Gå til innhold

Black Friday & Cyber Monday 2016 - Tilbudstråd


Anbefalte innlegg

 

Kunne tenkt meg et bra trådløst headset. Noen som har sett noe bra?

Har sett lite i dag. Var mye mer før BF faktisk.

Spaceworld har Sony h.ear 100-ABN til en god pris i dag. Har hatt disse selv og de er ganske bra hvis du ønsker med støydemping. Lyden er meget bra i de, MEN vind forsterkes av mikrofonene. Disse hodetelefonene er ikke ideelt hvis du er mye på farten (og spesielt ute).

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

 

 

Kan DAC hjelpe med å ta vekk skurringen jeg hører gjennom headsettet koblet til lydkort i PCen?

Spørs om DACen har galvanisk skille, noe jeg er ganske sikker på at disse billig DACene ikke har.

Har en slik billig usb DAC / lydkort på jobben http://www.ebay.com/itm/MUSE-X5-PCM2704-USB-DAC-DIGITAL-ANALOGUE-CONVERTER-HEADPHONE-AMPLIFIER-/272259562135?hash=item3f63ef3a97:g:lOYAAOSwOtBXTVgY

Gikk fra masse støy sikkert alt nærliggende strømkabler og elendig lydkort på pcen til helt stillhet.

 

Bruker så klart noe bedre hjemme, men for 50 lappen som jeg ga i sin tid så var det en fin invitering for jobb maskinen.

Takk for svare dere begge.

 

 

Noen som var inne hos Expert sine sider kl00 i natt? Jeg fatter ikke. Alt var utsolgt før jeg kom til kassen? Og jeg var min over 24. Kan umulig ha røsket med seg alt av laptoper som jeg og så, alt var utsolgt noen minutter etter 24. Dette må være noe de har gjort.

Lenke til kommentar

Noen som har peiling på TV her?

Faren min skal ha en 60" 4K TV med HDR. Det er vel stort sett kravene. Makspris rundt 10-12K. Er det noen gode TVer på tilbud nå i denne prisklassen?

 

De jeg har funnet til nå er:

LG 60UH770V kunne kanskje vært et godt kjøp, men ser ikke ut som det er på tilbud. Samsung UE60KS7005 er på tilbud, men ser at det er utsolgt nå.

Er selv fan av LG og Samsung sine TVer. Noen som vet om tilbud på 60" TVer med 4K og HDR i nevnte prisklasse?

Ks7005 ble testet mot uh770 nylig i lyd og bilde. Gjorde rent bord. 770 tapte ganske mye. Men hvis 7005 er utsolgt er det jo værre.
Lenke til kommentar

Noen som var inne hos Expert sine sider kl00 i natt? Jeg fatter ikke. Alt var utsolgt før jeg kom til kassen? Og jeg var min over 24. Kan umulig ha røsket med seg alt av laptoper som jeg og så, alt var utsolgt noen minutter etter 24. Dette må være noe de har gjort.

Dette var en feil. Produktene ble sluppet etter litt, men da knelte systemet deres totalt. Skulle kjøpe PC, forsøkte i 2 timer før jeg gikk å la meg. Kjøpte på Lefdal i dag istedenfor.

Lenke til kommentar

Base.com har noen gode tilbud i dag. Merk at du bør velge britiske pund som valuta.

 

De skreller av 20% på prisene i tillegg pga. De fjerner VAT moms når det sendes til Norge. Rask levering var de også. Har brukt de masse og er veldig fornøyd.

 

Selv sikret jeg meg eve valkyrie til PSVR til drøye 300,-.

 

http://www.base.com/games/pg735/bn10008282/BF16.htm?utm_source=Newsletter&utm_medium=Email&utm_campaign=20161125

Lenke til kommentar

 

Noen som var inne hos Expert sine sider kl00 i natt? Jeg fatter ikke. Alt var utsolgt før jeg kom til kassen? Og jeg var min over 24. Kan umulig ha røsket med seg alt av laptoper som jeg og så, alt var utsolgt noen minutter etter 24. Dette må være noe de har gjort.

Dette var en feil. Produktene ble sluppet etter litt, men da knelte systemet deres totalt. Skulle kjøpe PC, forsøkte i 2 timer før jeg gikk å la meg. Kjøpte på Lefdal i dag istedenfor.
Hmf. Jaja, tenkte å kjøpe denne family packen med Duracell lommelykter til 99,-. Men største er på 22 lumen, er det noe da?

 

Uansett, for de som er inn i airsoft, så er dette fin oppgradering til pistolen/geværet ditt: http://butikk.wasteland.no/kampanje/gemtech-blackside-tracer-unit-with-flare.html

 

Wowowo lasersikte til 99,-, før 599: http://butikk.wasteland.no/kampanje/laser-til-gevaer11mm.html

Endret av Lami
Lenke til kommentar

 

 

Noen som var inne hos Expert sine sider kl00 i natt? Jeg fatter ikke. Alt var utsolgt før jeg kom til kassen? Og jeg var min over 24. Kan umulig ha røsket med seg alt av laptoper som jeg og så, alt var utsolgt noen minutter etter 24. Dette må være noe de har gjort.

Dette var en feil. Produktene ble sluppet etter litt, men da knelte systemet deres totalt. Skulle kjøpe PC, forsøkte i 2 timer før jeg gikk å la meg. Kjøpte på Lefdal i dag istedenfor.
Hmf. Jaja, tenkte å kjøpe denne family packen med Duracell lommelykter til 99,-. Men største er på 22 lumen, er det noe da?

 

Uansett, for de som er inn i airsoft, så er dette fin oppgradering til pistolen/geværet ditt: http://butikk.wasteland.no/kampanje/gemtech-blackside-tracer-unit-with-flare.html

 

Wowowo lasersikte til 99,-, før 599: http://butikk.wasteland.no/kampanje/laser-til-gevaer11mm.html

 

 

Hadde uansett aldri kjøpt noe fra wasteland.

 

Sjekk f.eks ut: http://www.redwolfairsoft.com/redwolf/airsoft/Home

Lenke til kommentar

Mountain: Hvis dem ikke er sendt med posten enda bør det gå fint. Ellers har du jo åpent kjøp og kan bare levere den inn når du får den i posten. Kan hende de bare gir deg den og stopper utsendelsen hvis du drar i butikk og forteller dem dette.

Endret av rohin
Lenke til kommentar

 

 

 

Gikk før 60" samsung 7 serie til 11 lapper på komplett. Virker som de forsvinner raskt, da netonnet er fri nå.

 

Skulle egentlig ha 65" men 4 tusen for 5 tommer følte jeg ikke det var værdt..

 

Men om 65" kommer på tilbud i morgen blir det nok den isteden.

65" koster 15k imorgen

 

 

Ja vet det, men fortsatt 4 tusen ekstra for 5 tommer mer. (11 tusen for 60 tommern)

12cm for 4 tusen.. Får mange ekstra spill til xboxen å kose meg med på tv'en til den prisen :p

netonnet kjører 65 tommern til 14 tusen, men da i curved utgave noe jeg ikke vil ha..

 

Forstår jeg dere rett om Samsung 7serie 65" kommer til 15lapper på netonnet imorgen?

 

Er vel Lefdal som har dagstilbud på 65KS7005 imorgen til 15k, samme pris som var på mandag.

Sjekk ut tilbudsavisen.(Mulig det var Elkjøp, iallefall ein av dei.. )Tipper at NetOnNet prismatcher, godt mulig at f.eks Expert gjør det samme.

Lenke til kommentar

Da var oled C6V 65" kjøpt fra Expert.

 

Meget god service på butikken må jeg si.

Fikk en god kopp med gløgg mens jeg kikket.

 

Og det beste: DE HADDE TVEN PÅ LAGER!!

 

Men for liten bil til å ta den med, så de leverer den på døra mandag morgen.

 

Fikk også 500 kr avslag pga jeg byttet til Fjordkraft.

 

Gratis hjemlevering (400 kr)

 

Og gratis ordning med faktura, så kan betale om noen uker. (270 kr)

 

Fornøyd :)

Lenke til kommentar

Jeg har ALDRI spart så mye penger på black friday før!!

 

Tilbudene var så bad at jeg ikke kjøpte noe som helst!!!!

 

Spøk til side. Fant nesten ingenting som inspirerte til impulskjøp. Det ble kun en UE Megaboom som virket som et greit kjøp til 1500.

 

Får håpe at min gamle Pana vt30 ryker til neste Balck friday så jeg kan spare penger på tv!

(Lol, håper virkelig ikke den ryker. Har bedre bilde enn samtlige i lineupen til Samsung)

Lenke til kommentar

Flamingoen her er Imponert over *Henrikrox* sitt store engasjement for BlackFriday gjennom mange år! *Applaus* :w00t: 
Ser også ut som likesinnede har gjort meget gode research motsetning til prisroboter og prispressere på nett! STÅ PÅ - liker å observere og lese igjennom ulike kjøpserfaringene deres. :fun: 
 

Er det noen som kan hjelpe en rådvill flamingo på jakten etter en ny mobil: HP Elite x3  til Fantastico pris?

Har lest igjennom drøss av tilbudsaviser siste halvåret, og som på bildet dere ser - er jakten på GODE tibud alltid igang. :grin2: 


 

Endret av flabbis
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...