Gå til innhold

Black Friday & Cyber Monday 2016 - Tilbudstråd


Anbefalte innlegg

Ser nå det gikk litt kjapt i dag morges. Bestilte et produkt hos Expert som var greit priset da, men nå ser jeg samme produktet hos Proshop til 1200 mindre. Greit å bruke angreretten her? Produktet er ikke sendt... Har heller ikke ærfaring fra tidligere hos Proshop, tenker da mest på hvordan dem er i forhold til reklamasjon om det skulle være noe... Blir glad for innspill  :)

Har grei erfaring med proshop. Men du kan alltids ringe/stikke innom expert og spør om de matcher prisen da.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Noen gode tilbud på typiske julegaver til (jente)kjæreste? Rundt 1000,- :) Har sett litt på Fitbit, men er ikke helt sikker. Forslag???

 

Om hun ønsker seg ett aktivitetsbånd tror jeg Fitbit Charge 2 vil kunne falle i smak.

 

EDIT: Om det er på salg derimot...

Endret av Mala
Lenke til kommentar

Til dere som vurderer å kjøpe lg c6 til 25k i kveld:

 

"I was never a big fan of 3d movies until I purchased my LG 3d tv. After viewing a demo at best buy I was convinced that 3d tv’s are awesome. I found myself flinching when things were coming at me and the picture was amazing. I remember 3d tv’s barely popping out with little depth. Not to mention the blurriness and ghosting that many older 3d tvs produced. I bought one 3d movie to take home and after that was addicted. I needed to have more! I went on amazon and bought a few 3d moviesthat are very pricey. I didn’t want to do it but my addiction led me to buy 3 3d movies."

 

Netflix streamer visstnok noen filmer i 3D også.

 

Ingen filmer slår avatar 3D vil jeg tro, men Jungelboken i 3D og Martian vil jeg tro er Bra også :)

Lenke til kommentar

 

Noen gode tilbud på typiske julegaver til (jente)kjæreste? Rundt 1000,- :) Har sett litt på Fitbit, men er ikke helt sikker. Forslag???

 

Om hun ønsker seg ett aktivitetsbånd tror jeg Fitbit Charge 2 vil kunne falle i smak.

 

EDIT: Om det er på salg derimot...

 

Er til 900,- på Expert. Takk!

Lenke til kommentar

Til dere som vurderer å kjøpe lg c6 til 25k i kveld:

 

"I was never a big fan of 3d movies until I purchased my LG 3d tv. After viewing a demo at best buy I was convinced that 3d tv’s are awesome. I found myself flinching when things were coming at me and the picture was amazing. I remember 3d tv’s barely popping out with little depth. Not to mention the blurriness and ghosting that many older 3d tvs produced. I bought one 3d movie to take home and after that was addicted. I needed to have more! I went on amazon and bought a few 3d moviesthat are very pricey. I didn’t want to do it but my addiction led me to buy 3 3d movies."

 

Netflix streamer visstnok noen filmer i 3D også.

 

Ingen filmer slår avatar 3D vil jeg tro, men Jungelboken i 3D og Martian vil jeg tro er Bra også :)

Det er også folk på avforums som sier at vist du aktiverer cinema 3D mode så ser det vist nok helt rått ut. Altså konverterer 2D til 3D.

Det snakkes om du får det beste ut av flere verdener da HDR ikke blir deaktivert, så du får altså UHD+HDR+3D konvertering som vist nok ser helt rått ut.

 

Men det var vist viktig at man aktiverer cinema moden, vist ikke så var ikke 2D-3D konverteringen så veldig å skryte av.

 

 

Holy Crap.

I have just tried the cinema 2d > 3d settings.

I can't believe how good the conversion is !

Tried some stuff from Netflix and Wow.

God knows what the 4k Blu ray stuff looks like.

Roku2 isn't misleading anyone, its REALLY good !

What I love about it is that the 3D upconversion on UHD movies does not disable HDR. So basically we get the best of both worlds: HDR in 3D! Source: https://www.avforums.com/threads/lg-c6-tv-owners-and-discussion-thread-part-2.2063788/page-27

 

Endret av Bendorama
Lenke til kommentar

 

Noen gode tilbud på typiske julegaver til (jente)kjæreste? Rundt 1000,- :) Har sett litt på Fitbit, men er ikke helt sikker. Forslag???

 

Om hun ønsker seg ett aktivitetsbånd tror jeg Fitbit Charge 2 vil kunne falle i smak.

 

EDIT: Om det er på salg derimot...

 

 

Gi dama gave som impliserer at hu trenger å  trene mer, farlig gave ;)

 

Til dere som vurderer å kjøpe lg c6 til 25k i kveld:

 

"I was never a big fan of 3d movies until I purchased my LG 3d tv. After viewing a demo at best buy I was convinced that 3d tv’s are awesome. I found myself flinching when things were coming at me and the picture was amazing. I remember 3d tv’s barely popping out with little depth. Not to mention the blurriness and ghosting that many older 3d tvs produced. I bought one 3d movie to take home and after that was addicted. I needed to have more! I went on amazon and bought a few 3d moviesthat are very pricey. I didn’t want to do it but my addiction led me to buy 3 3d movies."

 

Netflix streamer visstnok noen filmer i 3D også.

 

Ingen filmer slår avatar 3D vil jeg tro, men Jungelboken i 3D og Martian vil jeg tro er Bra også :)

 

Aktiv 3D hjemme på en storskjerm er noe HELT annet enn passiv 3d i en kinosal. Det er jeg enig i!

Livet til 3.14 er min favoritt når det kommer til 3D.

Endret av SKAÐI
Lenke til kommentar

Noen som vet hvorfor tv kanaler via kabel i Norge fortsatt vises i 720p og ikke 1080p? Som med Canal digital jeg har.

 

Nå som de skvises mer og mer ut, bør de jo tilby det beste.

 

Og evt om jeg Streamer fra NRK appen på tlf / smart TVen er i 1080p?

Nei slik er det bare enda. Tror man må vente et par år for å få 1080p.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...