Gå til innhold

The Tremendous Trump Thread - Første periode (Les førstepost)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Just now, ism_InnleggNO said:

Jo, han ligger hardt skadet på sykehuset fordi han gikk bort til en politimann.

Jada jada, men hva driver han med? Han går bort til politiet og begynner å peive med en mobil (?) på dem?

Er det bare for å provosere, eller er det noen grunn til det?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
pappkake skrev (3 minutter siden):

Nei...

Jeg spør hva han driver med. Jeg synes det er dumt å f.eks. gå bort til en dørvakt og begynne med "lufta er fri for alle!"-leken også, og får nok litt mindre sympati om vedkommende blir dyttet unna, enn om det er noen som angriper noen uten grunn.

Jeg er oppriktig nysgjerrig på hva han driver med dog... er det ingen her som vet det? Merkelig episode...

Det er ganske tydelig hva som skjer? At det er merkelig, det er din og Trump sin definisjon og det sier sitt. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
jjkoggan skrev (2 minutter siden):

Støtter du fysisk vold mot statsborgere som ikke truer politiet med vold?

Ja.

Du kan fint hindre politiet i å gjøre sitt arbeid i å opprettholde fred og orden uten å selv utøve vold.

I dette tilfellet virker mengden vold å være litt overdrevet, men ikke mye.

Sålenge politiet annonserer tydelig og i god tid at de rydder gaten så er det den sivile sitt ansvar å flytte seg. Hvis ikke burde den sivile forvente volds-eskalering inntil den sivile lytter.

Men jeg ville ikke anbefalt å skubbe en synlig eldre person – det er nok derfor du kan se den ene betjenten umiddelbart angre på det han gjorde.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
1 minute ago, Psykake said:

Det er ganske tydelig hva som skjer? At det er merkelig, det er din og Trump sin definisjon og det sier sitt. 

Hvorfor er det ingen av dere som kan si det da, om det er så tydelig?

Han går bort, får beskjed om å gå bort og nekter å etterfølge ordren fra politiet og fortsetter å peive med den dingsen sin, og så blir han dyttet og faller i bakken.

Jaja, vi får bare gå ut fra at han bare var ute etter å provosere da...?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
pappkake skrev (18 minutter siden):

Hvorfor er det ingen av dere som kan si det da, om det er så tydelig?

Han går bort, får beskjed om å gå bort og nekter å etterfølge ordren fra politiet og fortsetter å peive med den dingsen sin, og så blir han dyttet og faller i bakken.

Jaja, vi får bare gå ut fra at han bare var ute etter å provosere da...?

Når jeg mener at det er tydelig, er det hva jeg faktisk observerer. Hva mannen gjør det vet jeg ikke. Hvorfor han gjør det vet jeg ikke. Hvordan forventer du at jeg skal kunne svare på det? 

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
4 minutes ago, Psykake said:

Når jeg mener at det er tydelig, er det hva jeg faktisk observerer. Hva mannen gjør det vet jeg ikke. Hvorfor han gjør det vet jeg ikke. Hvordan forventer du at jeg skal kunne svare på det? 

 

... fordi du sier det er tydelig?

Lenke til kommentar
pappkake skrev (2 timer siden):

Han driver i alle fall med noe rart.

Hva er det han holder på med med den mobilen sin, om det er det?

image.png.bd67f23ea226bdc22850f6314729b992.png

Jeg vet ikke....

Jeg tror ikke han falt med vilje, men jeg lurer på hva han driver med... han har ikke svart maske og balltre/kniv så han ser ikke ut som antifa, men hvem vet.

Han faller åpenbart ikke med vilje. 

Det sagt, så er det ikke akkurat noen brutal dytt, selv om konsekvensene ble som de ble. Overrasket over hvor «mildt» det egentlig er, nettopp sett klippet, men ut fra reaksjonene forventet jeg noe langt verre. Politimannen/-mennene burde skjønt at det kan få konsekvenser å dytte en såpass gammel mann, i så måte kritikkverdig, men selve dytten ville neppe kvalifisert til gult kort i en fotballkamp. Mannen rygger like i forkant og får litt ekstra fart grunnet dytten og mister balansen.

Endret av Leiferen
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Ser da bare ut som han skal levere tilbake politihjelmen han har i venstrehånda, eller noe sånt. 

Fatter og begriper ikke hvorfor dette skulle være viktig, eller relevant. 

Du kan sikkert sende mannen en mail og spørre han hvis detaljene er livsviktige, pappkake. Hvis han blir skrevet ut av sykehuset uten varige hodeskader, vel og merke.

Endret av Snikpellik
Lenke til kommentar
36 minutes ago, Snikpellik said:

Ser da bare ut som han skal levere tilbake politihjelmen han har i venstrehånda, eller noe sånt. 

Fatter og begriper ikke hvorfor dette skulle være viktig, eller relevant. 

Du kan sikkert sende mannen en mail og spørre han hvis detaljene er livsviktige, pappkake. Hvis han blir skrevet ut av sykehuset uten varige hodeskader, vel og merke.

Det er verken viktig eller relevant så jeg tror vi bør ignorere de åpenbare trollene…

  • Liker 2
Lenke til kommentar

 

pappkake skrev (2 timer siden):

 

Jeg er oppriktig nysgjerrig på hva han driver med dog... er det ingen her som vet det? Merkelig episode...

Kan det tenkes at forsøker å vise noe han har på mobilskjermen?

Et bilde eller noe?

Lenke til kommentar
10 minutes ago, LBe said:

 

Kan det tenkes at forsøker å vise noe han har på mobilskjermen?

Et bilde eller noe?

Se nøye, jeg tror ikke det.

Han har den ikke i nærheten av ansiktene deres, og han får klar beskjed om å trekke unna. Det kan godt være ren provokasjon, men jeg synes det er litt rart at han er så fokusert på det han driver med?

Edle hensikter hadde han nok neppe, han skrev f.eks. "fuck the police" på Twitter like før dette skjedde.

Lenke til kommentar
jjkoggan skrev (2 timer siden):

Han provoserte politimannen på noe måte, ser det ut.  Støtter du fysisk vold mot statsborgere som ikke truer politiet med vold?

HAN SKULLE OVERLEVERE EN POLITIHJELM OG EN TAPT MOBILTELEFON.

Hvem overlever du politiet sin eiendom til, om det er politifolk tilstede -- og hva med noen andre sin mobiltelefon..?

At han er en aktivist betyr bare at han er over gjennomsnittlig moralsk.

Og hva er politet sin jobb..?
Å skubbe eldre mennesker..?

Beskytte sivile, som for eksempel mennesker som utøver sine lovlige rettigheter til å bevege seg hvor de vil og ytre hva de ønsker, mot kriminelle som kunne funnet på å skade ham for hans meninger, helt uprovosert?

Endret av Red Frostraven
  • Liker 4
Lenke til kommentar
pappkake skrev (22 minutter siden):

Se nøye, jeg tror ikke det.

Han har den ikke i nærheten av ansiktene deres, og han får klar beskjed om å trekke unna. Det kan godt være ren provokasjon, men jeg synes det er litt rart at han er så fokusert på det han driver med?

Edle hensikter hadde han nok neppe, han skrev f.eks. "fuck the police" på Twitter like før dette skjedde.

Skyld på offeret ja. Mistenkeliggjør offeret. La oss diskutere hvorfor offeret gjorde X og Y. Spekuler i offerets hensikter.

Politiet prøvde selv å skjule hendelsen med å si at han snublet og falt - helt til videoen som viser at det åpenbart ikke var sant dukket opp. La oss spekulere litt i hvorfor politiet først løy om hendelsen. Jeg tror det må ha vært fordi politiet skadet ham med vilje og ville dekke over det. At politiet brukte unødvendig makt og ikke ville at det skulle komme ut i offentligheten. At politiet dekket for hverandre og latet som ingen ting selv om de visste at uttalelsen om at han snublet og falt var løgn.

Hva tror du var grunnen til at politiet løy om hendelsen @pappkake ?

  • Liker 7
Lenke til kommentar

Far-left Activist Shaun King: Democrat Cities Have the Worst Police Brutality
 



Relevant:
‘What Are We Going To Have Left In Our Community?’

- Half of our neighbourhood is already obliterated ..  I’ve got gangbangers walking around with AK-47s  right now .. what are we gonna do, and what are we gonna tell our residents? ..
- Next question.


Smooth.

Endret av jallajall
Lenke til kommentar
30 minutes ago, LBe said:

Hvordan kan du vite noe om hva slags hensikt han hadde?

Fordi han skrev "fuck the police" like før :) Pluss at alle oppegående folk skjønner at man ikke springer og vifter med mobil i ansiktet til politi som skal holde kontroll på voldelige demonstranter. Det BURDE i alle fall være innlysende.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...