Gå til innhold

Black Friday & Cyber Monday 2016 - Tilbudstråd


Anbefalte innlegg

 

 

Bra rabatt med veldig dyr frakt.

 

jah.. dyr frakt. men, om dealen hadde vært "legit", hadde det ikke gjort noe om frakten var så dyr.. ville fortsatt spart en del.

 

but HEY! om det er for godt til å være sant, er det nok det :). det var bare ikke det jeg tenkte på akkurat der og da :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

 

 

 

Det der er svindel ass. Raskt søk viser at standardpris er 300 på identisk sovepose, sikkert lavere og.
Æææsj.. jeg hadde hastverk før jeg kjøpte. Visste ikke om det var veldig tidsbegrenset, så jeg tok sjangsen :p... jaja. Godt jeg har penger å tape!

 

Edit: http://m.miniinthebox.com/no/sovepose-mumie-singel-10-hul-bomull-240g-220cmx80cm-vandring-camping-fisking-reise-jakt-utendoersfukt-sikker-fort-toerring_p4980828.html?prm=2.3.5.0

 

Hæhæhæ.. samme type side. Jeejee

 

 

Samme eier ja, og er vel også disse to butikkene som var grunn til at en drøss med folk måtte sperre og bestille nye kort.

 

jasså?... da er kanskje ikke så lurt at tek.no nevner den siden på butikker som har tilbud? :O

http://www.tek.no/artikler/black-friday/196636 (under andre butikker)

Endret av probin
Lenke til kommentar

 

 

Ser nå det gikk litt kjapt i dag morges. Bestilte et produkt hos Expert som var greit priset da, men nå ser jeg samme produktet hos Proshop til 1200 mindre. Greit å bruke angreretten her? Produktet er ikke sendt... Har heller ikke ærfaring fra tidligere hos Proshop, tenker da mest på hvordan dem er i forhold til reklamasjon om det skulle være noe... Blir glad for innspill  :)

Har grei erfaring med proshop. Men du kan alltids ringe/stikke innom expert og spør om de matcher prisen da.

 

Takk for hjelpen. Ny ordre bestilt hos proshop da expert ikke kunne matche prisen.

 

 

Den magiske prisroboten deres virker kun mot de største kjedene og tar ikke hensyn til om andre har lavere pris. Samme er i butikk, de matcher kun priser til Elkjøp, Lefdal og tilsvarende, ikke teknikmagasinet og andre mindre butikker.

Lenke til kommentar

Den magiske prisroboten deres virker kun mot de største kjedene og tar ikke hensyn til om andre har lavere pris. Samme er i butikk, de matcher kun priser til Elkjøp, Lefdal og tilsvarende, ikke teknikmagasinet og andre mindre butikker.

Det er verdt å legge merke til at Expert aldri har lovt at de skal være billigst. De sier bare at de sjekker alle priser, ikke at de matcher dem eller sjekker de for å være billigst.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Gah. Sitter og ser på tilbud og skulle ønske jeg ikke var student med deltidsjobb... :p Jeg har jo litt penger fra jobben, men samtidig føler jeg ikke jeg kan bruke de.

Trenger du virkelig noe av det? Hvis ikke, steer clear. Hva du føler du har lyst på og hva du vet du har lyst på/trenger er to forskjellige ting :) Jeg har kjøpt vesentlig mindre (i antall kjøp) i år kontra i fjor, selv om jeg har vesentlig mer å bruke etter at jeg startet i jobb etter å være ferdigstudert. Har til gjengjeld nesten bare større kjøp, som jeg hadde lyst på uansett (LG oled, 8tb nas, dxracer stol). Hadde også lyst på ny pc skjerm og gtx1060, men var ikke helt fornøyd med prisene der til at det ble kjøp.

Lenke til kommentar

 

Gah. Sitter og ser på tilbud og skulle ønske jeg ikke var student med deltidsjobb... :p Jeg har jo litt penger fra jobben, men samtidig føler jeg ikke jeg kan bruke de.

Trenger du virkelig noe av det? Hvis ikke, steer clear. Hva du føler du har lyst på og hva du vet du har lyst på/trenger er to forskjellige ting :) Jeg har kjøpt vesentlig mindre (i antall kjøp) i år kontra i fjor, selv om jeg har vesentlig mer å bruke etter at jeg startet i jobb etter å være ferdigstudert. Har til gjengjeld nesten bare større kjøp, som jeg hadde lyst på uansett (LG oled, 8tb nas, dxracer stol). Hadde også lyst på ny pc skjerm og gtx1060, men var ikke helt fornøyd med prisene der til at det ble kjøp.

 

 

Jeg har styrt unna så langt. Null stress. Hadde 1 ting på forhånd jeg tenkte å kjøpe hvis det kom på tilbud, men det har det ikke gjort så langt (som jeg har sett).

Lenke til kommentar

Syntes det er for mye dårlig tilbud jeg. Er liksom ikke de helt store avslagene og utvalget. Blir det bedre på cyber mandag kanskje ? Noen som husker. De beste tilbudene pleier jo uansett å komme i romjula.

De beste tilbudene i fjor så jeg faktisk i Januar. Kommer jo litt ann på hva man ser etter.. jeg var på jakt etter TV.

Lenke til kommentar

Trenger en behagelig og myk kontorstol som man kan sitte lenge i uten å miste blodsirkulasjonen i ræva. Noen som vet av gode deals?

 

 

Trenger også sjeggtrimmer og bluetooth headset (må være kvalitet). Hyl ut!

 

Jeg "forsket" sabla mye. Hvor høy/tung er du? Fant ihvertfall at hvis du er ca som meg +- så er dxracer iron (tilgjengelig fra max gaming) veldig god. Deresbeste vistnok, hvis man er mellom 175-195 og mellom 70-120 kg. De har 1 i en rar blåfarge hos netonnet (DXracer iron ib11 elns), til 2,6 elns og gratis frakt. Hos maxgaming.no har de litt ulike farger en liknende modell som heter Iron IS166 til ca 2,8 + 99 i frakt.

 

De har også billigere modeller som jeg også så hos komplett, men ville sjekket de to.

Endret av Neonex
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Trenger en behagelig og myk kontorstol som man kan sitte lenge i uten å miste blodsirkulasjonen i ræva. Noen som vet av gode deals?

 

 

Trenger også sjeggtrimmer og bluetooth headset (må være kvalitet). Hyl ut!

 

cdon har AKG Y50BT til 799.

 

http://www.lydogbilde.no/test/hodetelefoner/ni-tradlose-hodetelefoner/akg-y50bt

Endret av ProphetSe7en
Lenke til kommentar

Skulle hatt ny projektor, 3D, men tenker det ikke er mye vits med mindre den har 4K. Ingen 3D 4K projektorer ute.

Jeg har lillebroren VW320ES, men ja "ekte" 4K projektorer er dyre enda. En grunn til det og da.

http://www.avshop.no/sony-vpl-vw320es-sxrd-projektor-4k/cat-p/c100589/p10521689

 

Men den er 4K,3D

 

https://www.komplett.no/product/859209/tv-lyd-bilde/projektorer/hjemmekino/epson-3d-lcd-projektor-tw5350#

https://www.komplett.no/product/898060/tv-lyd-bilde/projektorer/hjemmekino/epson-3d-lcd-projektor-eh-tw6700#

 

Disse er jo greie med 1080P, uten at jeg har sjekka prisjakt.

Endret av henrikrox
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...