart at de som knapt har spillt synes det er et problem, mens de som har spillt 500-1000timer + ikkje har noe problem med det :p

 

I CS så er det iallefall ikkje mange våpen som blir brukt. Enda så er det et av tidenes spill.

Lenke til kommentar

 

Jeg lurer virkelig hvordan unlock systemet blir.

Jeg regner med at alle kan bruke alles våpen fordi Dice har glemt hvordan man balanserer et spill skikkelig.

Men hva slags SMG skal man begynne med? MP40? Thompson? Sten?

Hva med rifler. Skal bolt rifler igjen være på sniper klassen? Så om man vil gå med en Enfield må man være sniper?

Skal semi auto rifler igjen være på medic klassen?

Hva slags tulle attachments skal de dra frem for at folk skal ha noe å låse opp.

Thompson er jo vennlig sånn sett. Går fra 20 skudds magasin til 30 til 50.

Også front great osv osv.

Men hva skal de gjøre med sten? (Om dei det hele tatt har med briter)

Rart at de som knapt har spillt synes det er et problem, mens de som har spillt 500-1000timer + ikkje har noe problem med det :p

I CS så er det iallefall ikkje mange våpen som blir brukt. Enda så er det et av tidenes spill.

Jeg skjønner ikke greia selv.

Jeg finner vanligvis et våpen jeg liker og da slutter jeg å lete etter nye våpen. Har nå 50 timer i ghost recon wildlands. Og har gjennom 95% av den tiden bare brukt M4.

 

Jeg var veldig glad for at rising storm 2 droppet unlockables. Du kan låse opp uniformer osv men alle våpen og våpen utstyr er tilgjengelig fra starten av.

Lenke til kommentar

 

 

Er ikkje mangel på våpen akkurat :p

Som assault har vanilla BF1 4 SMG, 3 hagler og 3 pistoler. Assault i BF4 har 10+ assault rifles, + tilgang til 20+ våpen som ikke var låst till assault. Og hvor alt hadde sitt bruksområde. Uten at vi teller pistoler. Og alle våpnene har sine egne progresjonsbelønninger. Med warbondsystemet låser folk opp det som er objektivt best, og når jeg slutta å spille var det eneste hinderet det orket å spille lenge nok til å låse opp muligheten til å kjøpe Hellriegel; som alle assault spillere løp rundt med. Bare fordi de låste våpenoppgraderinger til faste sett, betyr det ikke at de er forskjellige våpen eller at progresjonssystemet er on par med hva de gjorde før
33 våpen bare på assult som main mener jeg på.

 

14 ekstra ting som granater, rocket etc.

Altså nok å velge imellom. God at man må unlocke, ellers hadde det vært kjedelig. Måtte jo unlocke i bf2 også :)

Som jeg sa, bare fordi de låser et sett med dingser til en unlock; betyr det ikke at det er to forskjellige våpen. Da kan man jo si at BF4 har et obskønt stort arsenal fordi man kan mikse og matche mye friere enn i BF1. Opplåsningsystemet er for meg langt svakere i BF1, med tynt utvalg våpen uten nok likestilte alternativ; balansemessig.

Lenke til kommentar

 

Den eneste jeg håper på er et digert map i Battle Royal Mod... tenk deg, D-day 1944 battle royal.

 

Det høres jo helt krise ut :p

Jeg husker godt fra saving private Ryan. Hvordan Captain Miller begynte å skyte de andre amerikanerne i håp om å få bedre våpen og hvordan nordlige Frankrike begynte å krympe så amerikanere, canadiere, briter og tyksere ble klemt sammen til bare Miller sto igjen.

Senere måtte han alene lete etter Ryan. Og siden han var alene ble han drept av en tysk sniper sånn sluttet den 54 minutter lange filmen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...