Gå til innhold

Den Store Kryptovaluta-tråden


JokerN_

Anbefalte innlegg

 

Er fortsatt snakk om reguleringer i Asia, det har nok mye å si for nedgangen vi ser i dag. 

Samtidig så ønsker jeg å minne folk på at det er viktig å zoome litt ut på priskartet av og til, om en kun ser de siste dagene ser det stygt ut, men om en ser over den siste måneden er dere mest sannsynlig i pluss. 

 

https://www.coindesk.com/report-south-korea-eyes-joint-crypto-regulations-with-china-japan/

 

Helt klart.

 

Ser jeg tilbake 1 mnd er det bare LTC som har stått stille. Alt annet er fra 50-600%. Helt hinsides.

 

Jepp, men så må en ikke glemme at LTC gikk fra 90 og var vel såvidt oppe i 400 på GDAX på bare en uke i starten av Desember. Alt rører på seg om en er tålmodig.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har dessverre ikke ETH selv, men liker veksten til ETH de siste ukene.

 

Slik jeg tolker det så har ETH klart å bryte seg utav BTC mønsteret. 
Om en går 1 måned tilbake i tid så hadde BTC over 60% av markedet, nå har BTC bare litt over 30% av markedet samtidig som ETH nærmer seg 20%, jeg tror at BTC sin synkende markedsandel tillater andre coins til å bryte utav det tradisjonelle mønsteret hvor hele markedet følger BTC. Satser på at LTC klarer å bryte ut etterhvert også selv om markedsandelen til LTC fortsatt er veldig lav. 

 

Hadde vert fint med ett litt mer uavhengig marked, kjipt å se at store deler av markedet avhenger av en coin. 

Lenke til kommentar

Hvor anbefaler dere å handle Ripple eller andre kryptoer fra?

eToro?

 

Kanskje dårlig til å lese, men det finnes ingen god krypto guide her på forumet?

Hvilke sider, wallets etc man bør bruke. 

Jeg holder meg til Binance. Finner vanligvis det en er ute etter der. Adder også nye coins ganske ofte.

Lenke til kommentar

Har BTC på coinbase, det var mulig å få dette over til Binance eller eToro? 

Overføre mellom coinbase & gdax, så til Binance eller eToro? 

eToro har ingenting med crypto å gjøre. Det er CFD kontrakter. Hold deg unna. 

 

Binance, bittrex, gate.io etc. mange exchanges der ute.

Endret av PgUp
  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Har BTC på coinbase, det var mulig å få dette over til Binance eller eToro? 

Overføre mellom coinbase & gdax, så til Binance eller eToro? 

eToro har ingenting med crypto å gjøre. Det er CFD kontrakter. Hold deg unna. 

 

Binance, bittrex, gate.io etc. mange exchanges der ute.

 

 

eToro er ikke CFD kontrakter.

Lenke til kommentar

 

Noen som har noen tanker rundt https://insurepal.io/ ?

Jeg har ventet på dem siden midten av desember.

Satser på dem ikke selger ut alle tokens med en gang, da jeg er på jobb når crowdsale begynner.

viss ikke, noen andre ICO folk er higen på?

Ikke sett den enda. Men skal kikke litt på den.

 

Selv venter jeg på denne:

https://dadi.cloud/en/

 

 

Den har jeg ikke sett noe på, hørte noen rykter om at dem hadde mye likhetstegn i whitepaper i forhold til SONM.

Men det vet du sikkert bedre enn meg.

Hadde ikke hørt om dem før jeg hørte det med SONM.

Endret av P373
Lenke til kommentar

Bitcoin falls 12% as one of the world's biggest cryptocurrency markets readies a bill to ban trading" [src]

 

- South Korea's justice minister said that the country is preparing a bill that will ban all cryptocurrency trading

- Park Sang-ki told reporters that there are "great concerns" regarding virtual currencies

Herlige røde tall å våkne opp til i dag. Nå er virkelig tidspunktet for å putte enda mer penger inn i crypto.

 

Edit: Og fra Koreanske kilder, så virker det som om CNBC overdriver dette sterkt... Dvs, at de vil kun stenge exhcanges som ikke følger de statlige reglene som er satt. Interessant, hvor mye en liten nyhet kan få hele markedet til å bare droppe 10-15% på noen timer.

Endret av blured
Lenke til kommentar

Herlige røde tall å våkne opp til i dag. Nå er virkelig tidspunktet for å putte enda mer penger inn i crypto.

 

Edit: Og fra Koreanske kilder, så virker det som om CNBC overdriver dette sterkt... Dvs, at de vil kun stenge exhcanges som ikke følger de statlige reglene som er satt. Interessant, hvor mye en liten nyhet kan få hele markedet til å bare droppe 10-15% på noen timer.

Ja noen dager er tøffere enn anddre. Det må også nevnes at det med gambling er ekstremt stort problem i Asia. Det er så å si folkesykdommen #1. Det er på et helt ant nivå enn det vi kjenner til i vesten. Så det er ikke så unaturlig at de reagerer sterkt på det.

 

Har også lest flere rykter at div. kriminelle organisasjoner har gått mye inn i krypto - noe som ikke høres helt unaturlig heiler. Så er nok mye på gang der.

 

Er bare å ro gjennom stormen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...