Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

big boy core på 7940X

 

me like.

 

Jepp, derfor er 12,14,16 og 18 core tingen på x299. Lettere å kjøle :D

 

Det er noen som har blitt lange i maska at en 18 core kan kjøre på 4,7-4,8 på vann, inkludert meg. Det er helt latterlig uforstålig. X299 sugde ikkje alikevel :D

 

 

enig. 7920x eller bedre som blir anbefalt nå - tar 20min med en rask delidding også.

 

X299 ITX AC fra ASRock blir lansert snart. Bitspower lager fullcover monoblokk med RGB - skal takle 3.8GHz++ med 7980XE cpu :D da snakker vi tønne med POWER.

Lenke til kommentar

Da skjønner jeg ikke helt poenget med en 7980XE på et ITX hovedkort. Bygger man ikke slike små systemer mer for at dem tar liten plass og er stillegående da? En 8700K hadde vel passet mer da, eller i5 8400 som du har i signaturen din **dp** :)

 

du skjønner ikke poenget med å kunne få bygget en ITX maskin med 18 core og 36 threads?

 

den setningen i seg selv er selvmotsigende :)

 

EDIT: ITX maskin med 18 core / 36 threads på 3.8Ghz+ parret med 64GB minne og 2 x 1TB 960 M.2 disk i RAID... og kanskje Titan Xp.. on the fly editing machine eller bare en macpro killer.

Endret av **dp**
Lenke til kommentar

 

Da skjønner jeg ikke helt poenget med en 7980XE på et ITX hovedkort. Bygger man ikke slike små systemer mer for at dem tar liten plass og er stillegående da? En 8700K hadde vel passet mer da, eller i5 8400 som du har i signaturen din **dp** :)

 

du skjønner ikke poenget med å kunne få bygget en ITX maskin med 18 core og 36 threads?

 

den setningen i seg selv er selvmotsigende :)

 

EDIT: ITX maskin med 18 core / 36 threads på 3.8Ghz+ parret med 64GB minne og 2 x 1TB 960 M.2 disk i RAID... og kanskje Titan Xp.. on the fly editing machine eller bare en macpro killer.

 

 

Joda, men man ofrer singel tråd ytelse da. Ser helt klart skrytefaktoren bak en slik maskin :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...