Gå til innhold

Black Friday & Cyber Monday 2017


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

By the way: Noen AV fanatikere her? Vurderer å oppgradere min CX-5000 til CX-5100 nå som de kjører BF tilbud på den hos Lsound. ikke rare greiene, men bedre enn ikke noe.. Det jeg lurer på er om man må ha støtte for Dolby Vision i prosessoren om man skal sende igjennom den? Og om CX-5100 vil takle HDMI2.0B? Eventuelt også om det er en CX-5200 på vei med støtte for HDMI2.1?

 

Edit: Forøvrig dårlig med massasjestol eksperter her.. :p

Endret av Gabri3L
Lenke til kommentar

JULA reklamerer med 50% på kjente merkenavn i morgen fredag (kommer vel tilbud på annet også kan jeg tenke meg)

 

d1bRKcW.png

 

Bare for referanse hvorvidt det stemmer, tok jeg bryet med skjermdump av noen Philips og Stanley artikler med pris, slik den er pr. nå

 

 

 

vAfIB0B.png

eLKaBu3.png

matvqQW.png

iG9eAx8.png

7HhpsxS.png

2eOeKOd.png

SndA7Ba.png

 

 

Endret av Mr.M
  • Liker 2
Lenke til kommentar

By the way: Noen AV fanatikere her? Vurderer å oppgradere min CX-5000 til CX-5100 nå som de kjører BF tilbud på den hos Lsound. ikke rare greiene, men bedre enn ikke noe.. Det jeg lurer på er om man må ha støtte for Dolby Vision i prosessoren om man skal sende igjennom den? Og om CX-5100 vil takle HDMI2.0B? Eventuelt også om det er en CX-5200 på vei med støtte for HDMI2.1?

 

Edit: Forøvrig dårlig med massasjestol eksperter her.. :p

 

Dolby Vision støtte vil den få:

 

https://www.whathifi.com/news/yamaha-av-receivers-now-support-hlg-dolby-vision-tidal-and-deezer

Lenke til kommentar

JULA reklamerer med 50% på kjente merkenavn i morgen fredag (kommer vel tilbud på annet også kan jeg tenke meg)

 

d1bRKcW.png

 

Bare for referanse hvorvidt det stemmer, tok jeg bryet med skjermdump av noen Philips og Stanley artikler med pris, slik den er pr. nå

 

 

 

vAfIB0B.png

eLKaBu3.png

matvqQW.png

iG9eAx8.png

7HhpsxS.png

2eOeKOd.png

SndA7Ba.png

 

 

De hadde samme tilbud i fjor. Ble litt Bacho verktøy gitt. Vil man ha full verktøykasse så er vogna deres til 5k med rabatt vanvittig mye kvalitetsverktøy for prisen.

Lenke til kommentar

Ser ut som netonnet har 55" B7 til 12990,- i morgen. 65" til 22990,-.

Delbetalingen deres ser ikke så verst ut heller egentlig. 0% rente første 12 mnd.

 

For de som lurer på dette med rentefri kreditt. Det er fort gjort å gå i en felle her. Så ikke bare hopp i det uten å lese den "lille skriften".

 

En ting som er typisk med slike avtaler er at om man ikke innfrir lånet innen fristen, så påløper renter. Men da gjerne med tilbakevirkende kraft.

 

Det vil si at om man for eksempel låner 10 000 Kr. Og effektiv rente er på 29%. Om man betaler/innfrir lånet innen den avtalte fristen. Så blir det ingen renteutgift.

 

Men om man går en dag over fristen. Så skylder man plutselig renter for hele året man har lånt pengene. Altså; betale alt innen frist på "mandag" = A OK.

 

Men glemmer man det, og prøver å betale på tirsdag i stedet = Sorry Sam, du skylder oss ikke 10 000 Kr lenger. Du skylder oss 12 900 Kr..

Endret av Gabri3L
Lenke til kommentar

 

By the way: Noen AV fanatikere her? Vurderer å oppgradere min CX-5000 til CX-5100 nå som de kjører BF tilbud på den hos Lsound. ikke rare greiene, men bedre enn ikke noe.. Det jeg lurer på er om man må ha støtte for Dolby Vision i prosessoren om man skal sende igjennom den? Og om CX-5100 vil takle HDMI2.0B? Eventuelt også om det er en CX-5200 på vei med støtte for HDMI2.1?

 

Edit: Forøvrig dårlig med massasjestol eksperter her.. :p

 

Dolby Vision støtte vil den få:

 

https://www.whathifi.com/news/yamaha-av-receivers-now-support-hlg-dolby-vision-tidal-and-deezer

 

 

Takk for link. Hørt noen rykter om "CX-5200"?

 

Edit: Huff, jeg har jo Google jeg også.  :blush:

 

En på AVSForum som sa i april at den skulle komme senere i år. Er jo ikke mye igjen av året nå akkurat..

Endret av Gabri3L
Lenke til kommentar

For de som lurer på dette med rentefri kreditt. Det er fort gjort å gå i en felle her. Så ikke bare hopp i det uten å lese den "lille skriften".

 

En ting som er typisk med slike avtaler er at om man ikke innfrir lånet innen fristen, så påløper renter. Men da gjerne med tilbakevirkende kraft.

 

Det vil si at om man for eksempel låner 10 000 Kr. Og effektiv rente er på 29%. Om man betaler/innfrir lånet innen den avtalte fristen. Så blir det ingen renteutgift.

 

Men om man går en dag over fristen. Så skylder man plutselig renter for hele året man har lånt pengene. Altså; betale alt innen frist på "mandag" = A OK.

 

Men glemmer man det, og prøver å betale på tirsdag i stedet = Sorry Sam, du skylder oss ikke 10 000 Kr lenger. Du skylder oss 12 900 Kr..

 

 

Takk, greit å få forklart dette igjen.

Må nok regne på det før jeg bestemmer meg.

Håper på å få litt for min nåværende TV, men den er nok ikke verdt så mye.

Lenke til kommentar

Jeg må ha meg ny PC. Pris alt fra 10 til 20 tusen. har 3 1080p skjermer som jeg gamer på nå. De tilbudene komplett har. Er noen av dem verdt penga ?

 

https://www.komplett.no/product/953253/gaming/gaming-pc/baerbar/lenovo-legion-y720-156-full-hd-matt?offerId=KOMPLETT-310-953253#

 

https://www.komplett.no/product/951615/gaming/gaming-pc/baerbar/acer-predator-helios-300-156-fhd-matt?offerId=KOMPLETT-310-951615#

 

Vuderer disse to. Ikkje noe spesielt bra tilbud, men er no det der er. 

 

Eneste som kanskje redder laptop salget er, dustin, cdon, netonnet eller komplett. 

Lenke til kommentar

 

JULA reklamerer med 50% på kjente merkenavn i morgen fredag (kommer vel tilbud på annet også kan jeg tenke meg)

 

d1bRKcW.png

 

Bare for referanse hvorvidt det stemmer, tok jeg bryet med skjermdump av noen Philips og Stanley artikler med pris, slik den er pr. nå

 

 

 

vAfIB0B.png

eLKaBu3.png

matvqQW.png

iG9eAx8.png

7HhpsxS.png

2eOeKOd.png

SndA7Ba.png

 

 

De hadde samme tilbud i fjor. Ble litt Bacho verktøy gitt. Vil man ha full verktøykasse så er vogna deres til 5k med rabatt vanvittig mye kvalitetsverktøy for prisen.

 

 

For egen del skal jeg bare ha et par halogenpærer til bil, og 9V batterier (som er grisedyre generelt) og jeg vil ha batteriene for 15 kr. stk. ellers så skal jeg lage lurveleven :grin2:

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

For egen del skal jeg bare ha et par halogenpærer til bil, og 9V batterier (som er grisedyre generelt) og jeg vil ha batteriene for 15 kr. stk. ellers så skal jeg lage lurveleven :grin2:

 

 

Ikke alltid så lett å vite når folk tøyser? Uansett kjørte Komplett 10 stk. 9V batterier for 29 Kr tidligere i uken. Kommer kanskje tilbake i morgen eller Cyber Monday? Men selv til full pris er det jo bare 10Kr stykk. Så billigere det, selv da, enn med Jula's 50% rabatt..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...