Gå til innhold

Den Store Kryptovaluta-tråden


JokerN_

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Noen som vet hva som foregår nå som alle coins raser ned i den siste tiden? Ripple er nede på 1.75$ i skrivende stund.

 

Er vell bot'sa til Asiaterne som går amok med å selge når prisen ble "dumpet" av CMC og det toget følger kjapt etter

 

Og deretter omverdenen som følger etter som sau

 

Blitt for mange som følger "strømmen" og baserer handling etter reddit trolls.

 

Hodle til man hører standheftige fakta :D  Har vært med på opp og nedturer det siste året, men jeg er fortsatt 3000% i pluss av å hodle her og der, Når jeg selger så selger jeg med tap oftest, men da er det hver gang en nyhet som har blitt bekreftet som gjør at prisfallet er kommet

 

Ikke tenk på å x20 pengene deres, det toget er gått for de fleste av oss :)   2-3-4 ganger vil jeg heller si er mer realistisk når det kommer til long term

 

Anonymous poster hash: ecc7d...6a1

Lenke til kommentar

 

Slengte også inn $420 på Ripple i dag. Ser ut til at den stabiliserer seg nå

 

Nu vel..

 

 

Lett å være etterpåklok i cryptomarkedet.

 

Har $700 som ble satt i Ripple i begynnelsen av desember som fortsatt har 5-600% avkastning, så er ikke noe krise hos meg enda.

Er uansett med in the long run. Driver ikke med daytrading, så vi får se om et år hvordan det ligger an da.

Endret av NoTrace
Lenke til kommentar

Mange som sitter med Tron her?

Tron’s Whitepaper is Copied, Plagiarized

https://medium.com/@cryptohaber/trons-whitepaper-is-copied-plagiarized-cefce74335ce

Ble skeptisk nå selv...

 

Relax hombre ;)  Sjekk alltid begge sider

 

De whitepaper dokumentene er oversatt fra kinesisk av frivillige folk. og er ikke oppdatert heller. Er du i tvil om en coin, Følg alle i ledelsen på twitter^^ de er overhyper alt såklart, men de er de første til å bekrefte eller avvise evt rykter som går :)

 

Det VI får med oss har allerede de ansatte som jobber med det 20 timer om dagen fått med seg 

 

Anonymous poster hash: ecc7d...6a1

Lenke til kommentar

 

Mange som sitter med Tron her?

Tron’s Whitepaper is Copied, Plagiarized

https://medium.com/@cryptohaber/trons-whitepaper-is-copied-plagiarized-cefce74335ce

Ble skeptisk nå selv...

Relax hombre ;) Sjekk alltid begge sider

 

De whitepaper dokumentene er oversatt fra kinesisk av frivillige folk. og er ikke oppdatert heller. Er du i tvil om en coin, Følg alle i ledelsen på twitter^^ de er overhyper alt såklart, men de er de første til å bekrefte eller avvise evt rykter som går :)

 

Det VI får med oss har allerede de ansatte som jobber med det 20 timer om dagen fått med seg

 

Anonymous poster hash: ecc7d...6a1

Verdsatt til over 7 milliarder dollar, har ikke råd til profesjonell oversetter. Okey.
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Er fortsatt snakk om reguleringer i Asia, det har nok mye å si for nedgangen vi ser i dag. 

Samtidig så ønsker jeg å minne folk på at det er viktig å zoome litt ut på priskartet av og til, om en kun ser de siste dagene ser det stygt ut, men om en ser over den siste måneden er dere mest sannsynlig i pluss. 

 

https://www.coindesk.com/report-south-korea-eyes-joint-crypto-regulations-with-china-japan/

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Er fortsatt snakk om reguleringer i Asia, det har nok mye å si for nedgangen vi ser i dag. 

Samtidig så ønsker jeg å minne folk på at det er viktig å zoome litt ut på priskartet av og til, om en kun ser de siste dagene ser det stygt ut, men om en ser over den siste måneden er dere mest sannsynlig i pluss. 

 

https://www.coindesk.com/report-south-korea-eyes-joint-crypto-regulations-with-china-japan/

 

Helt klart.

 

Ser jeg tilbake 1 mnd er det bare LTC som har stått stille. Alt annet er fra 50-600%. Helt hinsides.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...