Gå til innhold

Black Friday & Cyber Monday 2016 - Tilbudstråd


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Fant nesten ingenting som inspirerte til impulskjøp. Det ble kun en UE Megaboom som virket som et greit kjøp til 1500.

 

Får håpe at min gamle Pana vt30 ryker til neste Balck friday så jeg kan spare penger på tv!

(Lol, håper virkelig ikke den ryker. Har bedre bilde enn samtlige i lineupen til Samsung)

 

Og i januar kommer Nyttårs-salget, så går alltid et tog.

 

Er dumt å kjøpe før noe ryker har jeg funnet ut, har en helt ny "kjøpt på tilbud"  støvsuger liggende som bare stjeler plass, den gamle nekter å dø.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Grovt eksempel på latterlig markedsføring av Spaceworldsoundgarden. Sjekk denne prishistorikken så skjønner dere hva jeg mener. Det lille hoppet 01.11 er det som er ført inn som førpris på produktet. Hvis noen gidder er dette en sikker sak mot forbrukerrådet m.m. Håper de får en skikkelig bot. Flere eksempler blant salget deres.

Lenke til kommentar

Da ble det Logitech G710 (mekanisk tastatur) til 499,- (går normalt for 1495,- på Lefdal) og Logitech G502 Proteus Spectrum RGB mus til 399,- (739,- på Komplett)

Husker jeg var på nippet til å kjøpe G710 i fjor, men stakk heldigvis innom Elkjop og tafsa på det.. synes tastene var fææle så droppa det. En av de få mekaniske tastaturene som har dedikert play, pause, volumknapp osv (som er et must!).

Lenke til kommentar

Ikke akkurat blackfriday tilbud men det er jo så mange her inne som har kjøpt ny tv nå så kan jo ta det med.

4K HDR så trengs det muligens nye HDMI kabler rundt om med mer hastighet.

 

Billigste og greieste jeg har funnet til nå er disse:

http://www.biltema.no/no/Kontor---Teknikk/Radio-og-TV/Kabler/HDMI/HDMI-kabel-2000038000/

*Inntil 18 Gbps båndbredde* Som skal være vell innafor for både 4K og HDR. Mye av kablene som har vært ute en stund er vell rangert på ca. 6-12 Gbps om jeg ikke tar feil.

 

Har selv 3 av disse liggende i skuffen klar og får ikke prøvd dem ut før tven kommer så klart, men om det er flere som trenger flere ny HDMI kabler så er det i alle fall en fin pris selv om det er muligens fy fy biltema ;).

 

Dessverre finnes den vell bare i minst 5 meter, men greit når en skal ha kablene i veggen / rør.

Endret av Bendorama
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Pakken er allerede sendt fra evenstad. Sykt nice.

Høhø jeg fikk den sendt for lenge siden  :closedeyes:  Har fått testet X2'en rett i hovedkortet og er veldig fornøyd med lyden. Er spent på hvordan det kommer til å være med DAC'en. Er uansett greit å ha en dedikert volumkontroll så jeg slipper å styre lyden igjennom windows.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...