Gå til innhold

Samsung Galaxy S8/S8+ diskusjonstråd


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Bestilte først en LG G6 i går kveld fra MyTrendyPhone, men det ble bare tull. Stod som lagerevare, men var det ikke. Så kjøpte jeg en S8+, og tester den nå etter å ha brukt Huawei Mate 9 Pro. Hadde S7 Edge for litt siden, og hatet den buede skjermen på den. Prøv kabal samling 250 + https://play.google.com/store/apps/details?id=com.anoshenko.android.solitaires og legg kabalen Diplomat. Vet ikke hvor mange ganger jeg bannet den buede skjermen opp og i mente på 7 Edge. Har hørt at S8+ var mye bedre, men det er den IKKE!

Dessuten, nå har jeg lagt inn Spotify, og scrolle opp og ned i listene der går uten lag og hakking på Huaweien, men ikke her.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Bestilte først en LG G6 i går kveld fra MyTrendyPhone, men det ble bare tull. Stod som lagerevare, men var det ikke. Så kjøpte jeg en S8+, og tester den nå etter å ha brukt Huawei Mate 9 Pro. Hadde S7 Edge for litt siden, og hatet den buede skjermen på den. Prøv kabal samling 250 + https://play.google.com/store/apps/details?id=com.anoshenko.android.solitaires og legg kabalen Diplomat. Vet ikke hvor mange ganger jeg bannet den buede skjermen opp og i mente på 7 Edge. Har hørt at S8+ var mye bedre, men det er den IKKE!

Dessuten, nå har jeg lagt inn Spotify, og scrolle opp og ned i listene der går uten lag og hakking på Huaweien, men ikke her.

Sjekk ut Oneplus 5 om du vil ha en telefon uten edge skjerm og med den råeste ytelsen som er mulig.

Lenke til kommentar

 

Bestilte først en LG G6 i går kveld fra MyTrendyPhone, men det ble bare tull. Stod som lagerevare, men var det ikke. Så kjøpte jeg en S8+, og tester den nå etter å ha brukt Huawei Mate 9 Pro. Hadde S7 Edge for litt siden, og hatet den buede skjermen på den. Prøv kabal samling 250 + https://play.google.com/store/apps/details?id=com.anoshenko.android.solitaires og legg kabalen Diplomat. Vet ikke hvor mange ganger jeg bannet den buede skjermen opp og i mente på 7 Edge. Har hørt at S8+ var mye bedre, men det er den IKKE!

Dessuten, nå har jeg lagt inn Spotify, og scrolle opp og ned i listene der går uten lag og hakking på Huaweien, men ikke her.

Sjekk ut Oneplus 5 om du vil ha en telefon uten edge skjerm og med den råeste ytelsen som er mulig.

 

For dårlig kamera.

Lenke til kommentar

[snip]

Vet ikke hvor mange ganger jeg bannet den buede skjermen opp og i mente på 7 Edge. Har hørt at S8+ var mye bedre, men det er den IKKE!

Dessuten, nå har jeg lagt inn Spotify, og scrolle opp og ned i listene der går uten lag og hakking på Huaweien, men ikke her.

Jupp, for de som ikke liker den buede skjermen fra S7, så er S8'ern bare litt bedre. Personlig merker jeg ikke noe negativt med den på min S8, men kunne også klart meg fint uten.

 

Men scrolling i spotify går da unna her. Ikke noe lugging. Mobilen din har ikke aktivert strømsparing eller noe sånt? Eller har tregt internett?

Lenke til kommentar

Hei!

 

Tenker å plukke opp en brukt S8 idag da jeg endelig fikk solgt min Iphone 6S. Første og siste gang jeg skal ha Iphone.

 

Noen som har tips til gode deksler, skjermbeskyttere, apper og generelt med tips'n tricks?

Hei og grattis med ny mob!

 

Har prøvd/har 50stk deksel.

Og må si de beste for mitt bruk er de rimelige

fra eBay, og ikke bl.a "Spigen®" men JEG foretrekke 'usynelige' deksel som kun beskytter

mot "scratches" og få godt grep i mobilen.

 

Ha en fortreffelig dag:)

-T

 

"Look at this on eBay"

 

http://www.ebay.com.au/itm/142453101622

 

http://www.ebay.com/itm/172624824123

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Har et problem med musikkavspilling og samtaler. Når jeg har hodetelefoner tilkoblet og hører på musikk, og får en samtale, så drar jeg ofte ut hodetelefonene for å snakke. Når samtalen er over og jeg har lagt på, så fortsetter musikken å spille ut av høytalerne til telefonen. Er det mulig å deaktivere dette? Bruker Tidal, har ikke testet med andre apper.

 

Vil at så fort jeg napper ut hodetelefonene så skal musikken slutte å spille.

Lenke til kommentar

Har et problem med musikkavspilling og samtaler. Når jeg har hodetelefoner tilkoblet og hører på musikk, og får en samtale, så drar jeg ofte ut hodetelefonene for å snakke. Når samtalen er over og jeg har lagt på, så fortsetter musikken å spille ut av høytalerne til telefonen. Er det mulig å deaktivere dette? Bruker Tidal, har ikke testet med andre apper.

 

Vil at så fort jeg napper ut hodetelefonene så skal musikken slutte å spille.

Kansje ikke helt svar på spørsmålet ditt, men er det noen grunn til at du ikke bare kan svare på samtalen i hodetelefonene?

Lenke til kommentar

 

Har et problem med musikkavspilling og samtaler. Når jeg har hodetelefoner tilkoblet og hører på musikk, og får en samtale, så drar jeg ofte ut hodetelefonene for å snakke. Når samtalen er over og jeg har lagt på, så fortsetter musikken å spille ut av høytalerne til telefonen. Er det mulig å deaktivere dette? Bruker Tidal, har ikke testet med andre apper.

 

Vil at så fort jeg napper ut hodetelefonene så skal musikken slutte å spille.

Kansje ikke helt svar på spørsmålet ditt, men er det noen grunn til at du ikke bare kan svare på samtalen i hodetelefonene?

 

Jeg kan svare med hodetelefonene, men foretrekker uten. 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...