Gå til innhold

Nintendo Switch: Informasjon og generell diskusjon


Gjest Slettet-NIoHlfL

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Switch såg rimelig diffust ut ja. Men fortstatt bra de har fått det til på den konsollen :) Ser nok rimelg sløvt ut på 65" med den grafikken dog. Men sikkert helt OK i håndholdt modus.

«However, given that Nintendo Switch has a small handheld screen, these sacrifices won’t matter much unless you are nit-picky.»

Lenke til kommentar

Tommel opp, husk å ta opp fightinga når du spiller så kan du studere grafikken i slow mo etterpå....

...smiler..

 

Minner om at det var du som startet med å fokusere på ytelse mellom de to systemene... Da er det bare rett og rimelig at det blir påpekt de åpenbare forskjellene som gjør at den klarer å yte så bra som den gjør. Håndholdt er det sikkert helt topp, men for mange står Switch 90% av tiden docked i stua. Da er det greit å vite hva ytelsen går på bekostning av.

 

Hjemme hos oss er de mest spilte spillene på Switch om dagen Minecraft og Stardew Valley, så jeg er ikke avhengig av den råeste grafikken, men om valget mitt står mellom det samme spillet i god eller veldig god grafikk ser jeg liten grunn til å velge den mindre gode om resten er "likt".

Lenke til kommentar

Interestingly, Mortal Kombat 11 Switch version does a better job of maintaining 60 FPS compared to the PS4 version.

https://segmentnext.com/2019/04/23/mortal-kombat-11-switch-comparison/

Ler høyt...

  

Jeg

....ler ennå mer

Det er bra Nintendo har lagt inn zoom funksjon på konsollen...da er det lettere for grafikk hor.. å se forskjellen i grafikken....humrer stille....

  

Tommel opp, husk å ta opp fightinga når du spiller så kan du studere grafikken i slow mo etterpå....

...smiler..

Hvor fokuserer jeg på grafikk her XmasB? Jeg lo høyt bare jeg!

Lenke til kommentar

    

Hvor fokuserer jeg på grafikk her XmasB? Jeg lo høyt bare jeg!

 

Jeg skrev ikke at du fokuserte på grafikk, men ytelse. De to henger sammen, og den gode ytelsen har her gått på bekostning av grafikk. Igjen, helt uproblematisk håndholdt. Men det blir feil å fremstille det som om Switch er overlegen PS4 ved dette eksempelet.

Lenke til kommentar

Veldig stor forskjell på grafikken hvis man setter bildene side om side.

 

Legger ekstra godt merke til detaljer som refleksjoner, lyseffekter, blodet fester seg ikke på modellene, tåkeeffekter, teksturoppløsning og mye mer. Det er tydelig at PS4 versjonen ser mye bedre ut.

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Switchen er nesten aldri docked hos oss. Sikkert 95:5 prosent ratio. Når det er sagt, Switch er ikke laget for grafikkentusiaster. Den er laget for reinspikka moro og god tegneseriegrafikk a la Mario og Zelda.

Hos oss er switchen docked 95% av tiden. Ungene liker best å spille på stor tv :)

Lenke til kommentar

Det spillet er litt av et prosjekt. Spent på høre hva du synes. Jeg har litt delte meninger om det selv.

Ja, jeg grugleder meg til å begynne egentlig, kjøpte det litt på impuls nå når det er salg på eShop. Har skjønt at man må "holde ut" de første 20 timene før combat løsner.

Lenke til kommentar

Jeg digget XC2, men det var en ting jeg hatet.... Tiger Tiger spillet  :confused:  2D spill er ikke min greie. Heldigvis slipper man unna med å ikke trenge å spille det alt for mye, hvis man ikke vil - kan være greit å vite   :)

 

Anbefaler at man låser opp så mange kvinnelige Rare Blades som mulig - bare for å få med seg animasjonene!  :D

Endret av Mr_Spock
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...