Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Akkurat ferdig med å re-lidde. Skal vente noen timer før jeg monterer den i maskinen. De anbefaler 24 timer, men spørs om jeg klarer det, he he.

 

Åpner en ny tråd med fremgangsmåte og verktøy jeg brukte dersom folk er intr. Var latterlig lett. 

 

Rockit 99 fungerte fenomenalt! Fulgte også med et relid kit, så nå har jeg tatt 8 små dotter med litt lim i hjørnene på PCB og IHS. Bare nok til at den henger greit på. 

 

Brukte noe neglelakk til å isolere rundt die, i tilfelle det ble for mye LM. Tok LM på både IHS og DIE. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Akkurat ferdig med å re-lidde. Skal vente noen timer før jeg monterer den i maskinen. De anbefaler 24 timer, men spørs om jeg klarer det, he he.

 

Åpner en ny tråd med fremgangsmåte og verktøy jeg brukte dersom folk er intr. Var latterlig lett.

 

Rockit 99 fungerte fenomenalt! Fulgte også med et relid kit, så nå har jeg tatt 8 små dotter med litt lim i hjørnene på PCB og IHS. Bare nok til at den henger greit på.

 

Brukte noe neglelakk til å isolere rundt die, i tilfelle det ble for mye LM. Tok LM på både IHS og DIE.

Kult :)

Rosa neglelakk da?

Lenke til kommentar

Jævla EK rottary fitting som ville begynne å lekke nå. Lekker ikke dersom jeg ikke kobler på QDCene, tipper trykket er høyt nok da.. 

 

Hadde heldivis 2 stk Bitspower 45*C for a bytte ut den ene 60*en fra EK. Dette er den tredje EK svivelen som lekker.. Ser litt jalla ut, men er oppe å går om 10 min.

 

EDIT: Sånn, oppe igjen nå. Glad jeg har ekstra fittings, svivler, kjølevæske og annet dill liggende. :D

Endret av Snusmumr1kk1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...