Gå til innhold

Den Store Kryptovaluta-tråden


JokerN_

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Duelfarmer ETH og SIA nå, bare for å teste ut. Har holdt på litt før også, og har 0,49 ETH. Men SIA Balance vil ikke oppdatere seg på nanopool, men den godtar og finner shares. 

Er det noen som vet hvorfor? 

post-436786-0-67069300-1515430935_thumb.png

Endret av Opens
Lenke til kommentar

Har litt inne på ICON, ARK, Nebulas og Binance Coin. Vurderer om jeg skal spytte inn noe på Ripple nå som den har synket så mye de siste dagene, med håp om at den stiger opp noe igjen? Tips? :)

 

 

Kom over denne..

 

0vCpTc2.png

 

 

Om du bruker Coinmarketcap sin pris så skal du være klar over at prisen har sunket der pga de fjernet noen koreanske børser i prisgrunnlaget. Jeg ser min pris på Binance er nesten lik nå som den har vært en stund. Sunket litt, men langt i fra så mye som CMC viser til. 

 

Noen Koreanske børser har solgt Ripple til 4USD osv, derav har CMC sin pris vært villedende. 

Lenke til kommentar

Har nå fått verifisert bankkontoen min hos Coinbase, og siden Bitcoin-prisen har sunket en del så passer det kanskje å kjøpe. Med bankoverføring så tar det visst 1-3 dager. Hvilken pris får man da egentlig? Bitcoin-prisen når man trykker på "kjøp" eller når pengene faktisk kommer på Coinbase-kontoen?

Lenke til kommentar

Har nå fått verifisert bankkontoen min hos Coinbase, og siden Bitcoin-prisen har sunket en del så passer det kanskje å kjøpe. Med bankoverføring så tar det visst 1-3 dager. Hvilken pris får man da egentlig? Bitcoin-prisen når man trykker på "kjøp" eller når pengene faktisk kommer på Coinbase-kontoen?

 

Slik jeg har brukt Coinbase må jeg vente på bankoverføringen. Når den har kommet i Euro Wallet, først da kan jeg kjøpe BTC. 

Lenke til kommentar

Har nå fått verifisert bankkontoen min hos Coinbase, og siden Bitcoin-prisen har sunket en del så passer det kanskje å kjøpe. Med bankoverføring så tar det visst 1-3 dager. Hvilken pris får man da egentlig? Bitcoin-prisen når man trykker på "kjøp" eller når pengene faktisk kommer på Coinbase-kontoen?

 

Med bankoverføring får du vel bare "kjøpt" euro, og så må du kjøpe btc/eth/ltc for det når det er kommet inn.

 

Ulempen med bank er vel tiden, og potensielle kursendringer vs. kreditt/debit hvor du får kjøpt umiddelbart, men med høy fee.

Lenke til kommentar

 

 

Jeg har brukt kredittkort på Coinbase og da ble kjøpet gjennomført umiddelbart.

Veldig lite beløp du kan sette inn på Coinbase da. må også vente 30 dager før du kan øke beløpet eller noe slikt.
Er ukentlig. Jeg kan sette inn 1000€ i uka.

 

Jepp, men fortsatt lite i forhold til bankoverføring som er €15.000. Men det fungerer jo med småtrades :)

Lenke til kommentar

 

 

 

Jeg har brukt kredittkort på Coinbase og da ble kjøpet gjennomført umiddelbart.

Veldig lite beløp du kan sette inn på Coinbase da. må også vente 30 dager før du kan øke beløpet eller noe slikt.
Er ukentlig. Jeg kan sette inn 1000€ i uka.

Jepp, men fortsatt lite i forhold til bankoverføring som er €15.000. Men det fungerer jo med småtrades :)
Absolutt, men bankoverføring er vel uansett å foretrekke ved større beløp :)
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...