Gå til innhold

Den Store Kryptovaluta-tråden


JokerN_

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Sitter for øyeblikket godt med 75% ICON (ICX) og de resterende 25% fordelt på NEO, Ethereum, Eidoo, Substratum, Cardano og Stellar. Må nevne at grunnen til såpass stor andel i ICON (ICX) er fordi jeg kjøpte inn i ICO’en og prisen har gått 100x etter det.

 

Miner Electroneum (ETN).

 

Faen, kjipt når det skjer! :p 100x er nice.

 

Har du noen favorittsteder du bruker for å følge med på ICO's? Litt uinnvidd i ICO's. 2017 var jo et veldig bra år for dette, men kanskje det kan være litt  verdt det i 2018 også. Selv om jeg frykter at markedet for ICO's blir litt utvannet og det blir mer krevende å finne de gode. Sikkert mange selskaper som ser muligheten for raske penger her. Bare en liten teori jeg har.

Lenke til kommentar

Jeg er ikke veldig oppdatert på ICO’s om dagen. Var mest før sommeren at jeg fant noen som var fristende. Men sitter nok med samme inntrykket som deg, at det er vanskeligere å finne noen gode ICO’s nå.

 

ICON skilte seg veldig ut for min del da. Og det sier vel sitt at jeg ikke vurderer å selge etter 100x engang. Føler meg ekstremt dum for at jeg ikke la inn alt jeg hadde i den, men det er jo lett å si nå såklart :p

Lenke til kommentar

Jeg er ikke veldig oppdatert på ICO’s om dagen. Var mest før sommeren at jeg fant noen som var fristende. Men sitter nok med samme inntrykket som deg, at det er vanskeligere å finne noen gode ICO’s nå.

 

ICON skilte seg veldig ut for min del da. Og det sier vel sitt at jeg ikke vurderer å selge etter 100x engang. Føler meg ekstremt dum for at jeg ikke la inn alt jeg hadde i den, men det er jo lett å si nå såklart :p

 

gikk inn med ca 13k på token kjøret og de har nå verdi på snart 800k. Hadde vært knall om det doblet seg iløpet av året ^^ Trenger sårt en ny tesla X til samlingen

 

Everyone hooodl <3

 

Anonymous poster hash: ecc7d...6a1

Lenke til kommentar

 

 

Kjipt med etoro som kan stenge kontoen din hvis du gjør det bra. Etoro er jo ingen exchange så har ikke så mye med krypto å gjøre.

 

Har du noen kilder som backer opp dette?

Og hva er eToro i dine øyne?

 

Er vel mer interessert i hva du tror eToro er. Jeg håper jo at når folk putter penger i noe har de litt peiling på hva de faktisk kjøper. eToro brukes for å kjøpe CFD kontrakter, som er et investeringsinstrument. Man tipper altså på at prisen vil gå opp eller ned uten å faktisk kjøpe noe i det hele tatt. Det er derfor det er forholdsvis billig å kjøpe og selge, mens skal man faktisk kjøpe/selge aksjer har man en kurtasje på noe rundt 45kr de fleste steder.

 

Kan man se sin wallet på eToro? Kan man sende og motta krypto på eToro? Hvis ikke er det ikke en exchange. Du kan registrere deg på en ekte exchange som gate.io og se forskjellen.

 

https://en.wikipedia.org/wiki/EToro

 

https://www.trustpilot.com/review/www.etoro.com

 

https://www.finanstilsynet.no/nyhetsarkiv/nyheter/2017/finanstilsynet-advarer-mot-handel-i-cfd/

 

 

Du eier underliggende coins når du kjøper på eToro. CFD kontrakter er det slutt på (siden 3. September 2017).

Det stemmer at eToro per nå ikke har en wallet og mulighet til å sende/motta coins, men det jobbes det med i følge eToro.

Endret av NoTrace
Lenke til kommentar

Nice, har bare satt inn litt for å se hvordan ting funker..

Litt på btc og eth, litt på sub, ven og sngls.

 

Må bare få ting over i en wallet så setter jeg meg ned og titter på litt maling tenker jeg :)

 

Sorry for noob spørsmål, men hvordan får jeg de tre sistnevnte inn i en wallet?

Går de under Ether i Exodus feks, eller må jeg finne en wallet som ha bredere støtte? Foreløpig er de i Binance.

Lenke til kommentar

 

Nice, har bare satt inn litt for å se hvordan ting funker..

Litt på btc og eth, litt på sub, ven og sngls.

 

Må bare få ting over i en wallet så setter jeg meg ned og titter på litt maling tenker jeg :)

 

Sorry for noob spørsmål, men hvordan får jeg de tre sistnevnte inn i en wallet?

Går de under Ether i Exodus feks, eller må jeg finne en wallet som ha bredere støtte? Foreløpig er de i Binance.

 

Exodus støtter ikke sub, ven eller sngls.

Lenke til kommentar

Anbefaler de som har is i magen og kan vente et 1 eller 2 med å sjekke Rentberry https://rentberry.cryptonomos.com/ Firmaet jeg jobber i bruker rentberry når vi selgere skal ut å reise, Er allerede et firma som opererer og er oppe å går Vil nok være en grei gain på dette Anonymous poster hash: ecc7d...6a1

Driver å funderer på denne. Skjønte bare ikke helt prosessen med å føre over ETH. noe du har gjort? Eventuelt andre som kunne forklart meg om jeg kan sende rett ifra GDAX, eller om jeg må innom MEW?

Endret av tanngarden
Lenke til kommentar

 

Anbefaler de som har is i magen og kan vente et 1 eller 2 med å sjekke Rentberry https://rentberry.cryptonomos.com/ Firmaet jeg jobber i bruker rentberry når vi selgere skal ut å reise, Er allerede et firma som opererer og er oppe å går Vil nok være en grei gain på dette Anonymous poster hash: ecc7d...6a1

Driver å funderer på denne. Skjønte bare ikke helt prosessen med å føre over ETH. noe du har gjort? Eventuelt andre som kunne forklart meg om jeg kan sende rett ifra GDAX, eller om jeg må innom MEW?

 

 

 

De sier at du ikke burde bruke exchanges til cryptonomos..Aner ikke hvorfor..kan være at de er nede 24/7 og er trege

 

Jeg overførte fra coinbase tho enkelt å greit, tok 2-3 timer før det var over og har nå 10000 ^^

 

Anonymous poster hash: ecc7d...6a1

Lenke til kommentar

 

 

Anbefaler de som har is i magen og kan vente et 1 eller 2 med å sjekke Rentberry https://rentberry.cryptonomos.com/ Firmaet jeg jobber i bruker rentberry når vi selgere skal ut å reise, Er allerede et firma som opererer og er oppe å går Vil nok være en grei gain på dette Anonymous poster hash: ecc7d...6a1

Driver å funderer på denne. Skjønte bare ikke helt prosessen med å føre over ETH. noe du har gjort? Eventuelt andre som kunne forklart meg om jeg kan sende rett ifra GDAX, eller om jeg må innom MEW?

 

 

 

De sier at du ikke burde bruke exchanges til cryptonomos..Aner ikke hvorfor..kan være at de er nede 24/7 og er trege

 

Jeg overførte fra coinbase tho enkelt å greit, tok 2-3 timer før det var over og har nå 10000 ^^

 

Anonymous poster hash: ecc7d...6a1

 

 

Det har vært nok av skandaler opp igjennom, noen veldig store, andre mindre, men alle alvorlige. Hvor folk har hatt store verdier på børsene, hvor de så blir hacket eller annet grums. Folk mistet alt de hadde, eller store deler av det. Exchangene er ofte ikke ansvarlig for verdiene, markedet er ganske uregulert mot hva vi er vandt med i bank og aksjemarkedet. 

 

Derfor kan det være lurt å ha verdiene lagret trygt i en lommebok av noe slag. Med mindre du er villig til å ta risikoen. 

Lenke til kommentar

Ja, dette suger hardt. Blodrødt over hele linja med noen veldig få unntak den siste uken.

 

Med mindre vi er inne i et markedskræsj så burde vi finne litt støtte snart. kan være vi går 10-20% til ned fra nåværende nivå. For så å skyte opp igjen og forhåpentligvis stabilisere seg.

 

Folk sier man skal kjøpe når det er sånn som nå, men tror jeg er fornøyd med hvor mye jeg har satset.

Lenke til kommentar

 

 

Legger til at denne dippen har vært hver januar de siste 4 årene, Skjer akkurat det samme hvert år noen uker før "lunar new year". Fikk du ikke solgt før dippen så legg det til i kalenderen for neste år. 

 

Januar har vært mitt "nyttårssalg" måned siden 2013 og februar leverer like godt hvert år ^^ Etter det er det hoodle frem til sommerferien og samme skjer da.

 

Aksjemarkedet og crypto har hatt mange "kræsj", men ingen av de kommer til å gå noen steder

 

Be patient my young padawans

 

Anonymous poster hash: ecc7d...6a1

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...