Gå til innhold

Black Friday & Cyber Monday 2016 - Tilbudstråd


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tusen millioner takk for god hjelp og godt lesestoff i denne tråden. 

 

Ps skjermkort i en msi ...

  • GeForce GTX 1060 3 GB kontra det samme kortet med 8 gb

hva er disse gb? utgjør det merkbar forskjell i spilling?

 

Storebroren har 6GB, og litt flere kjerner. Skal vel være rundt 10% rasker om de kjører på identisk frekvens. Men 3GB kjører litt høyere, så forskjellen i ytelse er ikke stort mer enn ~5%? om du ikke manuelt overklokker dem selv. 3GB VRAM er litt lite til for eksempel en 4K skjerm, men det er kortet uansett litt for svakt til å drive nyere spill i uansett..

Lenke til kommentar

Hei! Om noen hjelper så setter jeg pris på det.


Skjerm+Mus+tastatur til maks 2000 samlet, hva er beste veien å gå da? Skal til lillesøster så trenger ikke noe heftig. Tenker et IPS panel kan være fint da hun vil lære seg å tegne og holde på med bilder. Trenger ikke en "gaming" skjerm da hun er ganske ung fortsatt og ikke akkurat spiller skytespill. 

1080p er nok, og får vel ikke noe over 24" for den prisen da?

Lenke til kommentar

 

 

Noen som vet om tilbud på minnekort? Skulle gjerne hatt et micro sd-kort til Go pro :)

128gb på dustinhome?

 

Jeg ser foresten etter en anbefaling av et 1070 kort.. Til rundt 3.5-4000 ?

 

http://www.multicom.no/gigabyte-geforce-gtx-1070-windforce/cat-p/c/p8860548

 

Med Watch Dogs 2? 

 

Var faktisk 9 kroner billigere i oktober.. Supertilbud? Nah..

 

Sitter å vurderer å vente til romjul/cyber monday/januar salget.. :p

Endret av Caddy
Lenke til kommentar

 

Tusen millioner takk for god hjelp og godt lesestoff i denne tråden. 

 

Ps skjermkort i en msi ...

  • GeForce GTX 1060 3 GB kontra det samme kortet med 8 gb

hva er disse gb? utgjør det merkbar forskjell i spilling?

 

Storebroren har 6GB, og litt flere kjerner. Skal vel være rundt 10% rasker om de kjører på identisk frekvens. Men 3GB kjører litt høyere, så forskjellen i ytelse er ikke stort mer enn ~5%? om du ikke manuelt overklokker dem selv. 3GB VRAM er litt lite til for eksempel en 4K skjerm, men det er kortet uansett litt for svakt til å drive nyere spill i uansett..

 

 

 

hva? er laptoper med gtx 1060 3 gb for svakt til å kjøre nye spill? Trodde dette var gode greier, i og med at det er et av de helt nye kortene i gaming laptoper jeg ?

Lenke til kommentar

 

http://www.lefdal.com/product/data/harddisk-ssd-og-nettverksharddisk-nas/SGPRCLDB8TB/seagate-personal-cloud-dual-bay-8-tb-nas

 

Fremdeles igjen.. jeg synes dette er et av årets beste kjøp på black friday

Får 4gb på mpx til 1359kr som sikkert er mer en nok lagringskapasitet til de fleste, går endel filmer hvertfall. 

https://www.mpx.no/product/871318/server-og-nettverk/nettverkslagring-nas/seagate-personal-cloud-4tb#

 

 

Nei, det er det ikke! Forøvrig er den prisen UTEN moms!

Endret av nor50
Lenke til kommentar

Mener å huske cyber weekend + Monday søg balle i fjor, og at alt på en måte ble "oppbrukt" på selve BF. Men ting forandrer seg jo alltids. Jeg synes CDON var den soleklare vinneren i fjor på BF, men i år synes jeg tilbudene deres har sugd balle og Lefdal er den foreløpige vinneren (8 tb NAS + Sykt fine priser på OLED, både B - 5k fra normalpris og E - 15! k fra normalpris).

 

Du kan alltids se, men regner med det meste er ute, og bare blir liggende utover helgen og ut mandagen. Kanskje noen ytterst få norske butikker som legger ut litt til.

Lenke til kommentar

 

 

Tusen millioner takk for god hjelp og godt lesestoff i denne tråden. 

 

Ps skjermkort i en msi ...

  • GeForce GTX 1060 3 GB kontra det samme kortet med 8 gb

hva er disse gb? utgjør det merkbar forskjell i spilling?

 

Storebroren har 6GB, og litt flere kjerner. Skal vel være rundt 10% rasker om de kjører på identisk frekvens. Men 3GB kjører litt høyere, så forskjellen i ytelse er ikke stort mer enn ~5%? om du ikke manuelt overklokker dem selv. 3GB VRAM er litt lite til for eksempel en 4K skjerm, men det er kortet uansett litt for svakt til å drive nyere spill i uansett..

 

 

 

hva? er laptoper med gtx 1060 3 gb for svakt til å kjøre nye spill? Trodde dette var gode greier, i og med at det er et av de helt nye kortene i gaming laptoper jeg ?

 

 

Jeg sa det blir i svakeste laget for spill i 4K. Jeg visste ikke om du mente en MSI stasjonær eller bærbar. Man kan uansett kople til en 4K skjerm om man ønsker. Men 4K er 4 ganger så høy oppløsning som 1080p som er vanlig på laptop skjerm. Så man måtte hatt noe som var ~4 ganger så kraftig for å drive en 4K skjerm like bra som den som er i laptoppen..

Lenke til kommentar

Ro deg ned Adrax..

 

 

Fant disse filmene på cdon:

 

Gåsmamman ses 1 blu ray

Life of pi 3D blu ray

Hunger games samleboks blu ray

 

Totalt 237,- med fri frakt.

 

Men så en kommentar om hunger games, noen som skjønner hva han mener?

 

"Bra filmer men något tråkig utgåva då man bara har tagit skivorna från dubbel disc utgåvorna utan att omarbeta eller ta bort inaktuella trailers. Inte heller texten på skivorna är ändrad så det framgår tydligt att det är samma skivor som ingår i dubbel disc utgåvorna vilket drar ner betyget. Även här får vi klara oss utan nya ljudformat."

  • Liker 2
Lenke til kommentar

 

Ser nå det gikk litt kjapt i dag morges. Bestilte et produkt hos Expert som var greit priset da, men nå ser jeg samme produktet hos Proshop til 1200 mindre. Greit å bruke angreretten her? Produktet er ikke sendt... Har heller ikke ærfaring fra tidligere hos Proshop, tenker da mest på hvordan dem er i forhold til reklamasjon om det skulle være noe... Blir glad for innspill  :)

Har grei erfaring med proshop. Men du kan alltids ringe/stikke innom expert og spør om de matcher prisen da.

 

Takk for hjelpen. Ny ordre bestilt hos proshop da expert ikke kunne matche prisen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...