Gå til innhold

Black Friday & Cyber Monday 2017


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er det noen greie TV-deals som kommer, egentlig? Jeg vet for lite om TV, merker jeg, men skal jeg først kjøpe en må det jo bli nå... Ser jo denne kommer til 9 lapper i morgen: https://www.elkjop.no/product/tv-lyd-og-bilde/tv/UE55MU8005XXC/samsung-55-4k-uhd-smart-tv-ue55mu8005 - 14k er endel, men de får jo endel skryt, disse LG-modellene: https://www.elkjop.no/product/tv-lyd-og-bilde/tv/OLED55C7V/lg-55-4k-uhd-oled-smart-tv-oled55c7v

Lenke til kommentar

Ble så jeg kjøpte LG 55B7V med 12mnd gratis betalingsutsettelse på Power.(Santander)

Har aldri kjøpt noe med betalingsutsettelse før, vil bare bekrefte at jeg har forstått det riktig.

Jeg kan betale akkurat de beløpene jeg ønsker, de første 12 mnd, og det vil fortsatt ikke koste meg noe ekstra, så lenge den er nedbetalt innen 12mnd? :ph34r: 

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Er det noen som har en anbefaling på en god massasjestol? Jeg har kikket på massasjeshops, og med 50% rabatt ser det jo veldig interessant ut. Men for alt jeg vet er førprisen helt wack, og en av disse kan være like bra eller bedre..

 

Edit: En plass til som har Black Friday tilbud på massasjestoler. Men vet ikke hva tilbudene er før da. Eller om stolene er bedre for den saks skyld..

Endret av Gabri3L
Lenke til kommentar

Ble så jeg kjøpte LG 55B7V med 12mnd gratis betalingsutsettelse på Power.(Santander)

Har aldri kjøpt noe med betalingsutsettelse før, vil bare bekrefte at jeg har forstått det riktig.

Jeg kan betale akkurat de beløpene jeg ønsker, de første 12 mnd, og det vil fortsatt ikke koste meg noe ekstra, så lenge den er nedbetalt innen 12mnd? :ph34r:

 

Det er korrekt!

Lenke til kommentar

Er det noen greie TV-deals som kommer, egentlig? Jeg vet for lite om TV, merker jeg, men skal jeg først kjøpe en må det jo bli nå... Ser jo denne kommer til 9 lapper i morgen: https://www.elkjop.no/product/tv-lyd-og-bilde/tv/UE55MU8005XXC/samsung-55-4k-uhd-smart-tv-ue55mu8005 - 14k er endel, men de får jo endel skryt, disse LG-modellene: https://www.elkjop.no/product/tv-lyd-og-bilde/tv/OLED55C7V/lg-55-4k-uhd-oled-smart-tv-oled55c7v

 

Uff, jeg klarer heller ikke å bestemme meg!!! MU8005 til 9 laken, eller LG OLED til 14...

Er ikke så kresen på bildekvalitet...kommer fra en 10 år gammel 40 tommer...er det dumt å ikke kjøpe OLED nå mtp fremtiden? F.eks Dolby Vision? HJELP!

 

Eller vente til i morgen?

Endret av TommyL
Lenke til kommentar

Husker det var noe snakk om dette sist år og det har sikkert blitt snakket om allerede i år også. Men jeg spør likevel.

Noen som vet hvordan butikkene håndterer en trykker på kjøp knappen på deres nettsted?

 

Må jeg forte meg å gå videre i bestillingen å betale eller ligger varens pris reservert for meg inntil videre?

Lenke til kommentar

 

Er det noen greie TV-deals som kommer, egentlig? Jeg vet for lite om TV, merker jeg, men skal jeg først kjøpe en må det jo bli nå... Ser jo denne kommer til 9 lapper i morgen: https://www.elkjop.no/product/tv-lyd-og-bilde/tv/UE55MU8005XXC/samsung-55-4k-uhd-smart-tv-ue55mu8005 - 14k er endel, men de får jo endel skryt, disse LG-modellene: https://www.elkjop.no/product/tv-lyd-og-bilde/tv/OLED55C7V/lg-55-4k-uhd-oled-smart-tv-oled55c7v

 

Uff, jeg klarer heller ikke å bestemme meg!!! MU8005 til 9 laken, eller LG OLED til 14...

Er ikke så kresen på bildekvalitet...kommer fra en 10 år gammel 40 tommer...er det dumt å ikke kjøpe OLED nå mtp fremtiden? F.eks Dolby Vision? HJELP!

 

Eller vente til i morgen?

 

 

Jeg ville sagt det ser ut som det er god sjanse for at LGs 55B7 kommer på tilbud på fredag, og da mest sannsynlig godt under 14k som C7'en ligger på nå. Som sagt tidligere i tråden er C7 mer for folk med gyngende gulv/vegger, og som eventuelt ønsker mindre synlig ramme. Ellers er dette samme TV'en.

 

Ellers.. Buy cheap = Buy twice.. Får du B7 for 12K, så absolutt legg i de 3K ekstra..

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Husker det var noe snakk om dette sist år og det har sikkert blitt snakket om allerede i år også. Men jeg spør likevel.

Noen som vet hvordan butikkene håndterer en trykker på kjøp knappen på deres nettsted?

 

Må jeg forte meg å gå videre i bestillingen å betale eller ligger varens pris reservert for meg inntil videre?

 

Det varierer fra butikk til butikk..

Lenke til kommentar

Husker det var noe snakk om dette sist år og det har sikkert blitt snakket om allerede i år også. Men jeg spør likevel.

Noen som vet hvordan butikkene håndterer en trykker på kjøp knappen på deres nettsted?

 

Må jeg forte meg å gå videre i bestillingen å betale eller ligger varens pris reservert for meg inntil videre?

 

Teste i går hos Komplett. La en Apple TV 4K i handlekurven, men var veldig usikker og lot den bare bli. Når jeg sjekket innom litt senere var den fortsatt i handlekurven, men det var ikke mulig å gå videre siden det var tomt på lager

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

 

 

Jeg ville sagt det ser ut som det er god sjanse for at LGs 55B7 kommer på tilbud på fredag, og da mest sannsynlig godt under 14k som C7'en ligger på nå. Som sagt tidligere i tråden er C7 mer for folk med gyngende gulv/vegger, og som eventuelt ønsker mindre synlig ramme. Ellers er dette samme TV'en.

 

Ellers.. Buy cheap = Buy twice.. Får du B7 for 12K, så absolutt legg i de 3K ekstra..

 

 

Takk for råd. Tror jeg har is i magen og venter til i morgen :)

Lenke til kommentar

 

 

 

 

Jeg ville sagt det ser ut som det er god sjanse for at LGs 55B7 kommer på tilbud på fredag, og da mest sannsynlig godt under 14k som C7'en ligger på nå. Som sagt tidligere i tråden er C7 mer for folk med gyngende gulv/vegger, og som eventuelt ønsker mindre synlig ramme. Ellers er dette samme TV'en.

 

Ellers.. Buy cheap = Buy twice.. Får du B7 for 12K, så absolutt legg i de 3K ekstra..

 

 

Takk for råd. Tror jeg har is i magen og venter til i morgen :)

 

 

Mulig jeg har gått i surr her. Trodde det var Power som skulle komme med B7 på tilbud, men det var kanskje C7'en de kom med i stedet? I så fall ble det litt mørkere i krystallkulen min. :p

 

Men som nevnt tidligere, så er det mange som har skaffet seg B7 til ~12K under DnB kampanje salgene hos Power. Har man DnB Mastercard, så får man da 20% rabatt på alle varer. Som igjen betyr at B7 til normalpris 15K kommer på ~12K i stedet. DnB kampanjene er ~4 ganger i året, og var nettopp igjen for 2-3 uker siden sist..

Endret av Gabri3L
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...