Gå til innhold

Black Friday & Cyber Monday 2017


Anbefalte innlegg

 

Lg C7 var jo litt fristende da. Den er alltid dyrere en B7...

Jo men C7 = B7, du betaler mer for at foten er annerledes liksom :p

 

Ellers er den HELT lik

 

 

Du glemte rammen, som forøvrig ikke er en dum ting å velge C7'en for. I et mørkt rom vil bildet se mer "svevende" ut. Og sokkelen på C7 gjør også TV'en mer stabil. Om man bor i et gammelt bygg med myke gulv, så blir det også vel verdt det..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

 

 

Lg C7 var jo litt fristende da. Den er alltid dyrere en B7...

Jo men C7 = B7, du betaler mer for at foten er annerledes liksom :p

 

Ellers er den HELT lik

 

 

Du glemte rammen, som forøvrig ikke er en dum ting å velge C7'en for. I et mørkt rom vil bildet se mer "svevende" ut. Og sokkelen på C7 gjør også TV'en mer stabil. Om man bor i et gammelt bygg med myke gulv, så blir det også vel verdt det..

 

Selvfølgelig, jeg bare nevner ut ifra mitt ståsted. Andre kan ha helt andre prioriteringer.

 

Avhenger jo helt av person, men rent hardwaremessig er de jo like, og da syntes jeg ikke c7 tilbudet er noe å skrive hjem om.

Endret av henrikrox
Lenke til kommentar

Syntes jeg husker i fjor også at elkjøp og lefdal hadde sykt mye mer produkter, kjøpte jo fidelio, høyttalere (audio pro) og masse annet morro. Syntes det var så beskjedene rabatter. 1000 kr i avslag på macer liksom. Ganskje beskjedent.

 

Og når Power sida på black friday er på sånn 10 avis sider så tror jeg ikke at det blir så sykt mye mer der heller

 

 

PS: Greit å få med seg at black friday tilbudene fra Elkjøp kan kjøpes fra i morgen torsdag kl 21:00.

For å komme i forkjøpet på de andre butikkene?

Endret av henrikrox
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Greit nok at Elkjøp og Lefdal har samme eiere og sånn sett er tilnærmet samme butikk, men det oppleves ganske fantasiløst at de skal kjøre med nøyaktig samme tilbud.

 

Argumentet for å være delt i to må da nettopp være at man kan ha litt variasjon mellom de to kjedene? Skal de holde på slik, så kan de like gjerne slå seg sammen og kalle seg Eldal eller Lefkjøp.

  • Liker 8
Lenke til kommentar

Syntes jeg husker i fjor også at elkjøp og lefdal hadde sykt mye mer produkter, kjøpte jo fidelio, høyttalere (audio pro) og masse annet morro. Syntes det var så beskjedene rabatter. 1000 kr i avslag på macer liksom. Ganskje beskjedent.

 

Og når Power sida på black friday er på sånn 10 avis sider så tror jeg ikke at det blir så sykt mye mer der heller

 

 

PS: Greit å få med seg at black friday tilbudene fra Elkjøp kan kjøpes fra i morgen torsdag kl 21:00.

For å komme i forkjøpet på de andre butikkene?

Elkjøp har fra 00:01, men lefdal har 21:00

Lenke til kommentar

Noen tanker rundt Philips 55POS9002 vs Sony KD-55A1 vs LG 55C7V? Prismessig har de tidligere ligget på hhv. 17k, 20k og 15k på tilbud, så i utgangspunktet er det jo LG som gir mest for pengene, men har lyst på Android TV og gjerne også Ambilight.

 

BF-tilbudet til Lefdal på 14k for 55C7V er jo kjent, og tipper Power kommer med KD-55A1 til 18K på fredag. Usikkert om Philips dukker opp på Black Friday, siden det i praksis bare er Lefdal/Elkjøp som selger dem.

 

Det virker kanskje dumt å kjøpe Philips uten Dolby Vision rett før 2018. Regner med at 2018-modellene kommer med utvidet formatstøtte for HDR10+ og Dolby Vision.

 

Ser for øvrig at 55POS9002 var på tilbud til 10k på Elkøp sin butikkåpning på Glassmagasinet i september... DA snakker vi ekte tilbud det er verdt å stresse med!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...