Gå til innhold

Black Friday & Cyber Monday 2017


Anbefalte innlegg

Ble så jeg kjøpte LG 55B7V med 12mnd gratis betalingsutsettelse på Power.(Santander)

Har aldri kjøpt noe med betalingsutsettelse før, vil bare bekrefte at jeg har forstått det riktig.

Jeg kan betale akkurat de beløpene jeg ønsker, de første 12 mnd, og det vil fortsatt ikke koste meg noe ekstra, så lenge den er nedbetalt innen 12mnd? :ph34r:

 

Sjekk betingelsene nøye.

 

Jeg hadde en slik avtale på den forrige TVen min. - Forfall var den 31. hver mnd, og jeg hadde lønningsdag den 1. så jeg tenke det var greit å legge inn trekk da - men så viste det seg at med en gang jeg betalte for sent (1 dag) så var ikke betalingsutsettelsen gratis lenger men gikk over på "normale" betingelser til 25% rente ...

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

 

Ble så jeg kjøpte LG 55B7V med 12mnd gratis betalingsutsettelse på Power.(Santander)

Har aldri kjøpt noe med betalingsutsettelse før, vil bare bekrefte at jeg har forstått det riktig.

Jeg kan betale akkurat de beløpene jeg ønsker, de første 12 mnd, og det vil fortsatt ikke koste meg noe ekstra, så lenge den er nedbetalt innen 12mnd? :ph34r:

 

Sjekk betingelsene nøye.

 

Jeg hadde en slik avtale på den forrige TVen min. - Forfall var den 31. hver mnd, og jeg hadde lønningsdag den 1. så jeg tenke det var greit å legge inn trekk da - men så viste det seg at med en gang jeg betalte for sent (1 dag) så var ikke betalingsutsettelsen gratis lenger men gikk over på "normale" betingelser til 25% rente ...

 

 

Godt tips! Men de kaller det jo en utsettelse og ikke del-betaling.

Lenke til kommentar

 

 

Ble så jeg kjøpte LG 55B7V med 12mnd gratis betalingsutsettelse på Power.(Santander)

Har aldri kjøpt noe med betalingsutsettelse før, vil bare bekrefte at jeg har forstått det riktig.

Jeg kan betale akkurat de beløpene jeg ønsker, de første 12 mnd, og det vil fortsatt ikke koste meg noe ekstra, så lenge den er nedbetalt innen 12mnd? :ph34r:

 

Sjekk betingelsene nøye.

 

Jeg hadde en slik avtale på den forrige TVen min. - Forfall var den 31. hver mnd, og jeg hadde lønningsdag den 1. så jeg tenke det var greit å legge inn trekk da - men så viste det seg at med en gang jeg betalte for sent (1 dag) så var ikke betalingsutsettelsen gratis lenger men gikk over på "normale" betingelser til 25% rente ...

 

 

Godt tips! Men de kaller det jo en utsettelse og ikke del-betaling.

 

 

Ah, blandet de to - mener det har vært nevnt "rentefri avbetaling" her tidligere :p

 

Når det gjelder ren betalingsutsettelse er det selvsagt ikke nødvendig å betale noe før det har gått 12 mnd - da er det bedre å "betale inn" til egen konto og så betale alt etter 12 mnd.

Lenke til kommentar

 

Er gira på å kjøpe en 55-tommer i løpet av uka, makspris 9-10k. Elkjøp og Lefdals tilbud for fredag er allerede publisert og der er det nok Samsung UE55MU8005 til kr 8995 som er mest interessant. Ser forøvrig at de også har en LG 55UJ701V til kr 5990.

 

Har ikke kjøpt TV på en del år, og så vidt jeg har forstått så er det ikke lenger et must å ha 100 Hz kontra 50, fordi produsentene nå i større grad enn før utvikler "egne teknologier".

 

Er jo håpløst å sammenlikne priser på TVer som kun Lefdal og Elkjøp selger... Om noen her inne har peiling på de overnevnte TV-ene, evt. andre som kommer på tilbud i prisklassen 5-10k så si gjerne ifra! Føler meg nokså blank selv.

Det er et ganske stort spekter du har prismessig.

 

Men MU8005 er for all del en flott TV. Alternativet kunne vært xe8505 fra Sony hvis den kommer på tilbud.

 

Har du 9k å bruke dog så er Samsung et bra valg.

 

Vet ikke hva du mener at 100hz ikke er viktig. Panel hz er panel hz. Så det er fortsatt viktig. Det er riktig at selskapene har forskjellig former for motion teknologier. Som skaper en såpe opera effekt. Det anbefaler jo man at slåes av.

 

 

Hva ville du valgt av XE8505 og MU8005? Førstnevnte koster vel rundt 9k, mens MU8005 er satt ned til 9k fra 16-17k. Er dog vanskelig å vite hva MU8005 egentlig er verdt, ettersom det vel kun er Elkjøp/Lefdal som selger den i Norge. 

 

Husker sist gang jeg kjøpte TV, så var det jo viktig at oppdateringsfrekvensen var 100 Hz og ikke 50, men når jeg denne gangen leiter etter ny TV så er det ikke alle som engang oppgir dette. Dette er vel heller et problem hos salgsstedene, og ikke leverandør.

Lenke til kommentar

 

 

Er gira på å kjøpe en 55-tommer i løpet av uka, makspris 9-10k. Elkjøp og Lefdals tilbud for fredag er allerede publisert og der er det nok Samsung UE55MU8005 til kr 8995 som er mest interessant. Ser forøvrig at de også har en LG 55UJ701V til kr 5990.

 

Har ikke kjøpt TV på en del år, og så vidt jeg har forstått så er det ikke lenger et must å ha 100 Hz kontra 50, fordi produsentene nå i større grad enn før utvikler "egne teknologier".

 

Er jo håpløst å sammenlikne priser på TVer som kun Lefdal og Elkjøp selger... Om noen her inne har peiling på de overnevnte TV-ene, evt. andre som kommer på tilbud i prisklassen 5-10k så si gjerne ifra! Føler meg nokså blank selv.

Det er et ganske stort spekter du har prismessig.

 

Men MU8005 er for all del en flott TV. Alternativet kunne vært xe8505 fra Sony hvis den kommer på tilbud.

 

Har du 9k å bruke dog så er Samsung et bra valg.

 

Vet ikke hva du mener at 100hz ikke er viktig. Panel hz er panel hz. Så det er fortsatt viktig. Det er riktig at selskapene har forskjellig former for motion teknologier. Som skaper en såpe opera effekt. Det anbefaler jo man at slåes av.

Hva ville du valgt av XE8505 og MU8005? Førstnevnte koster vel rundt 9k, mens MU8005 er satt ned til 9k fra 16-17k. Er dog vanskelig å vite hva MU8005 egentlig er verdt, ettersom det vel kun er Elkjøp/Lefdal som selger den i Norge.

 

Husker sist gang jeg kjøpte TV, så var det jo viktig at oppdateringsfrekvensen var 100 Hz og ikke 50, men når jeg denne gangen leiter etter ny TV så er det ikke alle som engang oppgir dette. Dette er vel heller et problem hos salgsstedene, og ikke leverandør.

Lurer jeg også på ☺️

Lenke til kommentar

 

 

 

 

 

Jeg ville sagt det ser ut som det er god sjanse for at LGs 55B7 kommer på tilbud på fredag, og da mest sannsynlig godt under 14k som C7'en ligger på nå. Som sagt tidligere i tråden er C7 mer for folk med gyngende gulv/vegger, og som eventuelt ønsker mindre synlig ramme. Ellers er dette samme TV'en.

 

Ellers.. Buy cheap = Buy twice.. Får du B7 for 12K, så absolutt legg i de 3K ekstra..

 

 

Takk for råd. Tror jeg har is i magen og venter til i morgen :)

 

 

Mulig jeg har gått i surr her. Trodde det var Power som skulle komme med B7 på tilbud, men det var kanskje C7'en de kom med i stedet? I så fall ble det litt mørkere i krystallkulen min. :p

 

Men som nevnt tidligere, så er det mange som har skaffet seg B7 til ~12K under DnB kampanje salgene hos Power. Har man DnB Mastercard, så får man da 20% rabatt på alle varer. Som igjen betyr at B7 til normalpris 15K kommer på ~12K i stedet. DnB kampanjene er ~4 ganger i året, og var nettopp igjen for 2-3 uker siden sist..

 

 

Har DnB kortet...men misset den siste kampanjen. Fryktelig synd :) Takker for input!

Lenke til kommentar

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Jeg ville sagt det ser ut som det er god sjanse for at LGs 55B7 kommer på tilbud på fredag, og da mest sannsynlig godt under 14k som C7'en ligger på nå. Som sagt tidligere i tråden er C7 mer for folk med gyngende gulv/vegger, og som eventuelt ønsker mindre synlig ramme. Ellers er dette samme TV'en.

 

Ellers.. Buy cheap = Buy twice.. Får du B7 for 12K, så absolutt legg i de 3K ekstra..

 

 

Takk for råd. Tror jeg har is i magen og venter til i morgen :)

 

 

Mulig jeg har gått i surr her. Trodde det var Power som skulle komme med B7 på tilbud, men det var kanskje C7'en de kom med i stedet? I så fall ble det litt mørkere i krystallkulen min. :p

 

Men som nevnt tidligere, så er det mange som har skaffet seg B7 til ~12K under DnB kampanje salgene hos Power. Har man DnB Mastercard, så får man da 20% rabatt på alle varer. Som igjen betyr at B7 til normalpris 15K kommer på ~12K i stedet. DnB kampanjene er ~4 ganger i året, og var nettopp igjen for 2-3 uker siden sist..

 

 

 

Har DnB kortet...men misset den siste kampanjen. Fryktelig synd :) Takker for input!

 

Satser på at de kommer med en nå før jul om et par uker kanskje. De hadde det i fjor ihvertfall *fingers crossed*

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Hvordan kommer prisen på B7 til å forandre seg iløpet av de neste månedene?

Er ikke så kjent med utgivelser, men om en ny 8-serie kommer snart, vil B7 synke i pris eller bare forsvinne?

Ikke sikkert Power har B7 i morgen, men har en dag til på å bestemme meg om jeg vil benytte meg av betalingsutsettelse siden det ikke koster noe ekstra.

 

Noen formeninger om hva jeg kunne fått for min nåværende Sony KDL-55W805B om jeg kjøpte ny?

Lenke til kommentar

På jakt etter ny vinterdyne og en dunpute, samt noe mykt og godt sengetøy. Noen insidertips til hva som bør sjekkes ut på fredagen? Har følgende på listen hittil.

 

A-Møbler

Princess

Jysk

Skeidar

Bohus

 

Kid skal hvertfall ha 50% på sengesett, laken og putevar, mens Princess selger Embrace dunpute til -60% (før 599). Dette er i butikk. Antar at det er likt over hele landet.

Endret av Brulejus
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6
Det er et ganske stort spekter du har prismessig.

 

Men MU8005 er for all del en flott TV. Alternativet kunne vært xe8505 fra Sony hvis den kommer på tilbud.

 

 

Ser etter en 65" selv. Kan disse modellene sammenlignes? Er det ikke stor forskjell på MU8005, XE8505 og XE9005? Disse koster jo 24k, 17k og 13k.

Lenke til kommentar

På jakt etter ny vinterdyne og en dunpute, samt noe mykt og godt sengetøy. Noen insidertips til hva som bør sjekkes ut på fredagen? Har følgende på listen hittil.

 

A-Møbler

Princess

Jysk

Skeidar

Bohus

Muligens over budsjett men silkeland har et salg av noe slag, muligens mer julesalget en black Friday, men fantastisk dyner i alle fall. Vi kjøpte to dobble silkedyner på salg fra dem for et årstid siden, angrer ikke et sekund. Veldig behagelig og "skyaktig" følelse samtidig som temperatur reguleringen fungerer veldig bra. Før hadde vi en super tynn ikea dun dyne for sommer og en tykkere Høie dyne til vinter, men nå har vi silkedynen år rundt (rom temp ca. 16-24 grader, etter sesong, sommer blir litt varm...).

 

Prisene er inkludert Mvh og moms for.no siden selv om siden og selskapet egentlig er dansk og sendes fra Danmark.

 

Edit: glemte å legge ved link...

https://www.silkeland.no/silkedyner.html

Endret av Bendorama
Lenke til kommentar

 

Felleskjøpet har -40% på alt utenom fôr mellom 7-10, og -25% på alt fra klokken 10 og ut dagen (ref reklame fra kjøpesenter). Ifølge nettsiden er tilbudet -25% på fôr til hund/katt, så usikker på om det er forskjellig fra sted til sted.

Hvor i landet er det evt 40% på alt?

 

 

Oasen senter, Fyllingsdalen (Bergen). Alle ordinære varer. Vel å merke er dette en kjøpesenterbutikk (For og fritid).

Endret av Brulejus
Lenke til kommentar

For de som trenger hverdagsartikler er tilbudene fra Europris ganske gode. Spesielt forbruksartikler med veldig lang holdbarhet. F.eks. 12 ruller Lambi til 30 kr, 3x Vanish til 100 kr, 2x Comfort tøymykner til 30 kr, 4x Blenda til 100 kr, Sørlandschips til 10 kr og masse mer.

 

De fleste tilbudene er 50% eller mer rabatt, og rabattene er reelle i forhold til kjøpspris andre steder. F.eks. koster Lambi 2,5 kr for rullen her, mens når Coop kjører partikjøpet sitt til 119 kr så betaler man 3 kr for rullen. Vanligvis koster 12pk Lambi rundt 60-70 kr.

 

Europris startet forresten salget i dag.

Endret av Brulejus
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...