Gå til innhold

Nintendo Switch: Informasjon og generell diskusjon


Gjest Slettet-NIoHlfL

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det er en greie nå med at hvis du har twitch prime, kan du få gratis Nintendo Online. Og har du Amazon Prime, kan du få en uke gratis twitch prime. Og du kan prøve Amazon Prime gratis en måned. Så nå har jeg en måned med Amazon prime, og amazon-kontoen linket med en ny twitch-konto, og twitch-kontoen linket med Nintendo-kontoen. Og nå må jeg bare få kansellert automatisk betaling på alt sammen før jeg plutselig har betalt medlemskap for resten av livet. Kun for å få spille litt mer Tetris 99, som jeg ikke synes det er verdt å betale for.

 

Gnien, jeg? Pfft.

 

PS: Alt dette gir deg 3 måneder Nintendo Online. Du kan få ni måneder til, men da må du ha twitch prime når de første tre løper ut, og det er litt vanskelig når man ikke vil betale for seg.

Lenke til kommentar

Faen at Cuphead skulle komme til Switch, da. Det var jo opprinnelig det jeg håpet på, men endte med å kjøpe det på tilbud på Steam -  uten at jeg har fått somlet meg til å spille det enda. Nå kommer jeg sikkert til å kjøpe det en gang til. Jaja, det er vel litt lærdom å hente et eller annet sted her.

Endret av Isbilen
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Njaaaa....jeg spilte et par timer og ble helt satt ut av et idiotisk puzzle med masse fugler som måtte alignes opp og portaler og dritt..slutta der. Sikkert en fin historie og sånt, men jeg hater puzzles som stopper progresjonen.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar

Men det er jo i og for seg veldig lette da :p

Første puzzle var også bugget på PC. Kom meg ikke igjennom den første døren første to gangene jeg spilte spillet, det var sykt irriterende. Den åpnet seg ikke selv om jeg hadde gjort alt riktig.

 

Kurant spill, men passer best på PC og de andre konsollene pga den gode grafikken har mye å si.

Lenke til kommentar

Jeg hadde trodd på den hvis det sto at all shovelwaren på Steam kom til Switch...for det er på god vei allerede.

The metaphor (implies that the creators showed little care for the quality of the original software, as if the new compilation or version had been created by indiscriminately adding titles "by the shovel" in the same way someone would shovel bulk material into a pile.)

 

The term "shovelware" is coined by semantic analogy to phrases like shareware and freeware, which describe methods of software distribution.

 

It first appeared in the early 1990s when large amounts of shareware demo programs were copied onto CD-ROMs and advertised in magazines or sold at computer flea markets.

https://en.m.wikipedia.org/wiki/Shovelware

 

Vet ikke helt om beskrivelsen passer gitt!

Lenke til kommentar

The metaphor (implies that the creators showed little care for the quality of the original software, as if the new compilation or version had been created by indiscriminately adding titles "by the shovel" in the same way someone would shovel bulk material into a pile.)

 

The term "shovelware" is coined by semantic analogy to phrases like shareware and freeware, which describe methods of software distribution.

 

It first appeared in the early 1990s when large amounts of shareware demo programs were copied onto CD-ROMs and advertised in magazines or sold at computer flea markets.

https://en.m.wikipedia.org/wiki/Shovelware

 

Vet ikke helt om beskrivelsen passer gitt!

Ikke? Dette er en god beskrivelse av en god det eshop-spill.
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...