Gå til innhold

Black Friday & Cyber Monday 2017


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

https://tempedekk.no/ Har 20% tilbud på xxr,  3SDM, Japan Racing og WORK Wheels og 25 % på Bola, ESR, ISPIRI, Niche, Rotiform, Savini, Veemann

 

ALLE Bridgestone Vinter og Sommerdekk, 20% Rabatt

 

Utvalgte dimensjoner fra Atlas, KUN 625,- pr dekk + montering!

205/60R16 - 215/55R16 - 225/45R17 - 225/40R18 - 245/40R18 - 235/35R19. Alle varer er tilgjengelig på tempedekk.no

Utvalgte dimensjoner fra Falken vinterdekk
195/65R15 Falken EPZ2 Piggfritt: 599,- pr dekk + montering!
205/55R16 Falken EPZ2 Piggfritt: 699,- pr dekk + montering!

Mutre, Bolter, Studs fra Japan Racing, 326 eller WORK: 30% RABATT!

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Uansett kjørte Komplett 10 stk. 9V batterier for 29 Kr tidligere i uken. Kommer kanskje tilbake i morgen eller Cyber Monday? Men selv til full pris er det jo bare 10Kr stykk. Så billigere det, selv da, enn med Jula's 50% rabatt..

 

 

Ja billig, og kjekt å hive med på lasset, hvis man kjøper noe annet. Men å bare bestille disse, og betale frakt/porto er vel ikke lønnsomt. (dessuten kanskje litt mange) Sånn sett er det greiere å fise innom Jula tror jeg.

Lenke til kommentar

Fikk forøvrig SMS fra OneCall om at jeg kunne få 4GB for 199 kr eller 10GB for 249 kr i 12 måneder (uten bindingstid). Om dette er i forbindelse med Black Friday vet jeg ikke. De kaller det for førjulsgave i SMSen.

Jeg fikk ikke dette. Hva slags abonnement har du fra før av? Har forøvrig vært kunde hos dem i kanskje 10 år... 

Lenke til kommentar

Noen som har noe tips til lydplanke/høyttallere til B7? Tenker rundt 5000-6000

Power har jbl sb450 til 3495kr ser jeg. Kjøpte lg c6 I fjor med sb400 som da på BF var ute til 2990 tror jeg. Sb450 er jo nyere, tror den er bra. Men sjekk litt reviews først :) Et av de bedre tilbudene jeg har sett i dag.

"Begrenset antall"

 

https://www.power.no/hoeyttalere-og-lyd/lydplanke/jbl-cinema-sb-450-soundbar/p-452847/?gclid=Cj0KCQiAgNrQBRC0ARIsAE-m-1xG5SWYTP2zPyfAxljYCYy9VXjA5_0Z_psgde3EFpzoz_ZwjNu8lggaAnfFEALw_wcB&gclsrc=aw.ds

Endret av VinceK
Lenke til kommentar

 

Litt skuffa over mangelen på bra mobiltilbud, får tro det kommer no mer

 

mangel ? iphone 7 til 4500, s8 til 5k, og mange flere. Mobil er vel en av de som eg hadde vært fornøyd med hadde eg ikkje allerde kjøpt s8
Har ingen interesse av å bruke så mye på mobil, og ihvertfall ikke noe som er så overpriset pga merke...

Men sikkert ok tilbud for de som vil ha det!

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Vi har laget dette "venterommet" for å sikre at du får kjøpt produktene dine. Så snart køen i kassen blir litt mindre blir du videresendt til betaling.Takk for tålmodigheten.Ikke lukk nettleseren eller oppdater siden. Du blir automatisk sendt videre når det er din tur.

 

Skulle gjerne ha betalt før Black Friday 2018.

 

 

Lefdal har satt ned prisen til 12990,- for C7.

Samme på Elkjøp. Ting skjer fort nå, tydeligvis.

 

Lenke til kommentar

 

Hva synes vi om tilbudet fra Elkjøp på storebror med 75" i skulderbredde, altså UE75MU8005? Prisen settes ned fra 44' til 27', men den har vel strengt tatt vært solgt for 35' tidligere i høst.

 

Er dette en skjerm vi har tro på, og hvordan er den f.eks. i konkurranse med LGs 75SJ955V, alternativt premium-modellene som HiFi-klubben skryter på seg at skal komme på tilbud?

Power har xe9005 i 75" til halv pris. Da ble valget lett for deg:)

 

 

Aiai, hadde jo sett at det skulle komme en 75" hos Power, men hadde ikke greid å tyde hverken modell eller pris. Enn så lenge så ser det da ut som at Sony leder for oss som skal opp i 75". Spørsmålet blir da hva HiFi-klubben trekker opp av hatten, alternativt om komplett eller en annen dark horse melder seg på med et supertilbud rundt midnatt.

 

Det kan jo være lov å håpe på en kanonpris på Samsung QE75Q7F, men selv da tror jeg nesten at jeg heller litt mer mot Sony, for jeg er ikke så begeistret for Samsung, selv om jeg ærlig må vedgå at jeg ikke kan huske å ha tatt disse toppmodellene nærmere i øyesyn.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...